Tja domweg doden is anders een hele goed manier om iemand uit te schakelen en daar gaat het bij de battles toch eigelijk wel een beetje om (ik bedoel het is geen wedstrijd gekke bekken trekken ofzoiets, wat the thing natuurlijk ook met gemak zou hebben gewonnen). Enneuh, liepen daar in dat Westworld pretpark niet nog veel meer van de robo-boys rond?? volgens mij kwamen die krengen gewoon van de lopende band gekukelt. The thing daarin tegen is werkelijk uniek, er is nog geen tweede gevonden...Mark schreef:Ik kan gewoon niet stemmen voor een stom alien wat alleen maar domweg kan doden en een beetje lichamen overnemen. Daarom dus de goeie ouwe robot waar er zeker te weten maar 1 van is!
Voor een echte bad guy maakt het toch ook geen flikker uit of iemand goed of slecht is? Voor een bad guy maakt het alleen maar uit of iemand in de weg staat. En zo ja, dan haal je hem weg.Mark schreef:Ik vind het maar vreemd dat jullie allemaal stemmen voor iets wat nog geeneens science fiction is maar gewoon fantasie onzin. The Thing weet trouwens nog geeneens het verschil tussen 'goed en slecht' voor hem is het allemaal hetzelfde.
Waarom zou hij de moeite doen zelf een schip te maken als hij veel makkelijker kan meeliften?Als Thing echt zo goed is en zo slim dan had ie inpaats van meeliften in het schip(?) van iemand anders wel zelf een ruimteschip gemaakt..
Er is nooit beweerd dat The Thing het universum wil veroveren, hij wil alleen overleven. En dat doet hij toch behoorlijk goed.... om het universe te veroveren. Btw.. noem is een voorbeeld op waar het een buitenaardse levensvorm succesvol gelukt is om de hele wereld over te nemen, die gast is zo kansloos.
The Thing is geen Sci-Fi. Het is een buitenaards wezen...Mark schreef:Ik vind het maar vreemd dat jullie allemaal stemmen voor iets wat nog geeneens science fiction is maar gewoon fantasie onzin. The Thing weet trouwens nog geeneens het verschil tussen 'goed en slecht' voor hem is het allemaal hetzelfde. En dat Thing uniek is.. wie zegt dat, denk je dat er echt maar de enigste buitenaardse parasiet is van dat ras. Als Thing echt zo goed is en zo slim dan had ie inpaats van meeliften in het schip(?) van iemand anders wel zelf een ruimteschip gemaakt om het universe te veroveren. Btw.. noem is een voorbeeld op waar het een buitenaardse levensvorm succesvol gelukt is om de hele wereld over te nemen, die gast is zo kansloos.
Euh ja, helemaal gelijk in, De rest van de SF baddies zijn natuurlijk allemaal wel levensecht...Mark schreef:Ik vind het maar vreemd dat jullie allemaal stemmen voor iets wat nog geeneens science fiction is maar gewoon fantasie onzin.
Prima eigenschap voor deze battles lijkt mij.Mark schreef:The Thing weet trouwens nog geeneens het verschil tussen 'goed en slecht' voor hem is het allemaal hetzelfde
Dat zei ik (wel alles goed lezen heMark schreef:En dat Thing uniek is.. wie zegt dat, denk je dat er echt maar de enigste buitenaardse parasiet is van dat ras.
meelifen is wel net zo slim. The Thing moet wel aan de centjes denken natuurlijk. Wat de ambities zijn van the Thing weet ik werkelijk niet. misschien wilde hij alleen ongestoort een klein dutje doen (van een paar miljoen jaar) en werd hij in zijn slaap gestoort. Dat maakte hem natuurlijk knap sjacherijnig..Mark schreef:Als Thing echt zo goed is en zo slim dan had ie inpaats van meeliften in het schip(?) van iemand anders wel zelf een ruimteschip gemaakt om het universe te veroveren.
Mark schreef:Btw.. noem is een voorbeeld op waar het een buitenaardse levensvorm succesvol gelukt is om de hele wereld over te nemen, die gast is zo kansloos.