Anti-dieren/milieu film gezocht!
-
- Bijrol
- Contacteer:
Anti-dieren/milieu film gezocht!
Ik ben op zoek naar een film of een tv-programma, dat als ongewenst, negatief, destructief of ronduit abject voor (een) dier(en), natuur en/of milieu beoordeeld kan worden.
Iemand ideeën?
Iemand ideeën?
- dragonspirit
- Oscar winnaar
Spammers 
Niet dat ik zoveel weet over dit onderwerp, maar vind het nooit een leuk idee om iemand anders z'n huiswerk te doen. Want dit lijkt me duidelijk een opdracht voor school. Als het perse nodig is dan is het internet groot genoeg om al je huiswerk te kunnen vinden, je moet er alleen wat moeite voor doen.

Niet dat ik zoveel weet over dit onderwerp, maar vind het nooit een leuk idee om iemand anders z'n huiswerk te doen. Want dit lijkt me duidelijk een opdracht voor school. Als het perse nodig is dan is het internet groot genoeg om al je huiswerk te kunnen vinden, je moet er alleen wat moeite voor doen.
- dragonspirit
- Oscar winnaar
Ik heb er ook geen moeite mee...maar wel als ik er 3 topics over terug vind binnen 1 forum op diverse plaatsen. In al die topics staat EXACT hetzelfde..doe normaal zeg..dat kan ook wel 1x...pietje012 schreef:Maar als je soms niet uit je huiswerk komt, dan vraag je tog soms/meestal om hulp bij je klasgenoten enzo.
Dus waarom zo moeilijk doen, maar hierzo kan dat spammers bedoelen.

Dat zie je wel meer,bij diegene die van die opdrachten hebben en hulp zoeken en dan 1 of 3 keer neerzetten en zelfs in de verkeerde topics.dragonspirit schreef:Ik heb er ook geen moeite mee...maar wel als ik er 3 topics over terug vind binnen 1 forum op diverse plaatsen. In al die topics staat EXACT hetzelfde..doe normaal zeg..dat kan ook wel 1x...pietje012 schreef:Maar als je soms niet uit je huiswerk komt, dan vraag je tog soms/meestal om hulp bij je klasgenoten enzo.
Dus waarom zo moeilijk doen, maar hierzo kan dat spammers bedoelen.
Maar spam zal ik het niet noemen.
-
- Bijrol
- Contacteer:
Spammen vind ik ook wat overdreven, maar de reden dat het drie maal is te vinden is het feit dat het om zowel een tv-programma (dus onder tv staat het) als om een film (dus hieronder) mag gaan. Verder staat de vraag nog onder een andere plek, maar dat kwam eigenlijk omdat ik dit forum niet kon vinden, mijn excuses bij deze.
Verder is het inderdaad een opdracht, waarbij het niet per se de bedoeling was dat je alle ideeën uit jezelf moesten komen. Sterker nog; bij gebrek aan ideeën werd het aangeraden om fora te raadplegen, mits de mensen daar bereid waren om je te helpen. En als mensen hier niet toe bereid zijn, hoeven ze natuurlijk ook helemaal niet te reageren...
Verder is het inderdaad een opdracht, waarbij het niet per se de bedoeling was dat je alle ideeën uit jezelf moesten komen. Sterker nog; bij gebrek aan ideeën werd het aangeraden om fora te raadplegen, mits de mensen daar bereid waren om je te helpen. En als mensen hier niet toe bereid zijn, hoeven ze natuurlijk ook helemaal niet te reageren...