FilmTotaal bug-report

Plaats reactie
Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 28 nov 2005 13:23

welk plaatje?

(bij mij lijkt alles te werken)

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 28 nov 2005 14:03

Tako schreef:welk plaatje?

(bij mij lijkt alles te werken)
Hmmm, bij mij werkt ook alles weer.
Niks aan de hand dus.

Frenkel
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Frenkel » 03 dec 2005 15:20

Vanavond komt John Woo's Windtalkers op RTL 5, maar die zie ik niet staan tussen het filmoverzicht.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 03 dec 2005 15:28

dank je. staat er nu in.

Rozo
Filmster
Filmster

Bericht door Rozo » 04 dec 2005 17:53

Bij de film "Robin and Marian" wordt verwezen naar een filmposter van "Batman & Robin". Bijna goed

http://www.filmtotaal.nl/module.php?sec ... id=0075147

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 dec 2005 14:31

Ondanks dat ik volgens mij toch wel goed beveiligd ben :-? zie ik telkens een popup van de Nokia reclame, mag dit? Het stoort mij niet hoor, maar ik meende dat jullie dat verboden hadden.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 17 dec 2005 14:47

Ann McDunn schreef:Ondanks dat ik volgens mij toch wel goed beveiligd ben :-? zie ik telkens een popup van de Nokia reclame, mag dit? Het stoort mij niet hoor, maar ik meende dat jullie dat verboden hadden.
Vreemd. ik heb dat niet bij deze site. weet je zeker dat je geen spyware op je computer hebt staan? http://www.lavasoft.com/software/adaware/ voor een goede gratis anti spyware programma

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 dec 2005 14:55

Vleeshaak schreef:
Ann McDunn schreef:Ondanks dat ik volgens mij toch wel goed beveiligd ben :-? zie ik telkens een popup van de Nokia reclame, mag dit? Het stoort mij niet hoor, maar ik meende dat jullie dat verboden hadden.
Vreemd. ik heb dat niet bij deze site. weet je zeker dat je geen spyware op je computer hebt staan? http://www.lavasoft.com/software/adaware/ voor een goede gratis anti spyware programma
Lijkt mij wel een goed idee, bedankt Vleeshaak, maar de vriend die hier Norton heeft geïnstalleerd heeft mij verteld dat ik absoluut geen twee virus ehhh toestanden mocht downloaden omdat dan de een de ander voor spyware aanziet en dat ik dan in de problemen kom. Overigens is de popup alleen te zien bij de home-page.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 17 dec 2005 14:59

Ann McDunn schreef:
Vleeshaak schreef:
Lijkt mij wel een goed idee, bedankt Vleeshaak, maar de vriend die hier Norton heeft geïnstalleerd heeft mij verteld dat ik absoluut geen twee virus ehhh toestanden mocht downloaden omdat dan de een de ander voor spyware aanziet en dat ik dan in de problemen kom. Overigens is de popup alleen te zien bij de home-page.
Daar heb ik ook gekeken en ik zag niks. (ik had men popup blokker uiteraard even uitgeschakeld) Norton is sowieso niet al te best vind ik zelf. heel veel spyware programma's slaat hij gewoon over. Ikzelf gebruik meerdere spywareprogramma's en heb er nooit problemen mee gehad.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 dec 2005 15:23

Vleeshaak ik ga het gewoon proberen, de bibliotheek heeft ook computers. :D

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 17 dec 2005 18:59

ik weet niets van een Nokia popup.

Webjoker
Filmster
Filmster

Bericht door Webjoker » 17 dec 2005 19:27

Mijn computer eheft de allerbeste spyware proigramma's; Hitman Pro en Microsoft Anti Spyware en ik heb ook de Nokia reclame gezien laatst. Niet telkens maar een paar keer.

Het is een overlay over de website heen. Met rechtbovenin kan je hem wel weghalen maar toch...

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 17 dec 2005 20:05

Tako schreef:ik weet niets van een Nokia popup.
Het is een DVD hoesje van Madagascar, dat gaat dan open en er zit een mobieltje van Nokia in. :wink:

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 19 dec 2005 09:10

Webjoker schreef:Mijn computer eheft de allerbeste spyware proigramma's; Hitman Pro en Microsoft Anti Spyware en ik heb ook de Nokia reclame gezien laatst. Niet telkens maar een paar keer.

Het is een overlay over de website heen. Met rechtbovenin kan je hem wel weghalen maar toch...
Klopt, zelfs bij gebruik van Firefox.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 19 dec 2005 09:45

Ann McDunn schreef:
Tako schreef:ik weet niets van een Nokia popup.
Het is een DVD hoesje van Madagascar, dat gaat dan open en er zit een mobieltje van Nokia in. :wink:
Ik heb hem ook al een aantal malen voorbij zien komen. Zonet weer...

Plaats reactie