Aangeboden: GRATIS Donnie Darko Director's Cut
Aangeboden: GRATIS Donnie Darko Director's Cut
Tja mensen, het is weer zo ver, ik wil graag een dvd gratis (incl. verzendkosten) weggeven en wel de nu in Nederland nog niet te krijgen 2-disc Donnie Darko director's cut editie. Ik wil hem wel alleen aan een echte fan geven, dus gegadigden moeten de volgende vragen goed beantwoorden:
1) Van welke stripfiguren wordt door Donnie en zijn vrienden het sexuele leven besproken
2) Welk nummer van Joy Division is te horen in de film
3) Naar welke film gaan Donnie en Gretchen
en twee moeilijke:
4) Welk politiek schandaal wordt op tv door Dukakis in zijn presidentieel debat met George Bush sr. aan de kaak gesteld.
5) Welk 'beroep' had Grandma Death vroeger VOORDAT (geloof ik) ze haar boek over tijdreizen schreef.
Gegadigden dienen de antwoorden per PB aan mij te sturen.
Oh ja, het is een regio 2 dvd met alleen Engelse ondertiteling.
Succes!
De mensen die alle goede (c.q. de meeste) antwoorden hebben, doen aan de verloting mee.
1) Van welke stripfiguren wordt door Donnie en zijn vrienden het sexuele leven besproken
2) Welk nummer van Joy Division is te horen in de film
3) Naar welke film gaan Donnie en Gretchen
en twee moeilijke:
4) Welk politiek schandaal wordt op tv door Dukakis in zijn presidentieel debat met George Bush sr. aan de kaak gesteld.
5) Welk 'beroep' had Grandma Death vroeger VOORDAT (geloof ik) ze haar boek over tijdreizen schreef.
Gegadigden dienen de antwoorden per PB aan mij te sturen.
Oh ja, het is een regio 2 dvd met alleen Engelse ondertiteling.
Succes!
De mensen die alle goede (c.q. de meeste) antwoorden hebben, doen aan de verloting mee.
- Gods Lonely Man
- Filmster
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
-
- Figurant
- Contacteer:
Gratis DVD
Hey VoiceOver, had ik alle vragen goed??
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Gratis DVD
Dat horen we maandag...hans gröber schreef:Hey VoiceOver, had ik alle vragen goed??
Het is zover; de juiste antwoorden waren:
1- De Smurfen
2- Love will tear us apart
3- The Evil Dead
4- Panama/Noriega-schandaal
5- Let op het ging om de periode VOORDAT ze het boek schreef; toen was ze een non (lerares werd ze daarna pas en toen schreef ze ook het boek)
6 mensen hadden alle antwoorden goed en wel:
Sokolsky
Psycho-M
Rooster
Eva-filmfan
God’s lonely man (hoe wel die op de eerste vraag antwoordde met 'Surfen', maar ik neem aan dat dat een typfout was; hij krijgt the benefit of the doubt.
)
Aziez
Jullie zijn dus uitgenodigd om aan de verloting mee te doen.
PB me een getal onder de twintig.
Heeft 1 iemand het, duidelijke zaak, meer dan 1 persoon volgt er voor hen een vervolgronde.
Heeft niemand het, is/zijn degene(n ) die er het dichtste bij zitten de winnaar (van die ronde indien er wederom meer dan 1 is)
Succes!
1- De Smurfen
2- Love will tear us apart
3- The Evil Dead
4- Panama/Noriega-schandaal
5- Let op het ging om de periode VOORDAT ze het boek schreef; toen was ze een non (lerares werd ze daarna pas en toen schreef ze ook het boek)
6 mensen hadden alle antwoorden goed en wel:
Sokolsky
Psycho-M
Rooster
Eva-filmfan
God’s lonely man (hoe wel die op de eerste vraag antwoordde met 'Surfen', maar ik neem aan dat dat een typfout was; hij krijgt the benefit of the doubt.

Aziez
Jullie zijn dus uitgenodigd om aan de verloting mee te doen.
PB me een getal onder de twintig.
Heeft 1 iemand het, duidelijke zaak, meer dan 1 persoon volgt er voor hen een vervolgronde.
Heeft niemand het, is/zijn degene(n ) die er het dichtste bij zitten de winnaar (van die ronde indien er wederom meer dan 1 is)
Succes!
- Gods Lonely Man
- Filmster
- Dr. Strangelove
- Regisseur