steun nieuwe Nederlandse Filmmaker

Plaats reactie
AxelDorothea
Figurant
Figurant
Contacteer:

steun nieuwe Nederlandse Filmmaker

Bericht door AxelDorothea » 29 apr 2015 01:46

Stressbestendigheid: Nieuwe korte film zoekt steun

Mijn naam is Axel Dorothea en ik ben schrijver en regisseur bij Qroad production en heb ik u hulp hard nodig, want ik ga een film produceren.

De film "Stressbestendigheid" zal de eerste zijn in een twaalfdelige korte film reeks die geschreven zijn door mij.
De film naar het scenario van mede schrijver Sandra Wolthers zal door mij worden geregisseerd.

stressbestendigheid is een korte film over een vrouw die in haar werk als eindredacteur
met grote werkdruk veel stress krijgt, waardoor ze er psychisch bijna aan onderdoor gaat.

Wanneer de medicijnen haar niet kunnen helpen besluit ze om in het weekend de natuur
in te gaan, want ze houd ervan om lekker te wandelen tussen de bomen om op die manier
van de inmiddels enorm opgebouwde hoeveelheid stress af te komen.

Ze logeert dan in een pension, maar haar ideeen om tot rust te komen in de natuur zijn
anders dan die van de gemiddelde mens, ze vind een heel bijzonder en onconventionele
manier om te onspannen.

De ene persoon krijgt ook meer stress te verduren dan de ander. Stress zorgt voor een chemische reactie als voor bepaalde hormonen in je lijf die bedoeld zijn om of te vechten of te vluchten. Het kan dus zorgen voor een primitieve reactie van de mens. In het digitale, geautomatiseerde en vaak onpersoonlijke tijdperk waarin wij ons nu bevinden, trekt het onderwerp stress mij enorm aan. Ik wist gelijke dat ik daarvan een goed,interessant en mooi verhaal van kan maken.

Dit was het begin van de tot standkoming van dit scenario.

Al enkele jaren werkte ik aan al deze filmscripts
Eindelijk is het zover en samen met aantal topcreatieve mensen gaan we een hele bijzondere
reeks films maken en crowdfunding geef mij de mogelijkheid te investeren in ons eigen Nederlandse
cultuurgoed en iedereen kan meehelpen om het succes mogelijk te maken.

Zoals je hopelijk uit mijn verhaal terugleest, is dat ik en mijn team enorm enthousiast zijn om dit project op poten te zetten.

Daarom zoeken wij enthousiaste mensen die de film en ons een warm hart toedragen en die ons naast dat warme hart ook financieel willen steunen om de productie tot een geslaagd einde te brengen. Want wij hopen de financiering via Crowdfunding binnen te halen

Dus heb ik een ordinair verzoek om deze bericht van mij te delen.
Wij hebben onze crowdfunding campagne al gelanceerd van Stressbestendigheid De Film
.
Hoe kun je helpen?

1. Doneer op http://www.dreamordonate.nl/1528-stressbestendigheid
2. Nodig vrienden uit de facebookpagina te liken https://www.facebook.com/pages/Stressbe ... 1961537765
3. Deel http://www.dreamordonate.nl/1528-stressbestendigheid deze op facebookpagina.
4. Help de boodschap ook op Twitter te verspreiden.
5. Vertel erover aan anderen!

De opnames zullen in juni plaatsvinden, maar daarvoor moet er natuurlijk nog flink wat gebeuren. We hebben Alle hulp nodig om dit te project te realiseren, en daarom vragen wij jullie om hulp.

Alvast bedankt!

Axel Dorothea
Bijlagen
stressbestendigheid3.jpg
Stressbestendigheid De Film
stressbestendigheid3.jpg (59.34 KiB) 4865 keer bekeken
Laatst gewijzigd door AxelDorothea op 29 apr 2015 13:49, 3 keer totaal gewijzigd.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Re: steun nieuwe Nederlandse Filmmaker

Bericht door Dr. Strangelove » 29 apr 2015 07:35

U hulp?
Gek dat een scenarioschrijver en regisseur niet het verschil weet tussen een 'korte film reeks' en een 'kortefilmreeks of toch minimaal 'korte film'-reeks'.
Verder nog een aantal verkeerde werkwoordsvervoegingen derde persoon enkelvoud en andere slordigheidjes (crowfunding, financieën)
Vergeef me maar dat komt toch minder professioneel over.

Maar natuurlijk alle succes in jullie project

AxelDorothea
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door AxelDorothea » 29 apr 2015 12:36

Dr. Strangelove,

Er zaten inderdaad wat slordige fouten in. Ik heb het hopelijke goed aangepast en verbeterd.

bedankt voor je steun en inzicht.

Axel Dorothea

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 29 apr 2015 16:45

Mag ik de moordenaar zijn in je film? Het is toch een horror of niet, ja... lijkt me wel.

AxelDorothea
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door AxelDorothea » 30 apr 2015 19:35

het is een korte suspence thriller. De film mengt hedendaagse thema's en realistische karakters met duistere elementen.
voor de casting kan je op http://www.qroadproduction.com/qroad-casting-calls/ aanmelden.

Plaats reactie