Misschien is het een leuk idee om maandelijks een poll zoals hierboven op de frontpage te zetten. Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat mijn medefilmtotalers denken en op deze manier is dit gemakkelijk te zien. Veel mensen laten namelijk minder snel een reactie achter ergens of nemen deel aan een discussie.
Polls zoals 'Wat vind je van 3D' of 'Welke film geniet je voorkeur? LOTR1, LOTR2 of LOTR3?' of 'Wanneer ga jij het liefst naar de bioscoop? Doordeweeks of het Weekend?/Overdag of s 'Avonds'. Noem het maar op.
Poll
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Poll
Alleen als er dan ook een optie 'ze zijn alledrie ruk' toegevoegd wordtAston schreef:Polls zoals 'Wat vind je van 3D' of 'Welke film geniet je voorkeur? LOTR1, LOTR2 of LOTR3?' of 'Wanneer ga jij het liefst naar de bioscoop? Doordeweeks of het Weekend?/Overdag of s 'Avonds'. Noem het maar op.

(sorry, te makkelijk...)
Een poll zal inderdaad best leuk zijn, maar dan zou ik het eerder linken aan een nieuwsbericht.
En ik zou er dan eerder een wekelijkse poll van maken, zodat mensen vaker naar de frontpage terugkeren om te kijken of er al een nieuwe poll is.
Bij een maand is de interesse na twee weken nog ver te zoeken, denk ik.
En ik zou er dan eerder een wekelijkse poll van maken, zodat mensen vaker naar de frontpage terugkeren om te kijken of er al een nieuwe poll is.
Bij een maand is de interesse na twee weken nog ver te zoeken, denk ik.
- Decepticon
- Filmster
Ja dat vind hartstikke leuk, maar dan idd wel om de week. Net zoals bij http://www.comingsoon.net, die hebben dat ook elke week. Altijd leuk om te doen/lezen, wat de meeste voorkeur geniet.