Aangeboden: Horror films!

Gesloten
Leviwosc
Figurant
Figurant
Contacteer:

Aangeboden: Horror films!

Bericht door Leviwosc » 21 jul 2010 09:14

Uit een nalatenschap bied ik aan: een partij horror films!

Daar ik zelf absoluut niet houd van dit genre wil ik deze dvd's wegdoen. Wetende dat er diverse horror liefhebbers zijn op FilmTotaal wil ik hier ook graag mijn aanbod aanprijzen.

1. Per film vraag ik € 3,- (met uitzondering van de ex-rentals hiervoor vraag ik slechts € 1,- per film).
2. In de lijst bevinden zich twee verzamel cases hierin zitten drie verschillende films. Deze stalen cases (gemarkeerd met een astrerisk (*)) kosten € 9.- per stuk.
2.b. De stalen cases met de drie films vormen samen een eenheid en daarom worden de films ook niet los verkocht.

3. Films kun je bij mij persoonlijk in Tilburg op komen halen of als je wilt dat ik ze aan je verstuur is dit ook mogelijk. Hierbij worden dan wel € 2,50 aan verzend- en verpakkingskosten bijgerekend.
4. Wanneer je in één keer 3 of meer films besteld ben ik genoodzaakt een pakket te maken (behalve in het geval van de stalen cases) en dan stijgen de verzend- en verpakkingskosten naar € 6,75.
4.b. Over de prijs ga ik niet in discussie. Ik ben geen filantropische instelling, aan afdingen doe ik niet. Tenzij je werkelijk een grote bestelling doet of bijvoorbeeld alle films wilt afnemen. In dat geval valt er zeker iets te regelen.

5. Alle dvd's worden via TNT verstuurd.

6. Indien je geïnteresseerd bent in één of meerdere van deze titels contacteer mij dan middels een pm.
7. Hierin dien je aan te geven in welke films je bent geïnteresseerd en of je al dan niet de films persoonlijk komt afhalen bij mij thuis in Tilburg of dat je de films per post toegestuurd wilt krijgen.
8. Van mij zul je een reactie ontvangen met daarin eventuele aanvullende informatie en het bericht of ik al dan niet akkoord ga met de verkoop. In deze pm verstrek ik jou afhankelijk van het gegeven of je de films persoonlijk komt ophalen of dat je ze toegestuurd wilt krijgen respectievelijk mijn adres of mijn bankrekeningnummer.
9. Indien je wenst dat de films per post worden toegestuurd verschaf je mij jouw naam, adres en woonplaats.
10. Vervolgens zal ik je de films toesturen wanneer het verschuldigde bedrag (kosten films + verzend- en verpakkingskosten) in zijn totaliteit is bijgeschreven op mijn rekening.
11. Verzending geschiedt altijd op een vrijdag.
12. In het geval van een pakketzending stuur ik je een track & trace code toe.
13, Niet verplicht, maar wordt wel bijzonder geapprecieerd wanneer je ontvangst van de films per pm bevestigt.

----------------------------------------
B

beneath still waters (2005)
black cadillack (2003) --- DEZE DVD IS EEN EX-RENTAL!!!
thrais (2004)
boogeyman (2005) --- DEZE DVD IS EEN EX-RENTAL!!!
breed, the (2001)

C

cherry falls (2000) --- DEZE DVD IS EEN EX-RENTAL!!!
christine (1989)
convenant, the (2006)

D

dawn of the dead (2004)
dawn of the dead (1978)
dead & breakfast (2004)
devil's rejects, the (2005)
dog soldiers (2002)
dracula III Legacy (2005) --- DEZE DVD IS EEN EX-RENTAL!!!

F

feast unrated (2005)
final destination (2000)
final destination 2 (2003)
friday the 13th (1980)

G

golden years (1991)
gothika (2003)
green river killer (2005)
grudge 2, the (2006)

H

hamiltons, the (2006)
hellbent (2004)
house (1986)
house III (1989)
house IV (1992)

I

I'll always know what you did last summer (2006)

L

land of the dead (2005)
leprechaun 2 (1994)

M

monster mania (*), 3 films in stalen case: alligator (1980), venomous (2002) & killer bees (2002)
mummy returns, the (2001)

N

night of the living dead (1990)
notti del terrore, le (1981)

P

plus longue nuit du diable, la (1971)
poltergeist (1982)

Q

quella villa accanto al cimitero (1981)

R

reeker (2005)

S

slither (2006)
snoop dogg's hood of horror (2006)

U

ultimo mondo cannibale (1977)

V

vampires: los muertos (2002) --- DEZE DVD IS EEN EX-RENTAL!!!

W

wolf creek (2005)

Z

zombie nation (*), 3 films in stalen case: paura nella città dei morti viventi (1980) / la noche del terror ciego (1971) / dawn of the Dead (1978)

Gesloten