Waar kan ik deze DVD kopen?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Op zoek naar DVD's/Blu-rays

Bericht door Vleeshaak » 17 dec 2014 21:04

Raar. Ik had hem in winkelmandje. Misschien was dat het probleem, ik haal hem er wel weer uit. Ik krijg verkoper Anne dr Groot... vraagt er 29,95 voor. Heb zelfs 3 andere gevonden. Misschien komt het omdat je vanuit België kijkt?

edit: Hier de pagina waar ik ze op staan.

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 17 dec 2014 21:11

Dat is het! Heb even bovenaan België in Nederland verandert en nu vind ik het.
Maar kan ik dit nu ook bestellen (dus laten leveren in België) of hangt dit puur van de verkoper af of zij al dan niet naar België wil verzenden?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 17 dec 2014 21:15

Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Maar het is misschien niet voor niets dat je ze niet kan vinden via de België. Misschien kan je via een tussenpersoon in Nederland het één en ander regelen. Kost waarschijnlijk wat meer, maar dan heb je ze wel.

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 17 dec 2014 21:23

Ik heb haar een mail gestuurd dus hopelijk verzendt ze naar België, anders zal het inderdaad via een omweg moeten.
Bedankt Vleeshaak!

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 17 dec 2014 21:27

Geen probleem. Hopelijk lukt het.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 17 dec 2014 23:21

Uit ervaring weet ik dat BOL.com het zijn particuliere verkopers niet toestaat te verkopen aan mensen buiten Nederland, dus een directe verzending zit er waarschijnlijk niet in.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 18 dec 2014 00:48

En deze dan ? Slechts 'n tientje.

http://link.marktplaats.nl/m876595075

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 18 dec 2014 21:05

Zoals Thiver zegt, ik kan via Bol.com niets kopen uit Nederland tenzij ik het ergens anders in Nederland laat leveren. Helaas ken ik niemand die gehuisvest in Nederland.

Ook de adverteerder op marktplaats die Touchwood me aanraadde, wil liever niets naar Belgie versturen. In Belgie wordt trouwens veel verzonden via kiala. Je moet dan een pakket afleveren bij je dichtstbijzijnd kialapunt en dit wordt op zijn beurt dan weer verstuurd naar het dichtsbijzijnd kialapunt van de koper. En hier is dan nog eens een track & trace code zodat je kan volgen waar je pakket voor het moment is. Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. In Nederland is dit helaas niet zo bekend maar via moviemeter en marktplaats heb ik toch enkele verkopers weten te overtuigen om pakketten via kiala te versturen en ze zijn hier telkens enthousiast over. Ook is dit blijkbaar goedkoper dan post.nl.

https://www.kiala.nl/

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 19 dec 2014 01:27

Ook de adverteerder op marktplaats die Touchwood me aanraadde, wil liever niets naar Belgie versturen.
Belachelijk. Op eBay vind ik trouwens een Belg die seizoen 1 én 2 verkoopt. Dan wel niet voor een tientje, maar iets goedkoper dan via Bol.

En anders zou ik voor willen stellen dat wij die marktplaats-box naar ons toe laten zenden aangezien we betrekkelijk dicht bij de Belgische grens wonen. Dan kunnen we het eventueel daar op de bus gooien richting jou.

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 19 dec 2014 09:08

Touchwood schreef:En anders zou ik voor willen stellen dat wij die marktplaats-box naar ons toe laten zenden aangezien we betrekkelijk dicht bij de Belgische grens wonen. Dan kunnen we het eventueel daar op de bus gooien richting jou.
Ik ga die adverteerder van ebay eerst eens contacteren want die woont belachelijk dichtbij. :D
Indien ik geen antwoord zou krijgen, laat ik het je weten. Alvast bedankt Touchwood!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 19 dec 2014 11:08

:T

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 20 dec 2014 18:52

Morgen kan ik beide seizoenen van 'Van Speijk' gaan afhalen. De adverteerder heeft trouwens een 2ehandswinkel dus misschien kan ik nog wel enkele mooie titels op de kop tikken.

Nogmaals bedankt Touchwood!

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 21 dec 2014 14:56

Diest is dichtbij Zonhoven, ja ? Oja, 33 kilometer plusdeminus, nou da's helemaal mooi. Ben benieuwd wat je allemaal nog meer hebt weten te scoren daar. :wink:

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 21 dec 2014 15:42

Ik heb deze middag 12 minuten nodig gehad van bij mijn thuis tot in Zonhoven, dat vind ik toch aardig dichtbij. :) Later op de dag vind je in een andere topic wat ik nog heb weten te scoren. Ik heb trouwens nog €8,00 korting gekregen op mijn gehele bestelling. De man in kwestie baadt trouwens een 2ehandswinkel uit in Zonhoven waar je vele dvd's, LP's, cd's e.d. op dek op kunt tikken.

NWRfan
Hoofdrol
Hoofdrol

Help! WKW

Bericht door NWRfan » 24 feb 2015 20:04

Hee luitjes :D

Ik zit een beetje met een probleempje, ik ben al een tijd op zoek naar blu ray uitgaves van films van Wong Kar Wai.
In mijn ogen is deze regisseur een van de beste, maar zijn films lijken gewoon niet uitgebracht te worden.
Zelfs dvd's van sommige van zijn films zijn moeilijk/niet verkrijgbaar. Op blu ray wordt het helemaal lastig.
Voor Chungking Express op blu ray moet minimaal 33 euro (!) betaald worden om het schijfje te ontvangen. (om maar te zwijgen over de belachelijke 98$ prijs van de criterion uitgave)

As tears go by en days of being wild zijn schijnbaar van de aardbodem verdwenen. Happy together is in Nederland alleen op dvd te krijgen (van een onbekende distributeur) evenals 2046. In the Mood for love is verkrijgbaar bij criterion en die ga ik wss ook snel aanschaffen, voor die ook out of print gaat.

Maar, hoe is het mogelijk dat er zo moeilijk aan films te komen valt van zo'n briljante auteur?
Alleen zijn epische films The Grandmaster en Ashes of Time, evenals de engelstalige My Blueberry Nights, zijn gemakkelijk aan te komen. Dit zijn echter zijn minste films (begrijp me niet verkeerd, ook deze films zijn imo bovengemiddeld sterk, maar ze halen het lang niet bij de rest van zijn oevre).

Plaats reactie