Verbeteringen Forum!

Smaug
Bijrol
Bijrol

Verbeteringen Forum!

Bericht door Smaug » 14 dec 2014 22:47

Hoi, ik ben Smaug en ben nieuw op het forum!

ik heb wel wat verbeterpunten voor het forum, dit moeten jullie niet zien als een persoonlijke aanval.
Ik vind het forum een beetje een saaie uitstraling hebben, niet alleen bij het forumoverzicht maar ook bij de reactie van de gebruikers bij onderschrift bv. Ik had eerst rode letters als onderschrift maar dat mocht niet, net heb ik dit in een plaatje veranderd, maar het zal wel niet lang duren voordat ik daar weer op wordt aangesproken. De onderschrift maakt het juist minder saai. Waarom mag dat dan niet? Als je al ziet dat elke dag maar een stuk of 10 berichten worden geplaatst. En dan nog iets wat niet met saaiheid te maken heeft en misschien ook meerdere met me eens zijn is de link met de site en het forum wat niet zo optimaal is. Een gebruiker op de site word daar heel anders beschreven als hier op het forum. Jullie kunnen bv de activiteit op de site samenbrengen met het forumactiviteit.

Hopelijk kunnen jullie iets hiermee!
En als andere nog wat op te merken hebben moeten ze dat hieronder plaatsen natuurlijk :T

KingDurin
Bijrol
Bijrol

Re: Verbeteringen Forum!

Bericht door KingDurin » 14 dec 2014 23:02

Smaug schreef:Jullie kunnen bv de activiteit op de site samenbrengen met het forumactiviteit.
Dit is idd een goed idee. Ik denk ook dat dit voor meer activiteit op het forum kan zorgen.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 14 dec 2014 23:12

Dat zie je ook niet vaak: Smaug en Durin die het met elkaar eens zijn...

Smaug
Bijrol
Bijrol

Bericht door Smaug » 14 dec 2014 23:14

HAHAHAHA 8) we kennen elkaar, vandaar :)

KingDurin
Bijrol
Bijrol

Bericht door KingDurin » 14 dec 2014 23:22

Vleeshaak schreef:Dat zie je ook niet vaak: Smaug en Durin die het met elkaar eens zijn...
Leuke reactie alleen hebben koning Durin en smaug allebei in een andere tijd geleefd dus ze kende elkaar niet☺️

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 15 dec 2014 00:36

Plaatjes in je onderschrift worden oogluikend toegestaan mits niet hoger dan om en nabij de 70 pixels (een mooie maat is bijvoorbeeld 333 bij 50, zoals deze hieronder van 'What I Watch')

Afbeelding

Ook dient een dergelijk plaatje, net als bijvoorbeeld een movie quote, naast niet te groot/hoog, niet te opvallend qua kleur te zijn.

Dit is niet zozeer omdat we hier nou zo saai zouden zijn maar meer omdat dit niet rustig is voor het oog, zeker op den duur niet en al helemaal wanneer iedereen besluit dit te gaan doen. Daarbij leidt het de aandacht alleen maar flink af van de inhoud van je berichten op Filmtotaal waarin je je prima levendig, actief én onderscheidend van de rest kunt tonen. :)

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 15 dec 2014 11:30

Mooi gesproken Touch. :Y

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 15 dec 2014 11:55

Ik moet eerlijk gezegd Touchwood bijstaan in zijn reactie. Smaug's plaatje leidde mij telkens af bij een reactie van hem en dit plaatje was al niet te groot. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen. :)

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 15 dec 2014 12:03

Het forum 'opleuken' zou voor mij alleen maar afbreuk doen aan de serieuze toon van dit forum.
Dat plaatje van What I Watch vind ik wel maximum eigenlijk.
Smaug's onderschrift leidde inderdaad afschuwelijk af.

Smaug
Bijrol
Bijrol

Bericht door Smaug » 15 dec 2014 14:12

Jammer dat jullie dit zo zien.... Maarja als de meerderheid hier niks aan vind kan ik ook niks doen eraan..
Goed geprobeerd zeggen we dan!
Maar even over het andere ding wat ik in me reactie heb gezet is de link van de site en het forum... Wat vinden jullie daarvan dan??

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 15 dec 2014 20:33

Volgens mij was het ooit al de bedoeling dat als een soort van "FilmTotaal 2.0" de frontpage en het forum geïntegreerd zouden worden, maar daar is weinig meer van terecht gekomen. Ergens wel jammer, maar het zou uiteraard ook wel een enorme klus zijn. Ik ken wel andere sites o.b.v. dezelfde forumsoftware die zoiets gedaan hebben, maar meestal werkt dat dan toch halfslachtig.

Wat betreft onderschriften sluit ik me bij de rest aan, zo eenvoudig is prima. Ik zie ook teveel andere fora waar de onderschriften de daadwerkelijke posts bijna onvindbaar maken...

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 15 dec 2014 21:31

Kanjer schreef:Ik moet eerlijk gezegd Touchwood bijstaan in zijn reactie.
Haar reactie ;) Foei!

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 15 dec 2014 21:45

Touchwood schreef:Dit is niet zozeer omdat we hier nou zo saai zouden zijn maar meer omdat dit niet rustig is voor het oog, zeker op den duur niet en al helemaal wanneer iedereen besluit dit te gaan doen. Daarbij leidt het de aandacht alleen maar flink af van de inhoud van je berichten op Filmtotaal waarin je je prima levendig, actief én onderscheidend van de rest kunt tonen. :)
Zo is dat! Die verdraaide kinderen ook altijd met hun kleurtjes en plaatjes en Tolkien-namen en topictitels met uitroeptekens en constructieve ideeën voor frontpagina-forumintegratie... :x

Afbeelding

Dat hadden we in mijn tijd allemaal niet. Toen mocht je blij zijn als je ongezien over het forum kon lopen zonder door de Praetoriaanse garde te worden aangehouden. :+

KingDurin
Bijrol
Bijrol

Bericht door KingDurin » 15 dec 2014 21:51

Dat is misschien een 'beetje' overdreven reactie,
Ookal ben ik het eens dat je niet te groot onderschrift/plaatje moet hebben is het toch juist goed dat er nieuwe mensen bijkomen met nieuwe ideeën (Bv over de integratie tussen het forum en de 'gewone site')

Voor wat het waard is, zo zie ik ertegen aan maarja ik ben dan wel een van die 'verdraaide kinderen'

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 15 dec 2014 22:25

Toch goed dat de nieuwe jongens gelijk meedenken :T
Wat meer interactie tussen frontpage en forum zou inderdaad goed zijn, en waarschijnlijk ook meer leven hier brengen. Goed plan, maar is het realiseerbaar?

Plaats reactie