FilmTotaal bug-report
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Re: FilmTotaal bug-report
Ik heb nog een screenshot op m'n telefoon. Zal ik je die opsturen in een PBtje?
gaarne
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Gestuurd, ben benieuwd of er iets duidelijk van wordt...
Lanzame site met opstarten
Problemen met langzaam opstarten van de site en terug naar de pagina gaan sinds de niewe site. Graag een oplossin voor dit
Re: Lanzame site met opstarten
Wordt tijd voor een app
- Touchwood
- Walk of Fame
*Onderwerp verplaatst en samengevoegd*
En dat terwijl de site juist is herzien, om voor élk platform geschikt te zijn.
Iets meer informatie zou voor onze Bob-de-(site)Bouwers wel handig zijn: op welk platform ervaar je dit probleem (mobiel, desktop) welke browser gebruik je in dat geval ?
Dit, om de kans dat het hier wordt opgepakt, te vergroten.
En dat terwijl de site juist is herzien, om voor élk platform geschikt te zijn.

Iets meer informatie zou voor onze Bob-de-(site)Bouwers wel handig zijn: op welk platform ervaar je dit probleem (mobiel, desktop) welke browser gebruik je in dat geval ?
Dit, om de kans dat het hier wordt opgepakt, te vergroten.
Op mn mobiel heb ik daar last van
Internet browser van android heb een samsung galaxy s5
- Touchwood
- Walk of Fame
Heb je het al eens via een andere browser dan de android stockbrowser geprobeerd ? En wat zijn daarbij de bevindingen ?
Ikzelf gebruik op mijn Samsung echt nooit de stockbrowser, maar Puffin (deze heeft dan weer moeite met het correct schalen van de pagina, wat hier niet van toepassing is aangezien het hier om vertraging tussen het wisselen van pagina's gaat, bovendien is dit ook een browser met desktop-weergave), daarnaast maak ik gebruik van de Chrome-browser, en ondervind hierin geen enkele vertraging.
-
Overigens bestaat er de mogelijkheid om je eigen bericht via de 'wijzig'-knop aan te passen, zodat zo'n 'afterthought' nog prima bij het bericht, ook van jouw hand, erboven past.
Ikzelf gebruik op mijn Samsung echt nooit de stockbrowser, maar Puffin (deze heeft dan weer moeite met het correct schalen van de pagina, wat hier niet van toepassing is aangezien het hier om vertraging tussen het wisselen van pagina's gaat, bovendien is dit ook een browser met desktop-weergave), daarnaast maak ik gebruik van de Chrome-browser, en ondervind hierin geen enkele vertraging.
-
Overigens bestaat er de mogelijkheid om je eigen bericht via de 'wijzig'-knop aan te passen, zodat zo'n 'afterthought' nog prima bij het bericht, ook van jouw hand, erboven past.
Re: Lanzame site met opstarten
Een losse app is gewoon niet te doen voor ons. De huidige site is al enorm veel werk. We gaan wel werken aan snelheidsverbeteringen voor de site.Patje2017 schreef:Wordt tijd voor een app
Aangezien ik totaal geen idee heb waar ik deze melding kan plaatsen, maar bij een reactie op de film 'Double Jeopardy (1999)'
Staat de volgende de reactie, die na mijn idee totaal niks met de film te maken heeft, misschien een idee om zn reactie te verwijderen?
Is er voor zo iets misschien een ook een knop van 'meld dit aan de moderator'?
Staat de volgende de reactie, die na mijn idee totaal niks met de film te maken heeft, misschien een idee om zn reactie te verwijderen?
link: https://www.filmtotaal.nl/film/5712/reviews#7750pipo Avatar 22.01.2004 11:27
Ik heb ook voor Tim Robbins en Susan Sarandon gekookt.Verder nog bij de aflevering van de x-files waar ze een ingevroren alien vinden.Dit kwam omdat ik vier jaar daar in Vancouver in een restaurant werkte.Dit lag aan zee een stuk buiten de stad.Vanwege de locatie werden hier regelmatig films opgenomen.Het restaurant werd door de crew regelmatig als vergaderplaats gebruikt.Mulder nooit ontmoet maar wel vaak met Frohike lol gehad.Mulders nerd vrienden je weet wel.Oh ja ,de waterval waar Harrison ford afspringt in de Fugitive"lag vlak achter mijn huis en voorziet vancouver van drinkwater.Ford is wel een wereldvent.Groetjes Pipo.
Is er voor zo iets misschien een ook een knop van 'meld dit aan de moderator'?
reactie is weg thanks. Deze was onderdeel van een chat maar dus verkeerd overgezet vanuit de oude site.
Re:
Dit is een nieuw probleem?Thiver schreef:Als ik op de frontpagina een door mij geplaatste reactie wil aanpassen en klik op 'wijzig', begint de pagina automatisch opnieuw te laden.De enige remedie hiervoor is snel op 'escape' drukken, maar dat is niet bepaald ideaal...