Nieuwsbronnen
Nieuwsbronnen
Waarom zet Filmtotaal in de nieuwsberichten nooit een link naar de bron van het nieuwtje? Lijkt me een kleine moeite. Lezers kunnen dan gemakkelijk zelf het 'vertaalde' bericht teruglezen. Daarnaast is het wel zo eerlijk tegenover de website waar het nieuws vandaan komt. Soms wordt er überhaupt geen bron genoemd.
Jullie doen soms net alsof er buiten Filmtotaal geen internet bestaat...
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Nieuwsbronnen
Er staat bijna altijd een link naar de bron. Rechtsonder de titel van het bericht wordt de bron genoemd. Als je dan op de naam van de bron klikt, ga je naar de bron toe.
My bad. Was me nog nooit opgevallen.Colonel_Kurz schreef:Er staat bijna altijd een link naar de bron. Rechtsonder de titel van het bericht wordt de bron genoemd. Als je dan op de naam van de bron klikt, ga je naar de bron toe.
- Touchwood
- Walk of Fame
Er zijn andere sites naast Filmtotaal ?Jesse99 schreef:Jullie doen soms net alsof er buiten Filmtotaal geen internet bestaat...

Volgens mij noemen we ook vrijwel altijd een bron, tenzij het bericht volledig van FT afkomt.Jesse99 schreef:Waarom zet Filmtotaal in de nieuwsberichten nooit een link naar de bron van het nieuwtje? Lijkt me een kleine moeite. Lezers kunnen dan gemakkelijk zelf het 'vertaalde' bericht teruglezen. Daarnaast is het wel zo eerlijk tegenover de website waar het nieuws vandaan komt. Soms wordt er überhaupt geen bron genoemd.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Thanks Jim, your words contain the same message as the words of our beloved Colonel.
So nice to get confirmation !
So nice to get confirmation !

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ooit zullen we enige zijn. Dan heet het alleen nog maar Totaal.Touchwood schreef:Er zijn andere sites naast Filmtotaal ?Jesse99 schreef:Jullie doen soms net alsof er buiten Filmtotaal geen internet bestaat...
Colonel_Kurz schreef: Ooit zullen we enige zijn. Dan heet het alleen nog maar Totaal.

Het is misschien niet de enige site maar wel de belangrijkste.