Nieuwe functie

Plaats reactie
dawgrule
Figurant
Figurant

Nieuwe functie

Bericht door dawgrule » 19 jan 2012 22:17

Hallo filmtotaal,

Allereest wil ik even kwijt dat jullie echt geweldig zijn en dat er geen dag voorbij gaat dat ik niet even op de site kijk! Ga zo door!

Maar ik heb misschien een idee als toevoeging aan de site, wat ik persoonlijk wel handig zou vinden;
Ik heb namenlijk heel vaak als ik een nieuwsbericht lees dat ik DIE film echt heel graag wil gaan zien, meestal schrijf ik dit dan op. Maar ik raak altijd de papiertjes kwijt...
Mijn idee: Misschien is het leuk om bij films en nieuwsberichten een "watch list' knop toe te voegen. Waarna de film op je profiel komt te staan oid. Of dat er onder je profiel een "watch list" komt.

Snappen jullie wat ik bedoel?

(Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of dit wel mogelijk is dit te programmeren.)

Tako
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Re: Nieuwe functie

Bericht door Tako » 20 jan 2012 13:24

Leuk idee en misschien gaat het er wel van komen!

Aston
Regisseur
Regisseur

Re: Nieuwe functie

Bericht door Aston » 20 jan 2012 13:28

Zelf hou ik ook altijd een to-watchlist bij. Wat ik zelf doe is dat ik een IMDB/MM/FT-link van de film opsla in mijn favorieten. Ik heb ook een excel-bestand waar ik films bijhoud die ik nog wil zien. En ik zit zelf op Icheckmovies en daar houd ik ook nog een to-watchlist bij. Mogelijkheden genoeg op zich maar een papiertje is inderdaad niet handig. :)

Plaats reactie