Verzoek

Plaats reactie
duchess
Figurant
Figurant

Verzoek

Bericht door duchess » 14 sep 2011 10:10

Geachte moderators,

Wilde gauw even melden dat het misschien verstandig zou zijn om het voor gebruikers makkelijker te maken zich te laten registreren. Ben al een tijdje een vaste bezoeker, maar een account aanmaken ging alles behalve makkelijk. De verplichting om meteen een avatar te kiezen werkte ook erg op mijn zenuwen. Misschien dat het handig is om er even naar te kijken? Bij veel andere sites (zoals autoweek, tweakers etc.) gaat het gewoon veel soepeler.

Verder vroeg ik me af waarom er geen nieuwsfilmpje wekelijks wordt uitgezonden waarin de belangrijkste onderwerpen worden vermeld, waaronder de box office. Het wordt daardoor een aantrekkelijke site, trekt meer aandacht, wat meestal resulteert in adverteerders wat jullie uiteindelijk meer oplevert. Verder zou ik de opbouw van de site hier en daar even aanpassen. Er staat teveel info op de homepage, waardoor men moeite heeft om het overzicht te behouden.

Het zijn slechts suggesties, bedoel het dus ook zeker niet verkeerd. Maar het zou toch wel leuk zijn als FT een serieuze speler wordt.

Aston
Regisseur
Regisseur

Re: Verzoek

Bericht door Aston » 14 sep 2011 15:32

Een filmpje zoals Autoweek dat doet is natuurlijk leuk maar dan moet je ook een goede plek hebben om het op te nemen, de tijd, het geld, een host, de mensen achter de schermen.

BTW, moderators kunnen niets aan de site aanpassen. Zij moeten alleen zorgen dat alle posts en reacties in goede banen worden geleid.

Plaats reactie