Nieuwe geruchten tbv films/trailers

Plaats reactie
Lucifers
Figurant
Figurant

Nieuwe geruchten tbv films/trailers

Bericht door Lucifers » 05 dec 2015 10:02

Filmtotaal,

Ik heb ergens een leuk gerucht gevonden: http://comicbook.com/2015/12/03/new-sui ... lassified/

Ik vind dit enkel nog op comicbook.com (geen idee of dit een gerenommeerde site is). Echter, als dit nieuws klopt, hebben we een aankomende Suicide Squad trailer over een paar weken!

Postwaardig?

Daarnaast: Hoe gaan jullie met dit soort zaken om?

Jim
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Nieuwe geruchten tbv films/trailers

Bericht door Jim » 04 jan 2016 15:50

Allereerst excuses voor het veel te late antwoord.
Wat de trailer van Suicide Squad betreft: we zagen deze inderdaad voorbij komen begin december. Bleek echter de rating te zijn van een oude trailer, dus niets nieuws. Ik kan je wel vertellen dat later deze maand op de Amerikaanse zender The CW een nieuwe trailer wordt uitgezonden en een preview op Wonder Woman. Ik meen de 21ste januari. Dan zal die trailer vermoedelijk dezelfde dag nog op het internet staan, dus ook op FT.
Wat de vraag hoe we met dit soort dingen omgaan betreft: als het van een betrouwbaar vakblad komt, zoals Variety, Entertainment Weekly of Hollywood Reporter, nemen we het over het algemeen voor waar aan. Dan heb je nog de wat minder betrouwbare sites, zoals bijv. Heroic Hollywood en Latino Review, waar we dingen vaak met een korrel zout nemen. Sites als Comicbook worden meen ik bijgehouden door vrijwilligers en zijn daardoor sowieso minder betrouwbaar.

Plaats reactie