Het Filmtotaal filmscript

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 26 aug 2004 00:10

Afbeelding

Born ready!

Deviant
Bijrol
Bijrol

Bericht door Deviant » 26 aug 2004 09:03

Mocht iemand alnog mee willen doen, laat dat hier dan ook weten.
Ik zou ook graag willen meedoen. Ik ben sinds een maand erg geintresseerd geraakt in screenwriting. Sindsdien heb ik een aantal sites afgestruind voor technieken, advies en formatering.. en sinds kort ben ik aan m'n eigen filmscript begonnen. Dus je snapt wel dat ik erg blij zou zijn als ik hier ook aan mee mocht doen.

Anyway, ik heb er wel begrip voor als je me niet wilt toelaten, aangezien dit een Filmtotaal-only script is, en ik hier eigenlijk een beetje nieuw ben.
Maarja, ik dacht wat da hell, niet geschoten is altijd mis, ik kan het tenminste proberen...

Ik hoop dat ik mag meedoen, en anders wens ik jullie allemaal veel succes met de film :T

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 26 aug 2004 09:06

Deviant schreef:Ik hoop dat ik mag meedoen, en anders wens ik jullie allemaal veel succes met de film :T
Iedereen met de juiste motivatie is welkom, en aan die motivatie lijkt het je niet te ontbreken. Half september (als ik terug ben van vakantie) gaan we pas van start. Tegen die tijd zijn er misschien ook nog afvallers, dus wat mij betreft ben je welkom! :T
Anyway, ik heb er wel begrip voor als je me niet wilt toelaten, aangezien dit een Filmtotaal-only script is, en ik hier eigenlijk een beetje nieuw ben.
We waren ooit allemaal nieuw hier en er is ook niet iets als een Filmtotaal-only crew, slechts aantal vaste klanten met een beperkt sociaal leven :wink:

Quistnix
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Quistnix » 26 aug 2004 09:17

jacq schreef:Ahh, na Vleeshaak, worden mijn personnages tenminste niet gelijk om zeep geholpen :D , we gaan ervoor :Y Oftewel, JB (sorry mijn initialen), is reporting for duty.
Pas maar op, je zit nog voor mij :p

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 aug 2004 09:38

We waren ooit allemaal nieuw hier en er is ook niet iets als een Filmtotaal-only crew, slechts aantal vaste klanten met een beperkt sociaal leven :wink:[/quote]

Of een hele saaie baan, met tijd over :Y

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 26 aug 2004 09:40

Quistnix schreef:
jacq schreef:Ahh, na Vleeshaak, worden mijn personnages tenminste niet gelijk om zeep geholpen :D , we gaan ervoor :Y Oftewel, JB (sorry mijn initialen), is reporting for duty.
Pas maar op, je zit nog voor mij :p
Please don't scare me already :D , nee hoor, geef niks, ik maak mijn personnages dusdanig interessant dat je ze niet eens wil vermoorden, of iets van dien aard :P

marnix
Bijrol
Bijrol

Bericht door marnix » 26 aug 2004 11:57

paraat enzo...

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 26 aug 2004 12:01

het duurde even, maar: Check, check dubbelcheck :wink:

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 26 aug 2004 12:11

FedEx schreef:
Ik zal echter wel moeten oppassen. Zal niet al te veel werk in mijn personage('s) gooien, want anders is het zo zonde als een aan heimwee leidende, psychopatische, prettig gestoorde huismoeder (als in een van de creaties van Vleeshaak) mijn personage('s) onthoofd met een roesitg aardappelschilmesje
Misschien maak ik wel zo`n surrealistisch plotwendig dat iedereen na mij moet ploeteren om het verhaal verder te laten gaan :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 26 aug 2004 13:03

Vleeshaak je laat het hoor! Ik kom wel na jou, en dan zit ik met een stel vage figuren. :D

Deviant
Bijrol
Bijrol

Bericht door Deviant » 26 aug 2004 13:51

Ok, thx JB 8)
Bij deze ben ik dus ook paraat om mijn creatieve uitspattingen in het script te verwerken :lol:

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 26 aug 2004 17:11

Ann McDunn schreef:Vleeshaak je laat het hoor! Ik kom wel na jou, en dan zit ik met een stel vage figuren. :D
Lijkt me best leuk om te zien hoe jij omgaat met een Wereld die geteisterd wordt door een leger van gemuteerde Frans Bauers.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 26 aug 2004 17:20

Vleeshaak schreef:
Ann McDunn schreef:Vleeshaak je laat het hoor! Ik kom wel na jou, en dan zit ik met een stel vage figuren. :D
Lijkt me best leuk om te zien hoe jij omgaat met een Wereld die geteisterd wordt door een leger van gemuteerde Frans Bauers.
Nou als dat alles is, ik mag zelf een figuur toevoegen, laat ik er George W. Bush toch op afgaan? :D En hoe de anderen daar nu weer van af moeten komen zal me een zorg zijn. :wink:

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 26 aug 2004 17:27

Ann McDunn schreef:
Vleeshaak schreef:
Nou als dat alles is, ik mag zelf een figuur toevoegen, laat ik er George W. Bush toch op afgaan? :D En hoe de anderen daar nu weer van af moeten komen zal me een zorg zijn. :wink:
Ok, dan laat ik alle hoofdpersonen verdwalen in 13e dimensie waar alles het tegenovergestelde is van het kwadraat van de werkelijkheid. Als leukigheidje zal ik dan de Wereld laten ontploffen zodat de hoofdpersonages niet naar huis kunnen.

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 26 aug 2004 17:27

Ann McDunn schreef:Nou als dat alles is, ik mag zelf een figuur toevoegen, laat ik er George W. Bush toch op afgaan? :D En hoe de anderen daar nu weer van af moeten komen zal me een zorg zijn. :wink:
Ach, da's toch niet zo moeilijk. Je laat hem nog een een keer, EXTRA klunzig dit maal, van z'n fiets afdonderen en je bent hem al kwijt... :}

Plaats reactie