FilmTotaal bug-report
- Mister Pink
- Oscar nominatie
Ff miemelen...
Op de FP staat "The Garden State" als titel, terwijl er volgens mij geen lidwoord in de titel hoort te staan, omdat de film "Garden State" heet.
http://www.filmtotaal.nl/module.php?sec ... ovie=10156
Op de FP staat "The Garden State" als titel, terwijl er volgens mij geen lidwoord in de titel hoort te staan, omdat de film "Garden State" heet.
http://www.filmtotaal.nl/module.php?sec ... ovie=10156
Ik neem aan dat het allemaal nog in de afrondingsfase is enzo maar ik dacht ik geef het toch maar door:
Als je op reageer klikt staat er in het tekst vak
Ik dacht ik laat het even weten
Als je op reageer klikt staat er in het tekst vak
Daar heb ik niets op aan te merken maar als je iets getypt hebt in het tekstvak en je veranderd van scherm (venster) is datgene dat je getypt hebt weg, FOETSIE!!!Let op! Onze huisregels m.b.t postings:
* Uitsluitend on-topic posten. Voor discussies die buiten deze film/artikel treden, hebben we een forum.
* Reacties graag in normaal en correct Nederlands schrijven. (geen SMS-taal etc...)
* Geen onnodig gebruik van smilies.
* Geen discriminatie of aanstootgevende taal.
* Beargumenteer je mening en plaats geen loze opmerkingen als: "Deze film is heel goed!" of "ik vond deze film zwaar kl*te!"
* Geen illegale links.
Ik dacht ik laat het even weten
- sickboy1984
- Regisseur
Heb geen fout gevonden, maar wel een idee:
Is het niet mogelijk om op topics waar er zeer veel pagina's zijn een venstertje te maken waar je kunt kiezen naar welke pagina je toe wil en daar ook gelijk terecht komt, ipv 100 keer op de "vorige"-knop te drukken.
Ik was nl op zoek naar een poster van een japanse film die ooit voorbij is gekomen in het "Battle of art" topic. Het is niet te doen als je steeds op vorige moet drukken, terwijl je weet dat ie zeker 100 pagina's terug staat. als je daar direct heen kan scheelt dat tijd!
Is het niet mogelijk om op topics waar er zeer veel pagina's zijn een venstertje te maken waar je kunt kiezen naar welke pagina je toe wil en daar ook gelijk terecht komt, ipv 100 keer op de "vorige"-knop te drukken.
Ik was nl op zoek naar een poster van een japanse film die ooit voorbij is gekomen in het "Battle of art" topic. Het is niet te doen als je steeds op vorige moet drukken, terwijl je weet dat ie zeker 100 pagina's terug staat. als je daar direct heen kan scheelt dat tijd!
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer: