Gewoon nog drie keer Clercks erbij!Rovo schreef:Kyrill schreef:Nu hebben ze 5 voor 5.
Zoals From Dusk Till Dawn, Four Rooms, Pulp Fiction en Heavenly Creatures. En nog meer.Zit er hiernaast nog wat interessants bij? FDTD en Pulp Fiction heb ik al, en Four Rooms interesseert me niet. Clerks is tof dus die wil ik wel hebben en Heavenly Creatures ben ik wel benieuwd naar. Maar dan heb ik nog steeds 3 films nodig om de 5 vol te maken.Guido schreef:En Clercks!
Blokker
- BennyBlanco
- Filmster
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
The Grey Zone vind ik bijzonder goed, het laat weer een nieuw stukje van W.O.II zien in al zijn afschuwelijkheid en dit maal over de Sonderkommando's, gruwelijke beelden dat wel maar de film heeft niet in de bioscopen gedraaid en is zeker de moeite waard.gollum36 schreef:The Grey Zone schijnt ook goed te zijn.
- Touchwood
- Walk of Fame
Ah bah, wat een tegenvaller. De mini serie Colditz die ik in het krantje van de Blokker zag staan, blijkt een re-make met o.a. fucking 'Beverly Hills, Jason Priestley' te zijn. Wellicht is het niet zo erg als het geheel doet vermoeden maar het Colditz waarvoor we vroegah met z'n allen thuis aan de buis gekluisterd zaten, en waar ik mijn nostalgische zinnen op had gezet, is het dus niet. *snik.. 

Ah jeugdsentiment. De complete tv-serie Robin of Sherwood voor maar 19,95
Ze zijn daar sowieso goed bezig bij de Blokker. Tijdje geleden er ook al het eerste seizoen van Dempsey & Makepeace aangeschaft voor 9,95, en een 6-dvd box voor 19,95 met de eerste twee seizoenen van de geweldige serie Sharpe met Sean Bean in de hoofdrol.

Ze zijn daar sowieso goed bezig bij de Blokker. Tijdje geleden er ook al het eerste seizoen van Dempsey & Makepeace aangeschaft voor 9,95, en een 6-dvd box voor 19,95 met de eerste twee seizoenen van de geweldige serie Sharpe met Sean Bean in de hoofdrol.
In de Megastores, Den Haag:
o.a. Alien director's cut 2-disc
Predator 2-disc
Alien vs. Predator 2-disc
Conan the Barbarian 2-disc
Planet of the Apes (ouwe versie) 2-disc
Man on Fire 2-disc
Speed 2-disc
the Seven Year Itch 2-disc
Patton 2-disc
Daredevil 2-disc
Spider-Man 3
voor 4 eurie
o.a. Alien director's cut 2-disc
Predator 2-disc
Alien vs. Predator 2-disc
Conan the Barbarian 2-disc
Planet of the Apes (ouwe versie) 2-disc
Man on Fire 2-disc
Speed 2-disc
the Seven Year Itch 2-disc
Patton 2-disc
Daredevil 2-disc
Spider-Man 3
voor 4 eurie
Laatst gewijzigd door Muzzie op 25 jul 2008 20:59, 3 keer totaal gewijzigd.