It's Not a Bug, It's a Feature !

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Re: It's Not a Bug, It's a Feature !

Bericht door JamesBond » 28 jun 2013 12:33

Haha, da "Who's online?" is best lollig :) Ik was kennelijk aan het kijken wie er online waren ;)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 28 jun 2013 13:03

Geinig, hè... je hebt er verder niks aan, maar toch.
bobocad schreef:Ik dacht dat ik het gezien op het forum. :-? Verward met de frontpage. Jammer.
Toch bedankt voor het opzoeken.
Het kan zijn dat je mijn vraag in Google Chrome Goodies hebt gelezen, je hebt er tenslotte iets onder gezet, laatst.

Wat ik naar aanleiding van mijn eigen vraag daar, aan oplossingen heb gevonden, is dan weer dankzij deze post van Kurz. (volg het draadje naar onder)

Dat is hoe ik het nu soms doe.

Maar ik ben met je eens dat het erg prettig zou zijn, moest er een tag voor bestaan (nu ja, die bestaat wel, maar dat zal ook weer te maken hebben met het plaatsen van een extern modificatie script in deze versie van phpBB.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 02 jul 2013 22:25

Het is een oplossing, maar dan alleen toepasbaar voor het thuisfront. Op mijn werk is men niet zo dol op die Imageshack, IMGit, Imgur en al die andere 10.000 uploaders.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 26 jul 2013 11:57

Heb weer wat ontdekt. Oooh, vertél-vertél !

Wanneer je in je geopende post (plaats een reactie) toch nog even een voorafgaand bericht mee wilt nemen maar je wilt daar maar een bepaald gedeelte van, dan kan dat middels het selecteren van desbetreffende tekst alvorens je klikt op 'citeer'.
De geselecteerde tekst komt dan netjes in quote-tags, in jouw post (opmaak) terecht. Heej, handig ! :T

Like so:

selecteren uit een 'voorafgaand bericht' :
Afbeelding

selectie komt netjes in quote-tags in je geopende post:
Afbeelding

resultaat:
bobocad schreef:Op mijn werk is men niet zo dol op die Imageshack, IMGit, Imgur en al die andere 10.000 uploaders.
Het mag geen naam hebben, nou okay, ik noem het de 'SelectQuote'. :lol: Poepsimpel doch doeltreffend... :P

Plaats reactie