Wat zijn de verwachtingen die men van de nieuwe FT heeft?

Plaats reactie
Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Wat zijn de verwachtingen die men van de nieuwe FT heeft?

Bericht door Tako » 16 okt 2007 10:11

Het is nog niet zover maar komt wel steeds dichterbij! 8)

Wat zijn jullie verwachtingen wat betreft nieuwe mogelijkheden?

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 16 okt 2007 10:47

Ik zou al tevreden zijn als de smiley-codes op het forum hetzelfde zijn als op de website.

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 16 okt 2007 10:49

die was makkelijk!

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 16 okt 2007 11:02

Ik hoop dat er voor de arme studenten een aparte subforum komt. :)

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 16 okt 2007 11:42

Tako schreef:die was makkelijk!
Oké, oké.
  • Ik hoop op een meer eigen identiteit van het forum. Iets minder standaard dan de gemiddelde phpBB-fora. En dan doel ik vooral op de gebruikersprofielen: 'Interesses? Ehm... films misschien?'
    Ik hoop op afstreeplijstjes van in ieder geval de IMDb Top 250 en de FilmTotaal Top 100.
    Ik hoop op een uitgebreider filmoverzicht op de hoofdpagina: TV5 zendt ook al een hele tijd films uit met Nederlandse ondertitels.
    Ik hoop op meer zinvol nieuws op de hoofdpagina in plaats van de vele YouTube-filmpjes waar we de laatste tijd mee overspoeld worden. And don't even get me started about the news article titles...
    Ik hoop op een meer reguliere update van de columns en polls.
    Ik hoop op één pagina per film. Een pagina waar zowel de reacties op de recensie staan en degene op de film zelf.
    Ik hoop op een optie om de "Film van de dag-teksten" te kunnen teruglezen.
    Ik hoop op een ranglijst van films, samengesteld naar het FT-cijfer. En een afstreeplijst daarvan zou ook mooi zijn.
    Ik hoop op meer experimentele recensies (zoals die van The Chronicles of Riddick).
    Ik hoop op avatars van 100 x 100 pixels.
    Ik hoop op een mogelijkheid van het gebruik van waarderingsterren op het forum; zie hier.
Zoiets... :)
ASHWIN102 schreef:Ik hoop dat er voor de arme studenten een aparte subforum komt. :)
Dáár hoop ik vooral op.

Tako
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Tako » 16 okt 2007 12:04

Thiver schreef:Ik hoop op een meer eigen identiteit van het forum. Iets minder standaard dan de gemiddelde phpBB-fora. En dan doel ik vooral op de gebruikersprofielen: 'Interesses? Ehm... films misschien?'
check
Thiver schreef:Ik hoop op afstreeplijstjes van in ieder geval de IMDb Top 250 en de FilmTotaal Top 250.
gaan we naar kijken

Thiver schreef:Ik hoop op een uitgebreider filmoverzicht op de hoofdpagina: TV5 zendt ook al een hele tijd films uit met Nederlandse ondertitels.
check

Thiver schreef:Ik hoop op meer zinvol nieuws op de hoofdpagina in plaats van de vele YouTube-filmpjes waar we de laatste tijd mee overspoeld worden. And don't even get me started about the news article titles...
we doen ons best

Thiver schreef:Ik hoop op een meer reguliere update van de columns en polls.
De poll en collums komen later.

Thiver schreef:Ik hoop op één pagina per film. Een pagina waar zowel de reacties op de recensie staan en degene op de film zelf.
check
Thiver schreef:Ik hoop op een optie om de "Film van de dag-teksten" te kunnen teruglezen.
later
Thiver schreef:Ik hoop op een ranglijst van films, samengesteld naar het FT-cijfer.
check
Thiver schreef:Ik hoop op meer experimentele recensies (zoals die van The Chronicles of Riddick).
iedereen kan zometeen in de pen kruipen

Thiver schreef:Ik hoop op avatars van 100 x 100 pixels.[/list]
check

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 16 okt 2007 12:18

Thiver schreef:And don't even get me started about the news article titles...
Dat doe ik toch maar even. Nog afgezien van hoe erg het is: vertel eens hoeveel (en welke) van de laatste honderd titels je absoluut niet vindt kunnen.

http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=news

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 16 okt 2007 12:24

Peter schreef:Dat doe ik toch maar even. Nog afgezien van hoe erg het is: vertel eens hoeveel (en welke) van de laatste honderd titels je absoluut niet vindt kunnen.
Ja leuk, doe rottitels zitten toevallig niet bij de laatste 100. }:

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 16 okt 2007 12:25

Helemaal niks mis met de titels van het filmnieuws.
Ik vind dat gewoon gezeur.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 16 okt 2007 12:32

ASHWIN102 schreef:Ja leuk, doe rottitels zitten toevallig niet bij de laatste 100. }:
Of men maakt van een hele kleine mug een enorme olifant, dat zou natuurlijk ook kunnen als er op een willekeurig moment er 1 of 2% wellicht iets minder duidelijk is...en dan nog.

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 16 okt 2007 12:37

Peter schreef:Of men maakt van een hele kleine mug een enorme olifant....
Weet je wat? Ga dan lekker zo door vriend. Heel raar dat die mug wel is opgevallen, anders hebben mensen het er niet over. Het was een tijd een rage dat hier van die rottitels geplaatst werden.

Als je daar niets aan wilt doen, is toch niet erg? Maar ga dan niet vragen welke titels het waren etc. etc. Eerst doen alsof je er iets aan wilt veranderen en dan opeens toch maar niet. :}

Dus je hebt gelijk hoor. Laat maar zitten. :N

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 okt 2007 12:39

Ik wil vooral die afstreeplijstjes zien. Voor de rest laat ik het wel allemaal op me af komen. :)

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 16 okt 2007 12:54

Oh ja! Ik weet er weer één. Op een gegeven moment kwam er een nieuwtje:

Gyllenhaal en Maguire zijn broers.

Dit ging over Jake Gyllenhaal. Toen kwam er een ander nieuwtje:

Gyllenhaal inderdaad in Dark Knight.

Dus veel mensen gingen ervan uit dat het weer om Jake Gyllenhaal ging. Wat een mug!

Dit valt nog mee, maar er waren nog meer titels die best irritant waren.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 16 okt 2007 13:02

ASHWIN102 schreef:Als je daar niets aan wilt doen, is toch niet erg? Maar ga dan niet vragen welke titels het waren etc. etc. Eerst doen alsof je er iets aan wilt veranderen en dan opeens toch maar niet. :}
Mijn reden om naar ernaar te vragen was om gewoon eens objectief te kijken (de honderd laatste is wel een mooie ruime selectie lijkt me, maar voor mijn part pak je de laatste 500) en de klagers aan te laten geven hoe erg het dan wel niet gesteld is.

Mijn vermoeden is dat minstens 95% van de titels helemaal exact aangeeft wat er in een bericht staat (nieuwe trailer film x, persoon y in film z, etc.). Bij dat soort verhoudingen vraag ik me echt af waar het over gaat, maar misschien zit ik er met die 95% volledig naast en vandaar dat ik dus voorstgel om gewoon eens terug te kijken om te zien hoe het nu echt zit. Als je dan op 1% uitkomt, of antwoorden krijgt als 'ja maar nu staan ze er net niet tussen' dan zie ik een hele grote mug.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 16 okt 2007 13:05

ASHWIN102 schreef:Gyllenhaal inderdaad in Dark Knight.
Laat maar, als deze titel al irritatie oproept komen we er niet uit.

Plaats reactie