Battle SF Bad Guys 1.1: The Thing vs Robot Gunslinger

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
ThaClown
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door ThaClown » 06 jul 2004 15:52

:D LOL _O_

JafJoe
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door JafJoe » 06 jul 2004 17:03

THE THING.

Robot Gunslinger is in een paar tellen schroot.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 06 jul 2004 17:57

Ik kan gewoon niet stemmen voor een stom alien wat alleen maar domweg kan doden en een beetje lichamen overnemen. Daarom dus de goeie ouwe robot waar er zeker te weten maar 1 van is!

Gunslinger

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 06 jul 2004 18:58

The Thing wint overduidelijk, want er is niemand, maar dan ook niemand die mij er van kan overtuigen dat Robot Gunslinger beter/slimmer en laat staan cooler is dan R.J MacReady 8)
The Thing is ook een survival expert natuurlijk, het zal alles doen om te overleven terwijl dat schroothoopje alleen maar een paar kogeltjes kan afvuren en geen vlammenwerper tot zijn beschikking heeft. (en zelfs mét vlammenwerper zal het hem nog lastig vallen om onze bloederige zak te verslaan) Nee, niet zo moeilijk voor Thing :T :Y _O_

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 06 jul 2004 21:33

Mark schreef:Ik kan gewoon niet stemmen voor een stom alien wat alleen maar domweg kan doden en een beetje lichamen overnemen. Daarom dus de goeie ouwe robot waar er zeker te weten maar 1 van is!
Tja domweg doden is anders een hele goed manier om iemand uit te schakelen en daar gaat het bij de battles toch eigelijk wel een beetje om (ik bedoel het is geen wedstrijd gekke bekken trekken ofzoiets, wat the thing natuurlijk ook met gemak zou hebben gewonnen). Enneuh, liepen daar in dat Westworld pretpark niet nog veel meer van de robo-boys rond?? volgens mij kwamen die krengen gewoon van de lopende band gekukelt. The thing daarin tegen is werkelijk uniek, er is nog geen tweede gevonden...

The Thing wordt het!

Vinnie
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Vinnie » 07 jul 2004 16:50

Eigenlijk zou ik niet moeten stemmen omdat ik Westworld nog niet heb gezien. Maar omdat ik The Thing wel als een van de best uitgedachte en sterkste SF monsters beschouw, vote ik bij deze toch.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 07 jul 2004 20:28

Ik vind het maar vreemd dat jullie allemaal stemmen voor iets wat nog geeneens science fiction is maar gewoon fantasie onzin. The Thing weet trouwens nog geeneens het verschil tussen 'goed en slecht' voor hem is het allemaal hetzelfde. En dat Thing uniek is.. wie zegt dat, denk je dat er echt maar de enigste buitenaardse parasiet is van dat ras. Als Thing echt zo goed is en zo slim dan had ie inpaats van meeliften in het schip(?) van iemand anders wel zelf een ruimteschip gemaakt om het universe te veroveren. Btw.. noem is een voorbeeld op waar het een buitenaardse levensvorm succesvol gelukt is om de hele wereld over te nemen, die gast is zo kansloos.

Quistnix
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Quistnix » 07 jul 2004 20:48

Mark schreef:Ik vind het maar vreemd dat jullie allemaal stemmen voor iets wat nog geeneens science fiction is maar gewoon fantasie onzin. The Thing weet trouwens nog geeneens het verschil tussen 'goed en slecht' voor hem is het allemaal hetzelfde.
Voor een echte bad guy maakt het toch ook geen flikker uit of iemand goed of slecht is? Voor een bad guy maakt het alleen maar uit of iemand in de weg staat. En zo ja, dan haal je hem weg.
Als Thing echt zo goed is en zo slim dan had ie inpaats van meeliften in het schip(?) van iemand anders wel zelf een ruimteschip gemaakt..
Waarom zou hij de moeite doen zelf een schip te maken als hij veel makkelijker kan meeliften?
.. om het universe te veroveren. Btw.. noem is een voorbeeld op waar het een buitenaardse levensvorm succesvol gelukt is om de hele wereld over te nemen, die gast is zo kansloos.
Er is nooit beweerd dat The Thing het universum wil veroveren, hij wil alleen overleven. En dat doet hij toch behoorlijk goed..

