Dat zeg ik, in Flodder zat zo'n scene maar dat is hem blijkbaar niet.Red schreef:Er is een film waarbij er zo'n mes door een pak melk geworpen wordt....maar welke???
Rekwisietenspel
Ja, maar ik heb het over een andere dan flodder. Ik kan er niet opkomen. Heb verder ook geen beelden in mijn hoofd van die film; laat staan acteurs.ash_ schreef:Dat zeg ik, in Flodder zat zo'n scene maar dat is hem blijkbaar niet.Red schreef:Er is een film waarbij er zo'n mes door een pak melk geworpen wordt....maar welke???
Geen Snatch, geen Kill Bill..
- Ik citeer Juggalo: De pleegvader van John Connor wordt door zijn mond gestoken door de T1000 als hij aan een pak melk loopt te lurken. Het mes gaat dwars door het pak melk heen.
Maar je maakt wel een fout.. het is niet de mes maar de de arm van de T1000 dat dwars door het pak melk gaat
.
- Sarah Connor krast met deze mes een woord op een houten tafel terwijl ze een nachtmerrie heeft over een kernwapen dat op een stad wordt gedropt en alles wegvaagt. Ik weet niet meer wat de woord was..
Het goede antwoord is: T2
Het is weer aan Juggalo om een nieuwe te doen
- Ik citeer Juggalo: De pleegvader van John Connor wordt door zijn mond gestoken door de T1000 als hij aan een pak melk loopt te lurken. Het mes gaat dwars door het pak melk heen.
Maar je maakt wel een fout.. het is niet de mes maar de de arm van de T1000 dat dwars door het pak melk gaat

- Sarah Connor krast met deze mes een woord op een houten tafel terwijl ze een nachtmerrie heeft over een kernwapen dat op een stad wordt gedropt en alles wegvaagt. Ik weet niet meer wat de woord was..
Het goede antwoord is: T2
Het is weer aan Juggalo om een nieuwe te doen

- Filmwolfje
- Filmster
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer:
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer: