Edit[Aphelion]Dat die avatars het niet meer deden is verleden tijd

Werkt weer....tenminste, ik lees nu nog eens je bericht en weet niet echt zeker wat je bedoelt. Je moet aangeven naar welke forum je wilt? Ik heb het weer gemaakt dat je naar de laatste post gaat van een bepaald onderwerp, bedoelde je dat?Ann McDunn schreef:Even een vraagje tussendoor, waarom werkt nu ineens na de naamsverandering alles anders op de forumsLangzamer, je moet nu telkens aangeven naar welk forum je wilt
Tja, dat komt omdat er niet een overzicht is van de bioscoop-films zoals bv bij de filmsoptv of het nieuws, afgezien dus van de bioscoop-agenda...Zeurdoos schreef:Zoals Bolo al eerder in het andere topic vermelde, de "reacties op bioscoopfilms" link aan de linkerkant (zie screenshot) verwijst nog steeds naar de bios-agenda.
Dit zou dan uiteraard niet kloppen, maar ik weet het zo even niet. Ik kon me herinneren dat er bij Big Fish meer reacties stonden dan alleen de mijne, maar dat weet ik niet helemaal zeker.Colonel_Kurz schreef:Klopt het dat bij sommige bioscoopfilms alle oude reacties zijn verdwenen?