Welke van de twee?
Welke van de twee?
...pak een paar spellen uit de spellenbak.....gooi ze door elkaar......en....tadaa!!!: Een nieuw spel.....
Het werkt als volgt: twee films nemen het tegen elkaar op in een soort battle (hoe orgineel..) Vervolgens stemt iedereen, en de eerste die bij tien is heeft gewonnen. Daarna bedenkt de volgende een andere film die het tegen de winnaar opneemt. Deze film moet echter wel een verwantschap hebben met de winnaar. Dit kan dus bijvoorbeeld zijn, vanwege de acteurs, regisseur, thema van de film, genre, enz, enz.
Ik begin met twee Stephen King verfilmingen:
The Shining vs The Green Mile.
(Dus als bijvoorbeeld Shining wint, kan de volgende uitdager varieren van Dr Strangelove (Kubrick) tot Anger management (NIcholson). Oke?)
Ik kies Green Mile 1-0
Het werkt als volgt: twee films nemen het tegen elkaar op in een soort battle (hoe orgineel..) Vervolgens stemt iedereen, en de eerste die bij tien is heeft gewonnen. Daarna bedenkt de volgende een andere film die het tegen de winnaar opneemt. Deze film moet echter wel een verwantschap hebben met de winnaar. Dit kan dus bijvoorbeeld zijn, vanwege de acteurs, regisseur, thema van de film, genre, enz, enz.
Ik begin met twee Stephen King verfilmingen:
The Shining vs The Green Mile.
(Dus als bijvoorbeeld Shining wint, kan de volgende uitdager varieren van Dr Strangelove (Kubrick) tot Anger management (NIcholson). Oke?)
Ik kies Green Mile 1-0
- sickboy1984
- Regisseur
- hengellaar
- Filmster
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Raakt men hier door elke tikfout ernstig in de war? als mensen even naar de tijd kijken wanneer een bericht is gepost en zien dat het nog geen minuut geleden is geplaatst, is t nmisschien een idee om even te wachten totdat het vanzelf verbeterd wordt.sickboy1984 schreef:van 3-2 voor the green mile naar 3-1 voor de shining.
- sickboy1984
- Regisseur