Verbeteringen Forum!
Re: Verbeteringen Forum!
Firefox? Ik wist wel dat Wizard een hacker was! 

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik weet van niks. En Sony hopelijk ook niet
Maar nee, ik vind Firefox domweg prettiger werken. Ik gebruik Chrome echter wel degelijk, met name voor vakantievoorbereidingen. Die vertaalfunctie is dan toch verdomd handig aangezien mijn Japans nog steeds te wensen over laat...

Maar nee, ik vind Firefox domweg prettiger werken. Ik gebruik Chrome echter wel degelijk, met name voor vakantievoorbereidingen. Die vertaalfunctie is dan toch verdomd handig aangezien mijn Japans nog steeds te wensen over laat...
Hate me for it, maar ik blijf toch trouw aan Safari 

Goedzo!WizardOfOss schreef:Reclamebanners?

Leve Adblocker!
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Hate? Welnee hoor. Verstand komt met de jaren, en je bent nog jongJamesBond schreef:Hate me for it, maar ik blijf toch trouw aan Safari

Ik ben anders ook nog jong maar heb wel al het verstand om firefox te gebruiken 

Laatst gewijzigd door KingDurin op 17 dec 2014 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Touchwood
- Walk of Fame
Als we het nu over browsers gaan hebben, kun je beter op een van de volgende topics verder (your choice, maar ik zou de eerste nemen)

Ik kijk er naar uit.Kanjer schreef:Aha, interessant! Heb nu al een paar interviews gelezen en zal binnenkort zelf de vragen eens beantwoorden.Touchwood schreef:een mooie plek om te beginnen. En wellicht kun je zelf dan ook een kijkje in de keuken van, in dit geval, Kanjer geven. Vrijblijvend, uiteraard.

Heeft FilmTotaal een nieuwsbrief? Iets met het laatste nieuws ofzo? Excuses als dit niet de juiste thread is.
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Ik krijg wel elke donderdag een mailtje met welke films er op tv komen de volgende week. Maar volgens mij is dat het enige nieuwsbriefachtige.