Bugs gevonden op de nieuwe website?

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 15 dec 2008 22:35

Geachte FT,

Wanneer komt de ekudos balk weer terug..?

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: wijzigingen site

Bericht door me against the world » 15 dec 2008 22:54

T2 schreef:- Ik vind het jammer dat 'de film van de dag' weg is.
Op de openingspagina was altijd een rijtje aangeraadde 'dagfilms' per week, met een mini lijstje met films die dag. Meteen doorklikken naar de dag of film die je wil. De site heeft toch als oorsprong filmsoptv, m.i. mag dat centraal blijven staan.
De film van de dag staat nog steeds op de homepage. Rechts in beeld, onder de reclame, boven de bioscoopagenda. De dagfilms zijn ook nog steeds met sterretjes aangegeven, alleen heb je er geen kort lijstje meer van.

Ik heb wel het idee dat de reclame meer opvalt, maar goed ik begrijp dat er ook geld nodig is.

NGLN
Figurant
Figurant

Bericht door NGLN » 15 dec 2008 23:41

Hoi,

In IE6 en IE7, worden een aantal onderdelen van de site, zoals het forum en de registreerpagina, niet gecentreerd. Dat ligt natuurlijk aan Internet Explorer (Opera, Firefox, Safari en Chrome hebben er hier geen last van), maar dat kan denk ik wel even ge-IE-fixt worden ;)

(XPProf SP3)

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 16 dec 2008 00:15

In firefox met een resolutie van 1024x600 is er een horizontale scrollbar aanwezig. Hij is niet groot maar toch redelijk irritant dat hij maar 3 pixels of iets dergelijks wilt laten scrollen. ;)

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 16 dec 2008 01:39

Niet netbook proof dus. Denk je net van de kleine resoluties af te zijn, komen die dingen weer :P

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 16 dec 2008 08:09

Tako schreef:dont' worry, dankzij de nieuwe site worden al deze stemmen weer vrolijk verwijderd vannacht. 8)
Blijkbaar is er vannacht iets niet helemaal volgens plan verlopen?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 16 dec 2008 10:07

patrob schreef:
Tako schreef:dont' worry, dankzij de nieuwe site worden al deze stemmen weer vrolijk verwijderd vannacht. 8)
Blijkbaar is er vannacht iets niet helemaal volgens plan verlopen?
nope de 1-tjes en 10-en van onze vriend staan er nog

Galerius
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Galerius » 16 dec 2008 12:06

Megalomaniac schreef:Niet netbook proof dus. Denk je net van de kleine resoluties af te zijn, komen die dingen weer :P
Heeft er niet veel te maken denk ik. De site is gemaakt voor 1024 dus hij zou hem ook op een 'normaal' scherm van 1024x768 met een horizontale scroll laten zien... :)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 16 dec 2008 13:03

Hierbij, staccato, een aantal opmerkingen:

- Als ik "Updates" aanklik op de Rate-O-Matic pagina op het moment dat er een bepaalde titel weergegeven wordt dat verspringen de "rating-sterren". (Het kan goedkomen als je - in IE7 - een bepaalde tijd naar een andere tab springt.)

- Het zoeken naar een film op een gedeelte van een naam werkt niet.
Mississippi Burning wordt gevonden door "Mississippi" en/of "Burning" maar niet door "Mississ"

- Is het de bedoeling dat de Rate-O-Matic waarderingen van een bepaalde gebruiker bekeken kunnen worden ? Zo ja, dan zou dit in het profiel toegevoegd kunnen worden. Nu kan het alleen via een omweg via het userid nr...

Beales
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Beales » 16 dec 2008 19:41

Het is wellicht al genoemd, maar als ik naar het forum ga, verdwijnen het zoekformulier en de 'Ingelogd als' informatie...

Iets anders: zoeken zonder accenten negeert titels met accenten, en titels met accenten worden niet goed weergegeven

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 16 dec 2008 19:44

En ook van mij nog even een mierenneukerige opmerking. Het is immers leuk dat in het nieuwsbericht duidelijk werd gemaakt dat acteurs en regisseurs tegenwoordig hun eigen pagina hebben, maar door dat illustreren met Quentin Tarantino en deze geen credit te geven voor zijn rol in Pulp Fiction is natuurlijk wel een beetje slordig. 'And I don't wanna get fucking divorced!'

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 16 dec 2008 19:48

Beales schreef:Het is wellicht al genoemd, maar als ik naar het forum ga, verdwijnen het zoekformulier en de 'Ingelogd als' informatie...
Zoeken (en andere opties) staan in de lichtgrijze balk als je forum hebt geselecteerd.

Beales
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Beales » 16 dec 2008 22:06

JB schreef:
Beales schreef:Het is wellicht al genoemd, maar als ik naar het forum ga, verdwijnen het zoekformulier en de 'Ingelogd als' informatie...
Zoeken (en andere opties) staan in de lichtgrijze balk als je forum hebt geselecteerd.
Niet het zoekformulier dat ik bedoel: op elke andere pagina zie je naast het FilmTotaal logo een zoekformulier waarmee je naar films kan zoeken, en op het forum verdwijnt die. Overigens worden advertenties ook niet weergegeven in Firefox 3. In IE7 wel, maar daar is de site weer niet gecentreerd (alleen op de forumpagina's)

edit: nu ook geen advertenties in IE7...
edit2: net zag ik ook ineens een advertentie in Firefox. Ik denk dat er gewoon maar heel af en toe een advertentie wordt weergegeven, in 99 van de 100 gevallen blijft dat stukje wit.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 16 dec 2008 23:07

Het lijkt mij fijn als je ook halve sterren kan geven. Of gewoon je eigen cijfer in typen. Want bij mij is een film soms ook 6.3 ofzo.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 18 dec 2008 12:53

Ter aanvulling op mijn bericht in een bovenstaand topic: waar is de hele bioscoop agenda gebleven?

Plaats reactie