Axeqlusive verkoopt

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 14 feb 2010 01:05

Klopt inderdaad... maar nee helaas geen twee. Hij dacht eerst dat hij deze ook al had verkocht, want hij verkocht me eerst een duidelijke nee. Maar dat bleek om de gewone versie te gaan, dus ik kreeg twee dagen later opeens een bericht dat hij me erg blij kon maken...

Schijnt zelfs nog in seal te zitten. Nou hoe of wat dan ook, ik vind alles best!

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 16 feb 2010 13:14

Geupdate!

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 22 mar 2010 09:48

Is er iemand die mij kan helpen aan seizoen 1 t/m 5 van Gooische Vrouwen tegen een leuke prijs?

Mijn vriendin zoekt ze en dan de luxe edities, dit wil zeggen de kartonnen sleeve met de digipacks erin.

Wie helpt "ons"?

MovieJunkXXL
Bijrol
Bijrol

Bericht door MovieJunkXXL » 23 jun 2010 23:10

Kyrill schreef:Ja! Dan wordt het een stuk moeilijker :wink: :P
Ik heb zelf 0.0 problemen met Engelse ondertiteling. Ik verkies het per definitie ook boven Nederlandse subs but thats just me.
hier hou ik van :T super antwoord, ik kijk Nederlandse, engelse, duitse, franse, spaanse, portugeese, italiaanse, en japanse (talen die ik spreek!) films ZONDER ondertiteling (ik stoor me mateloos aan die text in beeld)

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 24 jun 2010 08:32

MovieJunkXXL schreef: ik kijk Nederlandse, engelse, duitse, franse, spaanse, portugeese, italiaanse, en japanse (talen die ik spreek!) films
Je blijft me verbazen. _O_ Zelf spreek ik alleen NL, Frans en Engels en in mindere mate Duits. Ik heb zelf weer geen problemen met ondertiteling.

Zelfs als ik de film in het NL zie, mis ik soms ondertiteling maar dat komt omdat ik m vaak niet echt hard kan zetten en dus soms een woordje mis. Met je eigen thuisbioscoop kan je m natuurlijk zodanig hard zetten dat je er goed inzit en het altijd hoort, zelfs als er gefluisterd wordt.

Wat ik wel echt moet, is de film in de originele taal zien. Ook als het Animatie is. Maarja, dat zal voor iedereen hier gelden, denk ik. :)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 24 jun 2010 08:39

Hmm ik weet het niet, maar ik reageerde op een oude post. Wazig... nog niet wakker denk ik.

Toen ik bij Jeff Dunham zat in de HMH merkte ik op dat het ook de gewoonte is hoor die subs. Ik had er namelijk totaal geen problemen mee om het te volgen.

Sinds die tijd kijk ik Engelse en Duitse films zonder subs. Al geeft de laatste me nog wel wat problemen soms, laatste keer dat ik het sprak was toch zo'n tien jaar terug.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 24 jun 2010 08:44

Oh maakt niet meer uit, ik heb nu zelf deze versie aangeschaft. Geen soundtrack enz. maar wel een mooie uitgave.Afbeelding

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 24 jun 2010 08:48

Zeker ook een mooie uitgave Rem. Die tweedehands dingen van bol.com bieden trouwens ook uitkomst als je nog op zoek bent naar dvd's.

dragonspirit
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door dragonspirit » 24 jun 2010 08:59

Ondertiteling heb ik liever niet dan wel, maar ja....voor sommige talen is dat toch wel makkelijk. Japans, Mandarijn of dat soort talen spreek ik simpelweg niet, en ik kan wel wat volgen, maar ik wil niet de essentie van een film missen.

Engelse films laat ik de ondertiteling over het algemeen weg, op sommige uitzonderingen na...af en toe kun je het gewoon niet zo goed volgen door omgevingsgeluiden en dat soort dingen, dan zet ik liever Engels aan inderdaad, zodat ik me niet stoor aan de crappy vertalingen.

Spaanse films gaan ook steeds beter al moet ik zeggen dat de spraak in die films over het algemeen vrij zacht staat, maar ik kan ze steeds beter volgen.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Axeqlusive zoekt...

Bericht door Axeqlusive » 17 sep 2010 09:40

Iemand een mooie tv in de aanbieding?

Mijn zusje gaat vanaf 8 oktober op zichzelf wonen en heeft nog geen tv. Omdat veel mensen nog de overstap maken naar LCD/LED/ Plasma, heeft misschien iemand een ouder model staan.

Let me know!
(liefste omgeving Delft/ Den Haag/ Zoetermeer)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Axeqlusive verkoopt

Bericht door Axeqlusive » 29 sep 2010 08:14

Update naar een verkooptopic waar een slotje op is gegooid, maar ik dacht laat ik het forum niet verder vervuilen.
Alle dvd's zijn als nieuw, ik heb geen haast met de verkoop, eens zien of ik iemand er blij mee kan maken.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 29 sep 2010 11:11

Dirty Harry toegevoegd

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 30 sep 2010 17:28

Axeqlusive schreef:Update naar een verkooptopic waar een slotje op is gegooid, maar ik dacht laat ik het forum niet verder vervuilen.
Alle dvd's zijn als nieuw, ik heb geen haast met de verkoop, eens zien of ik iemand er blij mee kan maken.
Ik sluit regelmatig oude topics in dit forumonderdeel... en dan hanteer ik de regels zeker niet strikt maar mocht het gebeuren dat je een topic toch weer open wenst, kan je ma altijd PB'en. I've got the power. :wink:

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 30 sep 2010 17:48

Geen probleem hoor. Ik zag dat ik twee topics had, dus het sluiten van eentje is ook meer dan terecht.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 30 sep 2010 17:57

Verkoop je die films ook los?

Plaats reactie