Battle SF Bad Guys 1.1: The Thing vs Robot Gunslinger
- hermit elephant
- Regisseur
Nee hoor, in de revised ultimate superdeluxe collector's edition daarvan zien we op het einde (na de aftiteling) dat de hoofdrolspeler wakker wordt en dat het allemaal maar een droom was :pJeXus schreef:voorbeeldje waar het een buitenaards wezen is gelukt om heel de wereld over te nemen: SPOILER: Invasion of the body snatchers
daar kunnen we er toch wel veilig vanuit gaan dat niemand meer veilig is en dat dat echt het einde is
nietesQuistnix schreef:Nee hoor, in de revised ultimate superdeluxe collector's edition daarvan zien we op het einde (na de aftiteling) dat de hoofdrolspeler wakker wordt en dat het allemaal maar een droom was :pJeXus schreef:voorbeeldje waar het een buitenaards wezen is gelukt om heel de wereld over te nemen: SPOILER: Invasion of the body snatchers
daar kunnen we er toch wel veilig vanuit gaan dat niemand meer veilig is en dat dat echt het einde is

Heiligschennis!Quistnix schreef:Nee hoor, in de revised ultimate superdeluxe collector's edition daarvan zien we op het einde (na de aftiteling) dat de hoofdrolspeler wakker wordt en dat het allemaal maar een droom was :pJeXus schreef:voorbeeldje waar het een buitenaards wezen is gelukt om heel de wereld over te nemen: SPOILER: Invasion of the body snatchers
- Barthuz
- Oscar nominatie
Nietes, nietes. Heb je zelf gedroomd. Gewoon ontkennenQuistnix schreef:Nee hoor, in de revised ultimate superdeluxe collector's edition daarvan zien we op het einde (na de aftiteling) dat de hoofdrolspeler wakker wordt en dat het allemaal maar een droom was :pJeXus schreef:voorbeeldje waar het een buitenaards wezen is gelukt om heel de wereld over te nemen: SPOILER: Invasion of the body snatchers
Ondanks mijn sympathie voor robot-gunslinger, moet ik toch toegeven dat hij eigenlijk alweer bijna industriële geschiedenis is (in zoverre dat gezegd kan worden van een SF-karakter). The thing is gewoon een stuk beter gewapend voor deze battle dan de terminator-avant-la-lettre.
Ik zie ook echt geen manier waarop gunslinger het zou kunnen halen.
The Thing krijgt mijn stem.
Ik zie ook echt geen manier waarop gunslinger het zou kunnen halen.
The Thing krijgt mijn stem.
- Dirk Diggler
- Filmster
THE THING vs Robot Gunslinger
Duidelijk The Thing die deze battle gaat winnen. Ok RG is niet organisch (behalve het huidlaagje met wat bloed-kan natuurlijk al een optie zijn voor TT), maar kogels helpen niet tegen TT, alleen verbranden helpt. Dus als RG zijn aansteker wilt pakken, heeft TT zijn paard al geabsorbeerd en vertrappelt RG heel lullig de grond in. Net zo makkelijk..
(toch maar weer ff Westworld en Futureworld uit de VHS kast pakken, het blijven toch vermakelijke films)
Duidelijk The Thing die deze battle gaat winnen. Ok RG is niet organisch (behalve het huidlaagje met wat bloed-kan natuurlijk al een optie zijn voor TT), maar kogels helpen niet tegen TT, alleen verbranden helpt. Dus als RG zijn aansteker wilt pakken, heeft TT zijn paard al geabsorbeerd en vertrappelt RG heel lullig de grond in. Net zo makkelijk..

(toch maar weer ff Westworld en Futureworld uit de VHS kast pakken, het blijven toch vermakelijke films)
- hermit elephant
- Regisseur
Euh ja precies de Multiy-Pulty-Syndy thingie ja. Hoe wil ze anders een achterstand van 13 punten goed maken?hermit elephant schreef:Multiple Personality Syndrom???Rooster schreef:Pieternel schreef:Dan hierbij de officiele eindstand:
Thing 15 - Gunslinger 2.
Dom, dom, dom. Ik ben zelf helaas vergeten te stemmen binnen de beschikbare tijd, anders had Gunslinger met gemak gewonnen.euh??... heeft dat met jouw MPS te maken?
- hermit elephant
- Regisseur