(wat nóg erger is, alleen niet voor mij...)

Goed werk, Tako en collegae !

Dat is dan niet erg consequent. De laatste film die ik aan de database heb toegevoegd was I Saw the Devil, die ik onder Akmareul boatda heb aangeleverd met de gedachte dat dit te doen gebruikelijk was. Meende zelfs dat Engelse titels in plaats van de, van oorsprong, vreemde taal, in het verleden allemaal al eens omgezet waren naar de oorspronkelijke titel.PascalE schreef:Mad Detective staat er niet in http://www.imdb.com/title/tt0969269/ helaas.
Wat ik ook jammer vind is dat ik niet kan zoeken op de engelse titel bij sommige films. Ik zocht naar Exiled (van dezelfde regisseur als Mad Detective) en vond niks, op Fong Juk (originele titel) wel.
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=20243patrob schreef:Ik heb nu al een week geleden Stella Maris toegevoegd aan de database, maar hij is nog steeds geel. Is het zo druk op de filmtoevoegafdeling van Filmtotaal?
Helaas blijkt de brandstofvoorraad van de WARP allesbehalve onuitputtelijk...Tako schreef:Dr. Strangelove schreef:Wanneer - excuse my French- the fucking fuck komt er ein-de-lijk een fatsoenlijke zoekmachine ?Tako schreef:De zoekmachine moet inderdaad nog een stuk beter en dat gaat ook komen!
Het is toch een doodzonde dat je op een filmsite niet effectief en betrouwbaar kunt zoeken op een film ?![]()
Test: Irreversible (of Irréversible) of Dr. Strangelove.
Kom op, Captain Kirk, schakel eindelijk de hyperdrive 's in !!!
Waarvan akte en onmiddelijk de WARP even aangezet!
We hebben deze ochtend een aantal wijzigingen in de search aangebracht. Irreversible (of Irréversible) wordt nu in beide gevallen gevonden. Ook Dr. Strangelove geeft bij mij resultaat, echter niet exact. Dat heeft met de rest van de titel te maken en daar moeten we later nog eens naar kijken.
De search is nu ook wat meer geordend op populariteit waardoor veel gevraagde zoekopdrachten meer bovenaan komen te staan.
Ik verneem graag welke zoekopdrachten volgens jullie nog niet boven water komen.
Dr. Strangelove schreef: