FilmTotaal bug-report

Plaats reactie
FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

FilmTotaal bug-report

Bericht door FTer » 29 feb 2004 16:16

De plek om de foutjes die je eventueel nog tegekomt op de nieuwe site te melden, zodat we ze zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen.

Edit[Aphelion]Dat die avatars het niet meer deden is verleden tijd ;)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 29 feb 2004 16:40

Meegenomen vanuit FOTV:
Ik selecteer op de TV-GIDS pagina dus TV 1 en als ik dan de web-paina krijg:http://www.filmsoptv.com/module.php?sec ... &zender=10 dan staat daar toch weer NED 1...

w8 ff ! Ik heb ff extra kritisch getest en nu zie ik wat de verwarring veroorzaakt...
Ik zie het volgende staan:
Vandaag op: NED1 V Zoek
en daaronder staat dan (inderdaad) wél het goede programma van TV1; achter elk programma zie ik nu gewoon TV1 staan.

Dus eigenlijk is het enige verwarrende dat bij TV1, NED1 boven komt te staan terwijl dat bij, de door mij andere bekeken zenders, niet het geval is...

Overigens kan het Supersnelle overzicht (toppie overigens) niet uitgebreid worden met Belgie en BBC ? Dat lijkt mij geen onnuttige toevoeging. Dan heb je twee Nederlands-TALIGE zenders erbij :T en eh...de legendarische BBC'en _O_ erbij lijkt me ook geen schande... 8)

Oh ja: FILMSOPTV sorteervolgorde's worden nog toegevoegd ? Please ? :Y

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 29 feb 2004 16:44

Dr. Strangelove schreef:Oh ja: FILMSOPTV sorteervolgorde's worden nog toegevoegd ? Please ? :Y
ja, die komen zeer binnenkort weer terug...

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 29 feb 2004 17:10

Ann McDunn schreef:Even een vraagje tussendoor, waarom werkt nu ineens na de naamsverandering alles anders op de forums :-? Langzamer, je moet nu telkens aangeven naar welk forum je wilt
Werkt weer....tenminste, ik lees nu nog eens je bericht en weet niet echt zeker wat je bedoelt. Je moet aangeven naar welke forum je wilt? Ik heb het weer gemaakt dat je naar de laatste post gaat van een bepaald onderwerp, bedoelde je dat?

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 29 feb 2004 17:26

De avatars zijn weg en zijn ook niet te uploaden (SQL-error).
Waarschijnlijk staan ze nog wel ergens en is gewoon de verwijzing fout :-?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 29 feb 2004 17:29

Hans schreef:De avatars zijn weg en zijn ook niet te uploaden (SQL-error).
Maar niet allemaal...

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 29 feb 2004 17:31

Colonel_Kurz schreef:
Hans schreef:De avatars zijn weg en zijn ook niet te uploaden (SQL-error).
Maar niet allemaal...
Sorry, eerste post van Peter niet gezien... :oops:

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 29 feb 2004 17:43

Zoals Bolo al eerder in het andere topic vermelde, de "reacties op bioscoopfilms" link aan de linkerkant (zie screenshot) verwijst nog steeds naar de bios-agenda.

Afbeelding

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 29 feb 2004 17:47

Zeurdoos schreef:Zoals Bolo al eerder in het andere topic vermelde, de "reacties op bioscoopfilms" link aan de linkerkant (zie screenshot) verwijst nog steeds naar de bios-agenda.
Tja, dat komt omdat er niet een overzicht is van de bioscoop-films zoals bv bij de filmsoptv of het nieuws, afgezien dus van de bioscoop-agenda...

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 29 feb 2004 17:54

Ik heb ook nog 1 klein zeurpuntje :oops:

Ik heb m'n resolutie op 800x600 staan (ik hou van grote letters ;)) en in die resolutie passen de pagina's van Filmtotaal net niet in beeld, waardoor er zo'n lelijke schuifbalk onderaan komt te staan. Ik geloof dat dit bij Filmsoptv ook al was, maar nu stoorde ik me er weer even aan hehe.

adfundum
Figurant
Figurant

Bericht door adfundum » 29 feb 2004 18:15

Ik werk met een tft scherm. Hierin is de schuifbalk rechts op het forum bijna niet te zien (geen verschil tussen de schuifknop en de achtergrond). Dit was bij de oude lay-out ook zo, maar dit is een mooie gelegenheid om het ff aan te passen.

Tycoon
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Tycoon » 29 feb 2004 20:44

Op de FP en aangezien er nog ruimte is zou het mogelijk zijn het aantal regels van 'reacties forum' van zes naar tien (of meer) uit te breiden? Dit deel is het meest aktief dus mag m.i. ook het meeste ruimte krijgen.

Een keer in de zoveel tijd ververs ik de Frontpage en dan weet ik gelijk waar wat nieuws gepost is. (of is er nu een optie waar je je op alle berichten kan abonneren?).

Saartje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Saartje » 29 feb 2004 22:37

En wanneer werken de avatars weer? Ik heb geprobeerd een nieuwe te plaatsen, die werkte even geloof ik maar toen ik weer terug kwam op het forum was ie weer weg.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 01 mar 2004 16:25

Klopt het dat bij sommige bioscoopfilms alle oude reacties zijn verdwenen?

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 01 mar 2004 16:35

Colonel_Kurz schreef:Klopt het dat bij sommige bioscoopfilms alle oude reacties zijn verdwenen?
Dit zou dan uiteraard niet kloppen, maar ik weet het zo even niet. Ik kon me herinneren dat er bij Big Fish meer reacties stonden dan alleen de mijne, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Je mailtje heb ik trouwens gehad, daar hoor je binnenkort meer over, als het even wat rustiger is en we gaan bepalen hoe we dat allemaal aan willen pakken en organiseren.

Plaats reactie