HTML5 / iPad

Plaats reactie
rendejo
Figurant
Figurant

HTML5 / iPad

Bericht door rendejo » 27 jan 2011 13:03

Beste Filmtotaal,

Ik ben al enkele jaren een trouw lezer van Filmtotaal.nl. Deed ik dit in het verleden op de pc, inmiddels heb ik een iPad. Wanneer komt er een speciale Filmtotaal app voor de iPad? Of wordt de site binnenkort in ieder geval in html5 opgebouwd? Ik kan nu de meeste trailers namelijk niet zien. De YouTube-trailers wel. Nu besef ik dat de trailers gelinked zijn van andere (niet-html5) sites, maar een en ander moet toch mogelijk zijn.

TheMajor
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Re: HTML5 / iPad

Bericht door TheMajor » 27 jan 2011 13:14

Eigenlijk is het aan Apple om gewoon een deugdelijke browser af te leveren die alle plugins ondersteunt. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 27 jan 2011 16:04

TheMajor schreef:Eigenlijk is het aan Apple om gewoon een deugdelijke browser af te leveren die alle plugins ondersteunt. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.
+1

Het is toch eigenlijk absurd dat de hele wereld maar apps aan het bouwen is alleen maar omdat een fabrikant te eigenwijs is algemeen gebruikte bestandsformaten te ondersteunen en daardoor eigenlijk gewoon een kreupel baggerapparaat levert? En iedereen trapt er nog in ook...

Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Tako » 27 jan 2011 17:08

WizardOfOss schreef:
TheMajor schreef:Eigenlijk is het aan Apple om gewoon een deugdelijke browser af te leveren die alle plugins ondersteunt. Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening.
+1

Het is toch eigenlijk absurd dat de hele wereld maar apps aan het bouwen is alleen maar omdat een fabrikant te eigenwijs is algemeen gebruikte bestandsformaten te ondersteunen en daardoor eigenlijk gewoon een kreupel baggerapparaat levert? En iedereen trapt er nog in ook...
wij zitten een beetje in diezelfde hoek.

rendejo
Figurant
Figurant

Bericht door rendejo » 13 feb 2011 21:13

Hoewel ik het best eens ben met jullie, is html5 wel in opkomst. En daarom vind ik m'n gestelde vraag ook terecht. En, om eerlijk te zijn, dan zit ik niet te wachten op Apple-bashers. Blijft de vraag, hoe zit het met de Filmtotaal/html5-combi?

Frietgezicht
Bijrol
Bijrol

Bericht door Frietgezicht » 10 okt 2011 11:55

Hoezo is er door filmtotaal niet gereageerd op dit artikel?
Zoveel apps zijn er al uit,van sites als IMDB tot zelfs Albert Heijns en zo'n vraag is geen response waard?
Op je mobiel is FT een hele vervelende site,spoilers zijn niet te lezen,filmpjes zelden te bekijken en bovenin in die balk iets invullen om te zoeken is zelfs onmogelijk omdat het zoek-knopje niet werkt op je mobiel.
Erg raar in een tijd waarin zoveel mensen op hun mobiel op het internet zitten dat er totaal geen rekening mee gehouden wordt.

Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Tako » 11 okt 2011 16:38

Frietgezicht schreef:Hoezo is er door filmtotaal niet gereageerd op dit artikel?
Zoveel apps zijn er al uit,van sites als IMDB tot zelfs Albert Heijns en zo'n vraag is geen response waard?
Op je mobiel is FT een hele vervelende site,spoilers zijn niet te lezen,filmpjes zelden te bekijken en bovenin in die balk iets invullen om te zoeken is zelfs onmogelijk omdat het zoek-knopje niet werkt op je mobiel.
Erg raar in een tijd waarin zoveel mensen op hun mobiel op het internet zitten dat er totaal geen rekening mee gehouden wordt.
we hebben geen geld...

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 13 okt 2011 23:10

Frietgezicht schreef:Hoezo is er door filmtotaal niet gereageerd op dit artikel?
Ik heb op m'n mobiel gewoon een soort van "enter" knopje. En praktisch alle onderdelen van FilmTotaal werken naar behoren... Die filmpjes maken me niet zoveel uit, vreet dataverkeer en met een GPRS verbindinkje in deze uithoek schiet dat al helemaal niet op. Tenzij er wifi beschikbaar is :T

Plaats reactie