FilmTotaal bug-report

Plaats reactie
Lifevolution
Figurant
Figurant

Re: FilmTotaal bug-report

Bericht door Lifevolution » 06 aug 2014 17:17

De link naar Serietotaal.nl in de kantlijn bij "Laatste serienieuws" werkt wel vanaf de frontpage, maar niet vanuit een film-totaal artikel. Hierdoor moet je altijd ofwel terug naar de frontpage (ofl via een "laatste nieuws"-artikel) ofwel handmatig de url intypen om uiteindelijk bij Serietotaal uit te komen.

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 08 aug 2014 13:47

Lifevolution schreef:De link naar Serietotaal.nl in de kantlijn bij "Laatste serienieuws" werkt wel vanaf de frontpage, maar niet vanuit een film-totaal artikel. Hierdoor moet je altijd ofwel terug naar de frontpage (ofl via een "laatste nieuws"-artikel) ofwel handmatig de url intypen om uiteindelijk bij Serietotaal uit te komen.
Dat is geen bug. Daar hebben we voor gekozen om niet een zogenaamd 'onnatuurlijk linkprofiel' te creëren voor serietotaal. Oftwel héél véél links vanaf 1 site. Doorklikken via een artikel blijft nog even de beste optie.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 15 aug 2014 11:38

Het plaatje bij de film van de dag is van Vertigo, niet van Rear Window.

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 15 aug 2014 15:49

Colonel_Kurz schreef:Het plaatje bij de film van de dag is van Vertigo, niet van Rear Window.
Ai, thanks!

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 23 aug 2014 14:59

De huidige film van de dag roept vraagtekens op....letterlijk:

Afbeelding

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 23 aug 2014 16:04

WizardOfOss schreef:De huidige film van de dag roept vraagtekens op....letterlijk:

Afbeelding
Thanks!

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 23 aug 2014 20:23

Maar wel een beetje sneaky om dan maar de Engelse titel (zonder gekke tekentjes) te gebruiken :P

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 23 aug 2014 22:46

Tja, maar waarom is het ook zo vrijwel onmogelijk (en onvoorspelbaar) om al of niet een letter met een accentteken te kunnen gebruiken op internet? Of een € (Euroteken)...

Best bekrompen.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 30 aug 2014 15:56

ik was even het volgende stuk aan het lezen maar het mag inmiddels wel aangepast worden denk ik zo.

Super 8 (2011)

Super 8 werd aangekondigd zoals we gewend zijn bij regisseur J.J. Abrams. Toen de trailer plotseling verscheen waren daar verschillende hints naar het tot dan toe onbekende plot verstopt, die doorverwezen naar een grote marketingcampagne. Ondertussen is natuurlijk veel meer bekend van de film, en zijn er al flink wat beoordelingen binnen. Het plot volgt een stel kinderen in de jaren ’70 die met behulp van hun Super8 camera’s een zombiefilm maken. Als ze op een treinstation een scène filmen zijn ze getuige van een treincrash, waarbij een mysterieus wezen ontsnapt. De film draait in Amerika al in de bioscopen en wordt onder andere met Close Encounters of the Third Kind, van Steven Spielberg vergeleken. Daarnaast heeft de film op RottenTomatoes de score ‘fresh’. Van de 215 getelde recensies was namelijk 80% positief.

Volgens mij draait hij al een tijdje niet meer in de bios in America.

Jim
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Jim » 31 aug 2014 10:32

Dre schreef:ik was even het volgende stuk aan het lezen maar het mag inmiddels wel aangepast worden denk ik zo.

Super 8 (2011)

Super 8 werd aangekondigd zoals we gewend zijn bij regisseur J.J. Abrams. Toen de trailer plotseling verscheen waren daar verschillende hints naar het tot dan toe onbekende plot verstopt, die doorverwezen naar een grote marketingcampagne. Ondertussen is natuurlijk veel meer bekend van de film, en zijn er al flink wat beoordelingen binnen. Het plot volgt een stel kinderen in de jaren ’70 die met behulp van hun Super8 camera’s een zombiefilm maken. Als ze op een treinstation een scène filmen zijn ze getuige van een treincrash, waarbij een mysterieus wezen ontsnapt. De film draait in Amerika al in de bioscopen en wordt onder andere met Close Encounters of the Third Kind, van Steven Spielberg vergeleken. Daarnaast heeft de film op RottenTomatoes de score ‘fresh’. Van de 215 getelde recensies was namelijk 80% positief.

Volgens mij draait hij al een tijdje niet meer in de bios in America.
Bedankt, we hebben het aangepast.

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 08 sep 2014 23:28

klein foutje
Puppy Love (2012)

deze film heeft een speeltijd van 90 minuten ipv de 19 minuten zoals hier beschreven.

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 09 sep 2014 12:39

Dre schreef:klein foutje
Puppy Love (2012)

deze film heeft een speeltijd van 90 minuten ipv de 19 minuten zoals hier beschreven.
Thanks!

Dre
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Dre » 09 sep 2014 13:10

graag gedaan, kleine moeite toch en zo wordt alles perfect :8

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 18 sep 2014 11:52

Niet echt een 'bug' maar het is nou ook niet echt een 'feature'; hebben we een ander lettertype of zo ?

Valt me sinds een paar dagen op dat het net lijkt of sommige letters niet helemaal goed 'gedrukt' zijn, net of het zwarte inktpatroon aan vervanging toe is. Valt me vooral op bij de hoofdletter 'W'. De 'V' heeft het ook. Maar over de gehele linie oogt de tekst op het forum lichter/meer vaag dan voorheen.

Ik heb Chrome, versie 37.0.2062.120 als webbrowser.

Dacht eerst dat het aan mij lag omdat ik mijn desktop pc eigenhandig naar de gallemiezen heb geholpen door een verkeerd uitgevoerde schijfpartitie en dll-patch-problemen (doet niet ter zake verder) Maar m'n laptop heeft 't ook.

Zeg me ajb dat ik nog geen brilletje hoef...

benjamin
Filmster
Filmster

Bericht door benjamin » 18 sep 2014 16:42

Touchwood schreef:Niet echt een 'bug' maar het is nou ook niet echt een 'feature'; hebben we een ander lettertype of zo ?

Valt me sinds een paar dagen op dat het net lijkt of sommige letters niet helemaal goed 'gedrukt' zijn, net of het zwarte inktpatroon aan vervanging toe is. Valt me vooral op bij de hoofdletter 'W'. De 'V' heeft het ook. Maar over de gehele linie oogt de tekst op het forum lichter/meer vaag dan voorheen.

Ik heb Chrome, versie 37.0.2062.120 als webbrowser.

Dacht eerst dat het aan mij lag omdat ik mijn desktop pc eigenhandig naar de gallemiezen heb geholpen door een verkeerd uitgevoerde schijfpartitie en dll-patch-problemen (doet niet ter zake verder) Maar m'n laptop heeft 't ook.

Zeg me ajb dat ik nog geen brilletje hoef...
Het ligt volgens mij aan Chrome, want ik gebruik die browser ook en heb op meerdere sites een wijziging in lettertype opgemerkt..

Plaats reactie