Battle of Stills (tot de 10!)
-
- Regisseur
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb de film nu twee keer gezien, de eerste keer om hem te recenseren, en ik kan me dit shot levendig herinneren. Er wordt ingezoomd op Scarlett's gezicht, de achtergrond is bijna helemaal donker gemaakt in een poging het 'Meisje met de parel' zo dicht mogelijk te benaderen. En vertel jij me nu maar hoe jij zo zeker weet dat dit geen still uit de film is, if you please.PUMA schreef:Dit plaatje is iig geen onbewerkte still uit de film [...]Bolo schreef:En het is wel degelijk een still. Girl With A Pearl Earring 2-2.
Ik denkt dat dat komt omdat de sluier van Scarlett rechts wegvalt achter het zwarte vlak. Bovendien is dit nog donkerder zwart dan achter haar. Beetje raar dus... Maar niettemin een mooie still! Maar ga toch voor:Bolo schreef:... En vertel jij me nu maar hoe jij zo zeker weet dat dit geen still uit de film is, if you please.PUMA schreef:Dit plaatje is iig geen onbewerkte still uit de film [...]Bolo schreef:En het is wel degelijk een still. Girl With A Pearl Earring 2-2.
Miller's Crossing 6-2
[Edit] Zie inmiddels dat Puma zelf ook al antwoord heeft gegeven...

Laatst gewijzigd door Rich Art op 15 nov 2005 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Omdat in het plaatje geknipt is, Scarlets haar staat er niet helemaal op (en ik nam aan dat dat niet de bedoeling was). Het zwart aan de randen is anders dan de zwart van het echte plaatje. Hij komt wel uit de film, maar het plaatje is bewerkt (misschien een te groot woord), maar het komt niet letterlijk uit de film (geen capture frame).Bolo schreef:Ik heb de film nu twee keer geien, de eerste keer om hem te recenseren, en ik kan me dit shot levendig herinneren. Er wordt ingezoomd op Scarlett's gezicht, de achtergrond is bijna helemaal donker gemaakt in een poging het 'Meisje met de parel' zo dicht mogelijk te benaderen. En vertel jij me nu maar hoe jij zo zeker weet dat dit geen still uit de film is, if you please.PUMA schreef:Dit plaatje is iig geen onbewerkte still uit de film [...]Bolo schreef:En het is wel degelijk een still. Girl With A Pearl Earring 2-2.
Op die fiets. Helaas zie ik al die dingen nu niet, maar dat komt bijna zeker doordat ik op mijn werk een hopeloos verouderde monitor heb. Bij mij is de achtergrond één homogeen donker vlak. Maar goed, ik dacht dat je iets heel anders bedoelde.PUMA schreef:Omdat in het plaatje geknipt is, Scarlets haar staat er niet helemaal op (en ik nam aan dat dat niet de bedoeling was). Het zwart aan de randen is anders dan de zwart van het echte plaatje. Hij komt wel uit de film, maar het plaatje is bewerkt (misschien een te groot woord), maar het komt niet letterlijk uit de film (geen capture frame).Bolo schreef:Ik heb de film nu twee keer geien, de eerste keer om hem te recenseren, en ik kan me dit shot levendig herinneren. Er wordt ingezoomd op Scarlett's gezicht, de achtergrond is bijna helemaal donker gemaakt in een poging het 'Meisje met de parel' zo dicht mogelijk te benaderen. En vertel jij me nu maar hoe jij zo zeker weet dat dit geen still uit de film is, if you please.PUMA schreef:Dit plaatje is iig geen onbewerkte still uit de film [...]
Dat de sluier een stuk mist moet je toch wel kunnen zien Bolo! Toch? Of is het echt zo erg...Bolo schreef:Op die fiets. Helaas zie ik al die dingen nu niet, maar dat komt bijna zeker doordat ik op mijn werk een hopeloos verouderde monitor heb. Bij mij is de achtergrond één homogeen donker vlak. Maar goed, ik dacht dat je iets heel anders bedoelde.

Um, ja.Rich Art schreef:Dat de sluier een stuk mist moet je toch wel kunnen zien Bolo! Toch? Of is het echt zo erg...Bolo schreef:Op die fiets. Helaas zie ik al die dingen nu niet, maar dat komt bijna zeker doordat ik op mijn werk een hopeloos verouderde monitor heb. Bij mij is de achtergrond één homogeen donker vlak. Maar goed, ik dacht dat je iets heel anders bedoelde.