FilmTotaal bug-report

Plaats reactie
Aziez
Filmster
Filmster

Bericht door Aziez » 06 mar 2004 09:48

Bukowski schreef:Of het een bug is weet ik niet maar de Filmsoptv-sectie loopt een week achter. :cry: (Ik dacht eerst: "Goh zenden ze die nu alweer uit... en die, en die... goh en die ook al" :D )
Dat wou ik idd ook net melden

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 06 mar 2004 09:53

Bukowski schreef:Of het een bug is weet ik niet maar de Filmsoptv-sectie loopt een week achter. :cry:
Da's zelfs een behoorlijke bug....heb het even gerepareerd.

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 11 mar 2004 20:04

Misschien is het geen bug, maar het is wel bijzonder irritant en dus de moeite van het vermelden waard.

Op het moment dat ik lekker op de site aan het zoeken ben en weer terug wil naar de hoofdpagina, klik ik altijd op het FilmTotaal logo in de linkerbovenhoek.
Dat gaat vaak goed, maar niet altijd... Als bovenin het scherm de reclame voor de DVD van Pirates of the Caribbean wordt getoond, linkt het FilmTotaal-logo ook meteen naar deze aanbieding.
Dat is zó irritant als je de dvd al hebt en gewoon naar de hoofdpagina wilt gaan... :cry:

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 11 mar 2004 20:08

Yup, we moeten deze toko toch draaiende houden! :) Maar als het goed is zie je die banner maar 1 maal per sessie (dat is 1 bezoek van maximaal een kwartier) dus dat moet toch te overleven zijn.

(kan jezelf ook aanleren bij menu filmtotaal op frontpage te klikken misschien!)

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 11 mar 2004 21:06

Tako schreef:(kan jezelf ook aanleren bij menu filmtotaal op frontpage te klikken misschien!)
Maar dan moet je eerst je muis stilhouden op het menu, zodat het submenu laad, dan weer omlaag bewegen en dan pas op 'Frontpage' klikken. Dat duurt me net ff te lang. }:
Daarnaast ben ik gewend dat de link om naar de frontpage te gaan linksboven zit, niet rechtsboven.
Je geeft niet toe dat er fout in de link zit, als de reclame van de dvd wordt getoond? Net of het klikbare gedeelte van die reclame niet al groot genoeg is...

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 11 mar 2004 21:08

Klikbare gedeeltes van reclames kan nooit groot genoeg zijn! :P

na...zal er eens naar kijken (beloof niks)

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 11 mar 2004 21:13

Hans schreef:Je geeft niet toe dat er fout in de link zit, als de reclame van de dvd wordt getoond?
Nee, het was eerst zo dat die filmtotaal-link gewoon naar de fp bleef gaan, maar dat hebben we aangepast zodat het is zoals het nu is. Zoals Tako al zei, de toko moet wel blijven draaien, je ziet het ook nog eens 1 keer per sessie, en je kunt ook nog via een andere link naar de frontpage. Ik denk dat je het wel overleeft.

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 11 mar 2004 21:31

Peter schreef:
Hans schreef:Je geeft niet toe dat er fout in de link zit, als de reclame van de dvd wordt getoond?
Nee, het was eerst zo dat die filmtotaal-link gewoon naar de fp bleef gaan, maar dat hebben we aangepast zodat het is zoals het nu is. Zoals Tako al zei, de toko moet wel blijven draaien, je ziet het ook nog eens 1 keer per sessie, en je kunt ook nog via een andere link naar de frontpage. Ik denk dat je het wel overleeft.
Natuurlijk kan ik de frontpage ook via die link benaderen en zal ik het overleven, maar het blijft toch net iets lastiger. (wat dat betreft zou het handiger zijn als de menu-items "Filmsoptv, Bioscoop, Nieuws, TV-Gids, DVD, NFD, Extra, Shop, Forum en Filmtotaal" klikbaar zouden zijn, maar dat terzijde)
Ik wil gewoon in zo min mogelijk acties naar een onderdeel toe, maar ja dat ben ik...
Toch vind ik het erg raar dat het logo het zonder reclame (99% van de tijd) wel doet (en ik die methode dus het vaakst gewoon gebruik), maar met reclame niet meer.
Natuurlijk moet de toko blijven draaien, maar op deze manier leidt je mensen naar een aanbieding, terwijl ze bewust op het FilmTotaal-logo zouden klikken... dat vind ik wel misleidend.
Maar goed, u hoort iig nog van mij :wink:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 11 mar 2004 21:52

Onderaan de frontpage staat een link naar:
08 Februari 2004 Prijswinnaar The Sin Eater

Dit moet natuurlijk 8 maart zijn.

Wicked
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Wicked » 12 mar 2004 13:33

Bug?

Het menu laadt niet altijd goed. Het is nog wel bruikbaar, maar zit alleen niet op z'n juiste plek.
Zie http://picserver.org/view_image.php/221 ... server.gif
Na een refresh is het (meestal) wel weer goed.

WinXP icm IE6 hiero.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 12 mar 2004 13:37

Wicked schreef:Bug?

Het menu laadt niet altijd goed. Het is nog wel bruikbaar, maar zit alleen niet op z'n juiste plek.
Zie http://picserver.org/view_image.php/221 ... server.gif
Na een refresh is het (meestal) wel weer goed.

WinXP icm IE6 hiero.
Dat lijkt me een bug ja...heb je kunnen ontdekken wanneer dit gebeurt? Is sinds een paar dagen sinds het begin van FilmTotaal?

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 12 mar 2004 14:09

Colonel_Kurz schreef:Onderaan de frontpage staat een link naar:
08 Februari 2004 Prijswinnaar The Sin Eater

Dit moet natuurlijk 8 maart zijn.
check...

Wicked
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Wicked » 12 mar 2004 14:54

Sinds de overgang naar filmtotaal.. :P

En het is willekeurig, soms dan gaat het de hele tijd goed, en soms dan gaat het meerdere keren achter elkaar mis.
Laatst gewijzigd door Wicked op 12 mar 2004 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 12 mar 2004 14:57

Wicked schreef:Sinds de overgang ja..
En het is willekeurig, soms dan gaat het de hele tijd goed, en soms dan gaat het meerdere keren achter elkaar mis.
ik vermoed dat dit komt doordat ik dan net even met een file van het menu bezig ben, waardoor anderen het menu even (<0.5 sec) niet kunnen zien...

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 12 mar 2004 16:03

Ik heb totaal geen last van bugs,alles loopt als een trein hier.
(of het zou het formaat moeten zijn, maar dat is persoonlijk en kan filmtotaal niks aan doen)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door emperor op 12 mar 2004 16:08, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie