Het Filmtotaal filmscript
Mijn fantasie is groot, maar ik zal me toch aan de regels/richtlijn(en) houden. Dat raad ik iedereen aan, klinkt misschien o zo logisch, maar ik wil dit echt even serieus aanpakken.
Ik wil iets hebben wat ik met plezier zou willen lezen en mij vast grijpt en mee sleurt.
Ik heb hier wel over serieus, maar daar mee bedoel ik dus niet het genre, maar de aanpak.
Het lijkt me handig als we een (of meerdere) genres kiezen.
Anders wordt het niet een stabiele constructie. (denk ik)
Ik wil iets hebben wat ik met plezier zou willen lezen en mij vast grijpt en mee sleurt.
Ik heb hier wel over serieus, maar daar mee bedoel ik dus niet het genre, maar de aanpak.
Het lijkt me handig als we een (of meerdere) genres kiezen.
Anders wordt het niet een stabiele constructie. (denk ik)
Kijk, ik wist wel dat we op je konden rekenen!Pieternel schreef:zuchtJB schreef:En meer vrouwelijke inbreng kan geen kwaad.
vooruit dan maar.

Ik voorzie nu al een genrewisseling naar een vampierenfilm, maar dat is al een keer gedaan hoor!
Ik zal je lootje wat later in mijn hoge hoed gooien.Pieternel schreef:Heb eigenlijk geen tijd, dus als je me op de een of andere manier wat 'later' in het project in kan plannen zou ik dat op prijs stellen.
Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet.JB schreef:Het is aan jou om je in in eerste instantie je kwaliteiten als schrijver te beoordelen, als je denkt een mooie bijdrage aan het verhaal te kunnen leveren ben je van harte welkom.jacq schreef:Euhh, durf het bijna niet te vragen maar mag ik ook meedoen..............Ben geen goede schrijfster maar zal echt mijn uiterste best doen.![]()

Zolang die vrouwelijke inbreng ook vampieren bevat kijk ik er al naar uit..Pieternel schreef:zuchtJB schreef:En meer vrouwelijke inbreng kan geen kwaad.
vooruit dan maar.
Heb eigenlijk geen tijd, dus als je me op de een of andere manier wat 'later' in het project in kan plannen zou ik dat op prijs stellen.
hmmz, vleeshaak voor de zombies, pieternel voor de vampieren, welke wezens blijven er voor mij nog over??
Je weet nooit wat je kan als je niet probeert. Het is aan jou. Maar ik publiceer binnenkort de regels, kijk of je je daar in kunt vinden en beslis dan. Midden volgende week publiceer ik de volgorde dus je hebt tot zeg maar dinsdag om te kijken of je het aandurft.jacq schreef:Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet.
Krijgen we dan ook te horen in wat voor vorm we het geheel moeten gieten?JB schreef:Je weet nooit wat je kan als je niet probeert. Het is aan jou. Maar ik publiceer binnenkort de regels, kijk of je je daar in kunt vinden en beslis dan. Midden volgende week publiceer ik de volgorde dus je hebt tot zeg maar dinsdag om te kijken of je het aandurft.jacq schreef:Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet.
OK JB ik zal kijken of ik me in jouw regels "kan vinden", al zou ik niet weten waarom niet. Maar als Bolo meedoet, doe ik ook meeBolo schreef:Krijgen we dan ook te horen in wat voor vorm we het geheel moeten gieten?JB schreef:Je weet nooit wat je kan als je niet probeert. Het is aan jou. Maar ik publiceer binnenkort de regels, kijk of je je daar in kunt vinden en beslis dan. Midden volgende week publiceer ik de volgorde dus je hebt tot zeg maar dinsdag om te kijken of je het aandurft.jacq schreef:Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet.

Dank je Saar, fijn dat nog iemand mij overhaaldSaartje schreef:Heeee en mij heeft ie wel al overgehaald. "Verras jezelf."jacq schreef: Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet.Kom op, doe mee.

Jawel, maar als je suggesties hebt, hoor ik dat graag!Bolo schreef:Krijgen we dan ook te horen in wat voor vorm we het geheel moeten gieten?JB schreef:Je weet nooit wat je kan als je niet probeert. Het is aan jou. Maar ik publiceer binnenkort de regels, kijk of je je daar in kunt vinden en beslis dan. Midden volgende week publiceer ik de volgorde dus je hebt tot zeg maar dinsdag om te kijken of je het aandurft.jacq schreef:Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet.