FilmTotaal bug-report
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Ik weet niet of deze al eerder gemeld is, maar ik heb de laatste tijd af en toe last van berichten die niet gepost kunnen worden. Daarnet ook weer, ik wilde even melden welke films ik als laatst had gezien en toen ik op ok drukte, kreeg ik de melding "Invalid Sesion" Na 5 keer proberen heb ik mijn bericht uiteindelijk toch kunnen plaatsen. Vraag me toch af wat dit voor probleem is....
De ads bovenaan de pagina werken niet goed en geven óf deze foutmelding:
Warning: main(ads/adServerScript.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/admin/domains/filmtotaal.nl/public_html/includes/main_menu/main_menu.php on line 129
Warning: main(ads/adServerScript.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/admin/domains/filmtotaal.nl/public_html/includes/main_menu/main_menu.php on line 129
Warning: main(): Failed opening 'ads/adServerScript.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/admin/domains/filmtotaal.nl/public_html/includes/main_menu/main_menu.php on line 129
óf
er staat alleen een wit balkje en geen ad
Warning: main(): Failed opening 'ads/adServerScript.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/admin/domains/filmtotaal.nl/public_html/includes/main_menu/main_menu.php on line 129
óf
er staat alleen een wit balkje en geen ad
Ik ben voor het witte balkje! 
Op de front page gaan de advertenties trouwens ook niet altijd goed. Dan
weer staan ze wel erg ver aan de rechterkant waardoor er een grote schuifbalk aan de onderkant komt, en soms (1 keer gehad) overlappen ze de reacties en de film-info (was een bel-reclame geloof ik). Zal er es een screenshot van maken als t weer voorkomt

Op de front page gaan de advertenties trouwens ook niet altijd goed. Dan
weer staan ze wel erg ver aan de rechterkant waardoor er een grote schuifbalk aan de onderkant komt, en soms (1 keer gehad) overlappen ze de reacties en de film-info (was een bel-reclame geloof ik). Zal er es een screenshot van maken als t weer voorkomt
- sickboy1984
- Regisseur
Ik heb hier geen enkel probleem mee. Laat je toevallig je cookies automatisch verwijderen oid?sickboy1984 schreef:heb me vandaag al 3 moeten inloggen als ik een bericht wilde typen op het forum. Ik heb elke keer aangevinkt dat ik automatisch aangemeld wil worden bij het volgende bezoek.
Kan hier misschien wat aan worden gedaan?
- sickboy1984
- Regisseur
- Mister Pink
- Oscar nominatie