Poll

Plaats reactie

In hoeverre lijkt jullie een poll een nuttige/leuke toevoeging aan de frontpage?

Heel erg leuk
5
45%
Leuk
2
18%
Maakt me niet uit
3
27%
Hoeft van mij niet
1
9%
Lijkt me niets
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 11

Aston
Regisseur
Regisseur

Poll

Bericht door Aston » 10 jan 2012 23:13

Misschien is het een leuk idee om maandelijks een poll zoals hierboven op de frontpage te zetten. Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat mijn medefilmtotalers denken en op deze manier is dit gemakkelijk te zien. Veel mensen laten namelijk minder snel een reactie achter ergens of nemen deel aan een discussie.

Polls zoals 'Wat vind je van 3D' of 'Welke film geniet je voorkeur? LOTR1, LOTR2 of LOTR3?' of 'Wanneer ga jij het liefst naar de bioscoop? Doordeweeks of het Weekend?/Overdag of s 'Avonds'. Noem het maar op.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Poll

Bericht door WizardOfOss » 11 jan 2012 00:15

Aston schreef:Polls zoals 'Wat vind je van 3D' of 'Welke film geniet je voorkeur? LOTR1, LOTR2 of LOTR3?' of 'Wanneer ga jij het liefst naar de bioscoop? Doordeweeks of het Weekend?/Overdag of s 'Avonds'. Noem het maar op.
Alleen als er dan ook een optie 'ze zijn alledrie ruk' toegevoegd wordt :lol:
(sorry, te makkelijk...)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 11 jan 2012 08:14

Een poll zal inderdaad best leuk zijn, maar dan zou ik het eerder linken aan een nieuwsbericht.
En ik zou er dan eerder een wekelijkse poll van maken, zodat mensen vaker naar de frontpage terugkeren om te kijken of er al een nieuwe poll is.

Bij een maand is de interesse na twee weken nog ver te zoeken, denk ik.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 11 jan 2012 15:34

Ja, een week is dan inderdaad beter.

@Wizzard
Gemakkelijk ja. :) De Poll houdt trouwens moeten zijn: 'Welke van deze meesterwerken geniet je voorkeur?'

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 12 jan 2012 17:35

Ja dat vind hartstikke leuk, maar dan idd wel om de week. Net zoals bij http://www.comingsoon.net, die hebben dat ook elke week. Altijd leuk om te doen/lezen, wat de meeste voorkeur geniet.

Plaats reactie