Blokker
- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Smaken verschillen, ik ben best een liefhebber van Chan (heb 6 dvd's van hem in de kast staan, en nog een aantal op m'n wishlist), maar dit vond ik op het echt überslechte The Tuxedo na toch veruit de minste. Er zitten best een paar aardige momenten in (klompen, gevecht op dak, afdaling), maar de Nederlandse inbreng en vooral het einde zijn echt rampzalig.Kyrill schreef:Ik vond de film geweldigWizardOfOss schreef:Da's voor iedereen zonder enige binding met Rotjeknor 1,48 teveel...Genesis schreef:
maar 1,49
EDIT: wel een erg late reactie...
Dan ga ik ervan uit dat je "The Medaillon" nog nooit hebt gezien. (Ik raad je trouwens aan dat ook zo te houden!)WizardOfOss schreef:Smaken verschillen, ik ben best een liefhebber van Chan (heb 6 dvd's van hem in de kast staan, en nog een aantal op m'n wishlist), maar dit vond ik op het echt überslechte The Tuxedo na toch veruit de minste. Er zitten best een paar aardige momenten in (klompen, gevecht op dak, afdaling), maar de Nederlandse inbreng en vooral het einde zijn echt rampzalig.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Inderdaad nog niet gezien, en ik zal je advies dan maar volgen...KoenZ schreef:Dan ga ik ervan uit dat je "The Medaillon" nog nooit hebt gezien. (Ik raad je trouwens aan dat ook zo te houden!)WizardOfOss schreef:Smaken verschillen, ik ben best een liefhebber van Chan (heb 6 dvd's van hem in de kast staan, en nog een aantal op m'n wishlist), maar dit vond ik op het echt überslechte The Tuxedo na toch veruit de minste. Er zitten best een paar aardige momenten in (klompen, gevecht op dak, afdaling), maar de Nederlandse inbreng en vooral het einde zijn echt rampzalig.
Ik heb nog wel een box met 4 echte oudjes van Chan staan, daar heb ik me ook nog niet aan durven wagen. De beste van het stel had meen ik net een 5 of zo op IMDB...
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Kyrill schreef:Nu hebben ze 5 voor 5.
Zoals From Dusk Till Dawn, Four Rooms, Pulp Fiction en Heavenly Creatures. En nog meer.
Zit er hiernaast nog wat interessants bij? FDTD en Pulp Fiction heb ik al, en Four Rooms interesseert me niet. Clerks is tof dus die wil ik wel hebben en Heavenly Creatures ben ik wel benieuwd naar. Maar dan heb ik nog steeds 3 films nodig om de 5 vol te maken.Guido schreef:En Clercks!

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Vrij beperkt aanbod, met vaak aardige en soms geweldige aanbiedingen, maar de films buiten die aanbiedingen zijn meestal belachelijk duur. Maar het is een prima manier om van m'n Rocks-vijfjes af te komen.Zombie schreef:Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een DVD van de Blokker aangeschaft. Is het assortiment over het algemeen van goede qualiteit?
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer: