Wat zijn de verwachtingen die men van de nieuwe FT heeft?

Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 okt 2007 13:08

Peter schreef:
ASHWIN102 schreef:Gyllenhaal inderdaad in Dark Knight.
Laat maar, als deze titel al irritatie oproept komen we er niet uit.
Toen ik die titel las dacht ik eerst ook dat ze Jake bedoelden. Maar ik irriteer me er niet aan, sowieso aan geen een nieuwstitels.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 16 okt 2007 13:15

100 x 100 pixels voor avatars lijkt me leuk, topics waar niets mee gedaan wordt kunnen er van mij wel eerder uit dan dat ze onderaan vanzelf verdwijnen dat ruimt lekker op en voor de rest vind ik het nu al een prima forum en laat het nieuwe wat er komt aan Tako en Peter over, zeuren over kleinigheden heb ik geen zin in en dik 4 jaar is toch lang genoeg om te weten dat het allemaal best mee valt. :Y

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 16 okt 2007 13:16

dannyB schreef:
Peter schreef:
Toen ik die titel las dacht ik eerst ook dat ze Jake bedoelden. Maar ik irriteer me er niet aan, sowieso aan geen een nieuwstitels.
Zijn er nieuwstitels dan?

Verder lijken me die afvinklijsten inderdaad een mooi plan.

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 16 okt 2007 13:37

Peter schreef:
:D Ik denk dat we nu op één lijn zitten. :N

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 16 okt 2007 14:13

Volgens mij had ik het al ergens anders gelezen maar hoe zit het nu eigenlijk precies met forum? Volgens mij was er meer betrekking tussen de site en het 'vernieuwde' forum. Maar hoe moet ik dat nu eigenlijk precies zien? :) Ben trouwens wel blij dat FilmTotaal eindelijk het cheap ass phpbb forum dumpt. Zoiets toch niet meer in 2007. ;)

Remy2
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Remy2 » 16 okt 2007 14:20

Ik mag dan niet veel berichtjes plaatsen maar tjek toch al de afgelopen 3 jaar meerdere keren per dag filmtotaal.

Wat ik graag zou zien is wat meer verandering in het beleid achter de site, en niet zozeer de layout of functionaliteit van de site en het forum.

Inhoudelijke veranderingen:

- Vaste FT columnisten.
- Meer interviews!
- Terugkeer van een korte recensie bij ´Film van de dag´. (Al meende ik aan de schrijfstijl te herkennen dat dit misschien kwam door het overlijden van een forumlid)

- Filmtotaal meer betrekken bij de filmindustrie. Ik denk dat het voor veel FT'ers misschien interessant is om ook wat artikelen te lezen over castings, camera, editing of gewoon hoe een film tot stand komt. En hier dan een aparte sectie van te maken op de homepage. Dat Filmtotaal dus inhoudelijk ook wat meer aandacht geeft over films an sich dan alleen over de beoordeling van films. Misschien dat vaste forumleden hier wat aan bij willen dragen ofzo.

Qua design:

Wat minder blokkerig en wat meer aandacht geven aan design, al zou dit mischien niet echt mogelijk zijn door het CMS systeem.

Anyway, ben wel erg benieuwd naar het nieuwe uiterlijk!

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 16 okt 2007 14:48

Ann McDunn schreef:topics waar niets mee gedaan wordt kunnen er van mij wel eerder uit dan dat ze onderaan vanzelf verdwijnen dat ruimt lekker op
Mjah... hier heb ik altijd wat moeite mee. Bij een dergelijk beleid krijg je al gauw dat topics snel nogmaals worden geopend en dan krijg je weer dezelfde verhalen. Aan de andere kant: er zijn genoeg topics die zijn blijven steken en dus niet echt bijdragen aan het forum.
Zou het een idee zijn om alleen de topics te sluiten die na een jaar niet meer dan vijf berichten hebben? Volgens mij zijn dat er al heel wat.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 16 okt 2007 16:50

Dat is wel een goed idee Thiver, maar een jaar is wel wat lang voor een topic dat maar een paar berichten heeft opgeleverd.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 16 okt 2007 17:29

Remy2 schreef:- Terugkeer van een korte recensie bij ´Film van de dag´. (Al meende ik aan de schrijfstijl te herkennen dat dit misschien kwam door het overlijden van een forumlid)
Dat heeft niks met elkaar te maken.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Wat zijn de verwachtingen die men van de nieuwe FT heeft

Bericht door emperor » 16 okt 2007 17:33

Tako schreef:Het is nog niet zover maar komt wel steeds dichterbij! 8)

Wat zijn jullie verwachtingen wat betreft nieuwe mogelijkheden?
..een headbang smiley.. :)
..ik begin die koppies steeds vaker te zien in mijn gedachten als ik naar andere mensen kijk..vreemde zaak..

Rovo
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rovo » 16 okt 2007 17:45

Ik hoop vooral dat FT niet zo'n trendy site wordt waar alles op de pagina bonte kleurtjes heeft, heen en weer beweegt en je door een bak aan onzin moet scrollen om eindelijk bij een nuttig iets uit te komen. Persoonlijk houd ik meer van de wat formelere lay-out met rustige kleuren en een systematische indeling.

Daarnaast hoop ik dat ook het forum gewoon behouden blijft. Profielen zijn leuk en aardig, maar het forum vind ik zelf het leukste om op rond te hangen. Er zijn ook verschillende sites waar ik actief ben (geweest) die allemaal interactieve mogelijkheden hebben bedacht zoals het zelf schrijven van recensies en het maken van hippe profielen. Het is allemaal leuk en aardig, en het heeft ook geleid tot het stijgen van bezoekersaantallen, maar de sfeer op die sites vind ik er een stuk minder op geworden. Het is te massaal geworden en minder knus. Hopelijk houdt FT hier rekening mee. :)
Ann McDunn schreef:, topics waar niets mee gedaan wordt kunnen er van mij wel eerder uit dan dat ze onderaan vanzelf verdwijnen dat ruimt lekker op
Daar zie ik eerlijk gezegd de toegevoegde waarde niet zo van. Ik vind het persoonlijk erg leuk om af en toe een oud topic over een bepaalde film door te neuzen en te kijken wat er toentertijd allemaal over werd gezegd. En als informatie is het natuurlijk ook erg handig. Het zou zonde zijn als dit allemaal maar zou verdwijnen, zeker omdat niemand er last van heeft als de topics wat op de achtergrond staan zoals nu het geval is.

asoka
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door asoka » 16 okt 2007 18:12

Cage gaat worstelen
John Rambo is niet meer ..
Hasselhoff jaagt op Anacondas

Dit zijn allemaal titels die (waarschijnlijk met opzet) iets anders suggereren dan wat er in het bericht staat.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 16 okt 2007 18:15

asoka schreef:Cage gaat worstelen

Dit zijn allemaal titels die (waarschijnlijk met opzet) iets anders suggereren dan wat er in het bericht staat.
Alleen de 2e misschien..

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 16 okt 2007 20:42

asoka schreef:Cage gaat worstelen

Misschien is het handig om te weten dat wij geen melding maken van de dingen die David Hasselhoff en Nicholas Cage in hun vrije tijd doen...

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 16 okt 2007 21:58

Nog een dingetje dat ik graag zou willen zien: bij het "laatst geplaatste bericht" in een subforum (op de indexpagina van het forum) zou ik graag de naam van de topic erbij willen zien staan.

Plaats reactie