Reclamebanners
Reclamebanners
Heb even gezocht en kon er recent niets van vinden..
Deze week wordt Filmtotaal ontsiert door een beeldschermvullende advertentie.
Ik weet dat reclame een deel van jullie inkomsten is en advertenties op jullie site maakt mij ook niet uit. Maar dit soort beeldschermvullende grote advertenties zijn ronduit iritant.
Kan de advertentie plaats op de voorpagina niet wat kleiner gemaakt worden?
Deze week wordt Filmtotaal ontsiert door een beeldschermvullende advertentie.
Ik weet dat reclame een deel van jullie inkomsten is en advertenties op jullie site maakt mij ook niet uit. Maar dit soort beeldschermvullende grote advertenties zijn ronduit iritant.
Kan de advertentie plaats op de voorpagina niet wat kleiner gemaakt worden?
Re: Reclame Banners
Deze moeten we even uitzitten maar er gaat e.a veranderen.
Komt wel vaker voor... Is inderdaad ronduit vervelend, maar uitzitten is de enige optie 

Ja maar we zijn bezig die beter te regelen met minder ongemak voor regelmatige bezoekers.JamesBond schreef:Komt wel vaker voor... Is inderdaad ronduit vervelend, maar uitzitten is de enige optie
Fijn Tako! 

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Reclamebanners, wat zijn dat?
(Sorry Tako...)
(Sorry Tako...)
Die dingen die filmtotaal mogelijk maken.WizardOfOss schreef:Reclamebanners, wat zijn dat?
(Sorry Tako...)
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dat besef ik ook zeker, vandaar dat ik ook excuses aanbied.....maar ondertussen wel onveranderd m'n maatregelen tegen banners zal blijven nemen 

- bigmichiel
- Figurant
Nieuwe reclamemethode
Word een beetje gek van die nieuwe methode van reclame tonen. Dan doel ik specifiek op die grote die je te zien krijgt tijdens het scrollen. Nu vallen er gewoon onderdelen van de website weg (bijvoorbeeld de rechterkolom). Hierdoor gaat de adblocker toch aan voor filmtotaal waardoor de niet storende advertenties ook wegvallen.
Just my two cents
Edit: Thnx voor de verplaatsing. Had zelf dit topic niet gevonden.
Just my two cents
Edit: Thnx voor de verplaatsing. Had zelf dit topic niet gevonden.