reclame
reclame
Film totaal is ook al weer verandert in een reclame site...
Grote irritante reclames die je moet weg klikken...reclame tussen de info...reclame voor elke trailer...weer een site die er voor hun winst bejag is ...
gelukkig zijn er nog andere gelijkwaardige site's...
vaarwel filmtotaal
Tanja out
Grote irritante reclames die je moet weg klikken...reclame tussen de info...reclame voor elke trailer...weer een site die er voor hun winst bejag is ...
gelukkig zijn er nog andere gelijkwaardige site's...
vaarwel filmtotaal
Tanja out
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Re: reclame
Die grote reclamebanner op de frontpage is wel irritant en die reclame voor de trailers ook maar voor de rest dat er ergens een blokje staat stoort me niet... Zolang het maar niet met geluid is.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Reclame op FT? Afgezien van een sporadische advertorial tussen de nieuwsberichten zie ik er niks van...
(maar daarvoor gebruik ik dan ook wat plugins die webmasters niet zo kunnen waarderen...)
Maar een site onderhouden en hosten kost nu eenmaal geld, dat zal toch ergens vandaan moeten komen.
(maar daarvoor gebruik ik dan ook wat plugins die webmasters niet zo kunnen waarderen...)
Maar een site onderhouden en hosten kost nu eenmaal geld, dat zal toch ergens vandaan moeten komen.
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb net even wat extensions uitgezet en het is best veel reclame inderdaad. En ik irriteerde me al aan die advertorial en die reclame in de nieuwsbrief. :p Snap ook nooit dat er nog mensen zijn die op internet rondneuzen zonder reclame blokkers.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Ok volgens mij mis ik wat. Is er een manier om die crap te blokken (sorry FT maar ik klik er ook nooit op
) met die Chrome Extensions?

Jazeker.
Klik hier voor AdBlock. Deze extensie blokkeert ook reclames op YouTube.

- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Kijk dat moet ik hebben, bedankt! 

- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
De inkomsten van de FP hollen achteruit 

- Touchwood
- Walk of Fame
En zo heeft toch nog iemand wat aan dit verder nutteloze topic.
Maar dit mag verder opgepakt onder FireFox Add-ons of Google Chrome Goodies Hier gaat een slotje op.
Reclame op een website is nu eenmaal een noodzakelijk ‘kwaad’ om inkomsten te genereren voor het voortbestaan van sites als FilmTotaal. Het is nu eenmaal niet anders.

Reclame op een website is nu eenmaal een noodzakelijk ‘kwaad’ om inkomsten te genereren voor het voortbestaan van sites als FilmTotaal. Het is nu eenmaal niet anders.