Recensie plaatsing

Plaats reactie
Legend
Filmster
Filmster

Recensie plaatsing

Bericht door Legend » 15 okt 2009 14:32

Ik vraag me af, waarom worden alle recensie meteen in een keer geplaatst? Waarom gebeurd dit niet geleidelijk? Ik denk dat het dan ook veel meer effect heeft dan als het in een keer allemaal geplaatst wordt

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 15 okt 2009 14:36

Tja, het is donderdag. Dan gaan de meeste films in premiere en worden de recensies geplaatst. Dat is in de krant ook het geval.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 15 okt 2009 14:47

Klopt maar ik neem niet aan, dat alles op donderdag geschreven is en dat het eigenlijk al een paar dagen klaar staat, waarom dan niet plaatsen?

Daarnaast ben ik van mening dat de wat mindere films zo ondergesneeuwd worden en er eigenlijk alleen heel snel naar de grote titels wordt gekeken.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 15 okt 2009 15:08

Nou, ik denk eerder dat het filmnieuws een beetje ondergesneeuwd raakt door de recensies. Misschien toch beter om in één post te laten zien welke recensies er zijn? Ze staan immers ook allemaal al rechts op frontpage genoemd...

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 15 okt 2009 15:34

Over geleidelijk plaatsen want dan heb je nieuws dat niet ondergesneeuwd wordt en elke film/recensie evenveel aandacht krijgt.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 15 okt 2009 18:06

Legend schreef:Over geleidelijk plaatsen want dan heb je nieuws dat niet ondergesneeuwd wordt en elke film/recensie evenveel aandacht krijgt.
Maar gaat dat dan niet ten koste van de relevantie?

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 15 okt 2009 21:00

Thiver schreef:
Legend schreef:Over geleidelijk plaatsen want dan heb je nieuws dat niet ondergesneeuwd wordt en elke film/recensie evenveel aandacht krijgt.
Maar gaat dat dan niet ten koste van de relevantie?
Nee, want als je het bijvoorbeeld de premiere op zondag is, en je plaatst het op een vrijdag om maar eens wat te zeggen dan gaat het absoluut niet ten kosten van de relevantie, desnoods plaats je het een dag na de premiere. Dan is het als nog relevant.

Kijk naar Games daar wordt hetzelfde principe gebruikt

Plaats reactie