Nieuwe vormgeving site - minder reviews gewenst??

Plaats reactie
notReal
Figurant
Figurant

Nieuwe vormgeving site - minder reviews gewenst??

Bericht door notReal » 13 jan 2017 19:43

Okee, ik heb het een tijdje geprobeerd en zelfs een paar reviews geschreven (of waren het nu reacties?) maar ik vind de nieuwe uitstraling van de site uit-er-ma-te gebruikers onvriendelijk.

- Allereerst mis je ieder overzicht, omdat de iconen van de films veel te groot zijn.
- Dan blijkt het dagoverzicht verre van compleet te zijn: stonden er vroeger films van Belgie niet bij, nu lijkt er willekeurig te worden geshopt.
- En dan, de belangrijkste toegevoegde waarde van FT: de reviews. Het principe 'even snel kijken, even snel schrijven' is compleet om zeep geholpen. Het is nu zeer omslachtig om een review te kunnen plaatsen, en als ik wil zien hoe de film anderen beviel dan blijk ik voor een groot gedeelte ineens bij de reacties te moeten kijken.

Als ik gewoon een overzicht wil van wat er op TV komt, dan ga ik wel naar TVGids.nl Daar staan ook slechte 'tips' bij zonder verdere IMDB waardering oid.
Dát was de grootste toegevoegde waarde van FT: dat je snel en eenvoudig kon zien wat anderen er van vonden, en indien gewenst zelf snel een bericht voor anderen kon achterlaten.

Volgens mij is het met de reviews ook helemaal opgedroogd sinds de verandering, niet? Maar misschien was dit wel het oorspronkelijke plan: lekker flashy moderne website met reclameinkomsten en minder -of eigenlijk geen- eigen reviews meer.

De wereld zit immers al vol met meningen, dus wie de mening van een ander over een film wil weten kan beter naar....
...heeft iemand een goede tip?

horizon
Filmster
Filmster

Re: Nieuwe vormgeving site - minder reviews gewenst??

Bericht door horizon » 17 jan 2017 13:36

notReal
Figurant
Figurant

Re: Nieuwe vormgeving site - minder reviews gewenst??

Bericht door notReal » 24 jan 2017 19:53

horizon schreef:http://www.moviemeter.nl
Top! :T

Plaats reactie