Het Filmtotaal filmscript

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 17 aug 2004 15:29

Mijn fantasie is groot, maar ik zal me toch aan de regels/richtlijn(en) houden. Dat raad ik iedereen aan, klinkt misschien o zo logisch, maar ik wil dit echt even serieus aanpakken.
Ik wil iets hebben wat ik met plezier zou willen lezen en mij vast grijpt en mee sleurt.
Ik heb hier wel over serieus, maar daar mee bedoel ik dus niet het genre, maar de aanpak.

Het lijkt me handig als we een (of meerdere) genres kiezen.
Anders wordt het niet een stabiele constructie. (denk ik)

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 17 aug 2004 15:30

JB schreef:En meer vrouwelijke inbreng kan geen kwaad.
zucht

vooruit dan maar.
Heb eigenlijk geen tijd, dus als je me op de een of andere manier wat 'later' in het project in kan plannen zou ik dat op prijs stellen.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 17 aug 2004 15:48

Pieternel schreef:
zucht
vooruit dan maar.
Kijk, ik wist wel dat we op je konden rekenen! :)

Ik voorzie nu al een genrewisseling naar een vampierenfilm, maar dat is al een keer gedaan hoor!
Pieternel schreef:Heb eigenlijk geen tijd, dus als je me op de een of andere manier wat 'later' in het project in kan plannen zou ik dat op prijs stellen.
Ik zal je lootje wat later in mijn hoge hoed gooien.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 17 aug 2004 21:02

JB schreef:
jacq schreef:Euhh, durf het bijna niet te vragen maar mag ik ook meedoen..............Ben geen goede schrijfster maar zal echt mijn uiterste best doen. :Y
Het is aan jou om je in in eerste instantie je kwaliteiten als schrijver te beoordelen, als je denkt een mooie bijdrage aan het verhaal te kunnen leveren ben je van harte welkom.
Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet. :cry:

Saartje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Saartje » 17 aug 2004 21:31

jacq schreef: Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet. :cry:
Heeee en mij heeft ie wel al overgehaald. "Verras jezelf." :P Kom op, doe mee. :D

Quistnix
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Quistnix » 17 aug 2004 23:00

Pieternel schreef:
zucht

vooruit dan maar.
Heb eigenlijk geen tijd, dus als je me op de een of andere manier wat 'later' in het project in kan plannen zou ik dat op prijs stellen.
Zolang die vrouwelijke inbreng ook vampieren bevat kijk ik er al naar uit..

hmmz, vleeshaak voor de zombies, pieternel voor de vampieren, welke wezens blijven er voor mij nog over??

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 17 aug 2004 23:10

jacq schreef:Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet. :cry:
Je weet nooit wat je kan als je niet probeert. Het is aan jou. Maar ik publiceer binnenkort de regels, kijk of je je daar in kunt vinden en beslis dan. Midden volgende week publiceer ik de volgorde dus je hebt tot zeg maar dinsdag om te kijken of je het aandurft.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 17 aug 2004 23:29

JB schreef:
jacq schreef:Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet. :cry:
Je weet nooit wat je kan als je niet probeert. Het is aan jou. Maar ik publiceer binnenkort de regels, kijk of je je daar in kunt vinden en beslis dan. Midden volgende week publiceer ik de volgorde dus je hebt tot zeg maar dinsdag om te kijken of je het aandurft.
Krijgen we dan ook te horen in wat voor vorm we het geheel moeten gieten?

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 18 aug 2004 05:09

Quistnix schreef:hmmz, vleeshaak voor de zombies, pieternel voor de vampieren, welke wezens blijven er voor mij nog over??
Aliens zijn nog een optie... :wink:

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 18 aug 2004 07:10

Bolo schreef:
JB schreef:
OK JB ik zal kijken of ik me in jouw regels "kan vinden", al zou ik niet weten waarom niet. Maar als Bolo meedoet, doe ik ook mee :Y Geintje maar leuk dat je meedoet hoor!!!

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 18 aug 2004 07:18

Saartje schreef:
jacq schreef: Tja JB dat weet ik dus niet. Ik geloof niet dat ik mijn eigen schrijfstijl als goed kan bestempelen. Dus tja dan maar niet. :cry:
Heeee en mij heeft ie wel al overgehaald. "Verras jezelf." :P Kom op, doe mee. :D
Dank je Saar, fijn dat nog iemand mij overhaald :D , maar ik zal, zoals JB al aangaf, de regels even afwachten. En dan kijken of ik het nog leuk vind. Al lijkt het me wel lachen, zal me wel een verhaal worden :D En daar gaat het per slot van rekening om.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 18 aug 2004 07:27

Bolo schreef:
JB schreef:
Jawel, maar als je suggesties hebt, hoor ik dat graag!

marnix
Bijrol
Bijrol

Bericht door marnix » 18 aug 2004 08:11

wil best een poging wagen, mocht dat nog gewenst zijn... ook in de hoop mezelf dan eens eindelijk positief te verrassen...

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 18 aug 2004 08:18

marnix schreef:wil best een poging wagen, mocht dat nog gewenst zijn... ook in de hoop mezelf dan eens eindelijk positief te verrassen...
Als wij je die mogelijkheid kunnen verschaffen, kunnen we dat natuurlijk niet weigeren! Welkom. :T

marnix
Bijrol
Bijrol

Bericht door marnix » 18 aug 2004 08:43

dank! en ik volg dit draadje nauwlettend :)

Plaats reactie