Profiel Site

Gesloten
Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Profiel Site

Bericht door Chimichanga » 25 nov 2016 17:01

Ik heb een probleem met mijn account.

Ik wou reageren op de homepage, en ik dacht dat dat mogelijk was met hetzelfde account als hier op het forum, maar blijkbaar kwam dat niet overeen met filmtotaal's gegevens.

Vervolgens wou ik een nieuw account aanmaken op de site, maar blijkbaar was mijn e-mailadres al in gebruik.

Ik heb nog nooit eerder een account gehad op de homepage, noch op de oude, noch op de nieuwe site, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe en wat ik mogelijk moet veranderen? Alvast bedankt :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Profiel Site

Bericht door Touchwood » 25 nov 2016 23:08

Dus je hebt, in elk geval sinds de nieuwe vormgeving van de front(home)page, daar nog niet eerder ingelogd en wilt dat nu gaan doen en je komt er niet in, begrijp ik dat zo goed ?

Je inloggegevens voor het forum dient inderdaad gelijk te zijn aan dat van de front/homepage, dus dat is waarschijnlijk die melding dat dit adres al in gebruik is (door jou.)

Hoe dan ook dien je, sinds de nieuwe site en bij de eerste keer inloggen, jezelf een activatielink te laten toesturen net als je dat zou doen wanneer je, je wachtwoord zou zijn vergeten. Hierbij maak je gebruik van een, bij FT, reeds bekend e-mailadres. Je kunt daarbij overigens prima je oude wachtwoord handhaven, waarbij je dat opgeeft als zijnde je nieuwe wachtwoord (ingeval je daar erg aan gehecht bent.)

Is dat waar je op doelt of schiet ik nu volledig naast ? :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 27 nov 2016 10:41

Mocht het nou helemaal niet lukken met je account, Chimichanga, stuur dan een e-mail naar FilmTotaal en je wordt verder geholpen.

Dit staat elders ook onder Feedback genoemd, maar ik voeg de topics nog even niet samen, daar je waarschijnlijk nu ook niet in kunt loggen om je pers. berichten te lezen.

Succes !

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 29 nov 2016 21:36

Bedankt Touchwood, en het spijt me om zo laat te reageren. :oops: Ik was ziek de afgelopen dagen en was het uit het oog verloren :o

Zal er morgen werk van maken, maar nu eerst een filmpje kijken :+ (belangrijke zaken eerst, hé) :wink:

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 29 nov 2016 23:45

O, absoluut, zaken gaan voor ’t meisje. :lol:

Goed te lezen dat je in elk geval weer 'up and about' bent.

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 01 dec 2016 16:19

Nogmaals mijn dankbetuigingen voor Touchwood, door wiens advies ik nu eindelijk kan inloggen op de homepage (na al zo'n anderhalf jaar op het forum zitten had ik daar nog nooit werk van gemaakt :oops: ) Drink iets van me in de Lemming :+

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 01 dec 2016 23:36

Mooi dat het gelukt is. Daar drinken we op... naar de Lemming. :+
...

Dan kan hier het licht uit en de boel op slot.

Gesloten