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 07 jul 2004 21:00

Mark schreef:Ik vind het maar vreemd dat jullie allemaal stemmen voor iets wat nog geeneens science fiction is maar gewoon fantasie onzin. The Thing weet trouwens nog geeneens het verschil tussen 'goed en slecht' voor hem is het allemaal hetzelfde. En dat Thing uniek is.. wie zegt dat, denk je dat er echt maar de enigste buitenaardse parasiet is van dat ras. Als Thing echt zo goed is en zo slim dan had ie inpaats van meeliften in het schip(?) van iemand anders wel zelf een ruimteschip gemaakt om het universe te veroveren. Btw.. noem is een voorbeeld op waar het een buitenaardse levensvorm succesvol gelukt is om de hele wereld over te nemen, die gast is zo kansloos.
The Thing is geen Sci-Fi. Het is een buitenaards wezen... :-?
The Thing weet het verschil tussen goed en slecht niet. Weet Gunslinger dat wel?
The Thing is niet uniek. Nou en??
The Thing had zelf een ruimteschip moeten bouwen i.p.v. meeliften. Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft? Bovendien is meeliften wel zo makkelijk. En misschien is hij zelfs in staat om in een bepaalde verschijningsvorm zonder ruimteschip door het universum te reizen?
The Thing heeft de wereld niet overgenomen. Gunslinger wel dan?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 07 jul 2004 21:17

De tussenstand is 12-2 voor The Thing.

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 07 jul 2004 21:33

Alleen een wissel van Advocaat kan Gunslinger nu nog redden

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 07 jul 2004 21:39

ehm...The Thing meeliften?? :-?
In de film zie je toch wel degelijk dat hij een schip aan het BOUWEN is...Blair is namelijk imitatie, en dus gewoon The Thing, ofwel als Blair iets aan het bouwen is...dan is The Thing het dus aan het bouwen, lijkt me duidelijk genoeg.

BackGround
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door BackGround » 07 jul 2004 21:46

We bedoelen met 'Thing' toch niet The Hidden??? (die had achteraf ook niet misstaan in deze battle)

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 07 jul 2004 23:30

Mark schreef:Ik vind het maar vreemd dat jullie allemaal stemmen voor iets wat nog geeneens science fiction is maar gewoon fantasie onzin.
Euh ja, helemaal gelijk in, De rest van de SF baddies zijn natuurlijk allemaal wel levensecht... O+ Darth Vader bijvoorbeeld, die woont gewoon bij mij in de straat. :)
Mark schreef:The Thing weet trouwens nog geeneens het verschil tussen 'goed en slecht' voor hem is het allemaal hetzelfde
Prima eigenschap voor deze battles lijkt mij.
Mark schreef:En dat Thing uniek is.. wie zegt dat, denk je dat er echt maar de enigste buitenaardse parasiet is van dat ras.
Dat zei ik (wel alles goed lezen he :)), en daar blijf ik ook bij tot iemand het tegendeel kan bewijzen
Mark schreef:Als Thing echt zo goed is en zo slim dan had ie inpaats van meeliften in het schip(?) van iemand anders wel zelf een ruimteschip gemaakt om het universe te veroveren.
meelifen is wel net zo slim. The Thing moet wel aan de centjes denken natuurlijk. Wat de ambities zijn van the Thing weet ik werkelijk niet. misschien wilde hij alleen ongestoort een klein dutje doen (van een paar miljoen jaar) en werd hij in zijn slaap gestoort. Dat maakte hem natuurlijk knap sjacherijnig..
Mark schreef:Btw.. noem is een voorbeeld op waar het een buitenaardse levensvorm succesvol gelukt is om de hele wereld over te nemen, die gast is zo kansloos.

The thing is bescheiden en beperkt zich eerst nog even tot de battles :)

JeXus
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door JeXus » 07 jul 2004 23:44

voorbeeldje waar het een buitenaards wezen is gelukt om heel de wereld over te nemen: SPOILER: Invasion of the body snatchers

daar kunnen we er toch wel veilig vanuit gaan dat niemand meer veilig is en dat dat echt het einde is

Gesloten