Battle o/t Badasses: KW2: Mad Max vs. Marv

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 23 sep 2005 16:46

Lumière schreef:Marv

als wraak voor Oh Dae-su.
Vreemd. Om die reden stem ik juist voor Max. Het slaapt toch vrediger wanneer je favoriet verloren heeft van een kampioen dan van een loser die er in de volgende ronde alweer uitligt...

flip-flop
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door flip-flop » 23 sep 2005 18:12

Marv heeft iets onmenselijks dat het juist minder mogelijk maakt om je met hem te identificeren. Een badass moet voor mij een soort held zijn (hoeft niet altijd een goodguy te zijn), dat ik me voor stel hoe het zou zijn om ook zo bruut en genadeloos te zijn. Iemand die je de rillingen op je lijf geeft als je hem aan het werk ziet. Zo iemand is in deze battle niet aanwezig, al komt Mad Max daar het meest in de buurt.

hengellaar
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door hengellaar » 23 sep 2005 21:57

Marv

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 24 sep 2005 09:15

hermit elephant schreef:

Vreemd. Om die reden stem ik juist voor Max. Het slaapt toch vrediger wanneer je favoriet verloren heeft van een kampioen dan van een loser die er in de volgende ronde alweer uitligt...
Dat valt me dan weer zwaar tegen van iemand die altijd als eerste roept dat mensen argumenten moeten aanvoeren als zij een stem uitbrengen.

Quistnix
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Quistnix » 24 sep 2005 10:30

grrr, zit ik een tijdje zonder internet, ligt Oh-Dae er meteen uit..

Maar goed in deze battle ga ik toch voor Marv, alleen in de stoel-scene is hij al badassiger dan max ooit van zou mogen dromen..

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 24 sep 2005 13:09

Quistnix schreef:Maar goed in deze battle ga ik toch voor Marv, alleen in de stoel-scene is hij al badassiger dan max ooit van zou mogen dromen..
Meer badass omdat hij er met de dood in het vooruitzicht nog wat semi stoere woorden weet uit te slaan? :N

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 24 sep 2005 13:44

ash_ schreef:
Quistnix schreef:Maar goed in deze battle ga ik toch voor Marv, alleen in de stoel-scene is hij al badassiger dan max ooit van zou mogen dromen..
Meer badass omdat hij er met de dood in het vooruitzicht nog wat semi stoere woorden weet uit te slaan? :N
Nee, omdat hij het accepteert als een man en niet smeekt en in zijn broek pist van angst... Tot het laatste moment heeft hij nog een houding van: "krijgen jullie de tering maar". Oftewel: een ECHTE bad-ass...

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 24 sep 2005 17:47

Barthuz schreef:
hermit elephant schreef:

Dat valt me dan weer zwaar tegen van iemand die altijd als eerste roept dat mensen argumenten moeten aanvoeren als zij een stem uitbrengen.
Hoezo? Is dat géén argument dan?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 24 sep 2005 21:02

Capone schreef:
ash_ schreef:
Nee, omdat hij het accepteert als een man en niet smeekt en in zijn broek pist van angst... Tot het laatste moment heeft hij nog een houding van: "krijgen jullie de tering maar".
Dat is precies wat ik bedoel. Als je toch weet dat je eraan gaat, dan kun je roepen wat je wilt, het maakt toch niets uit. Dat zegt niks over badasserigheid (<-- scrabble woord).

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 24 sep 2005 22:53

ash_ schreef:Dat is precies wat ik bedoel. Als je toch weet dat je eraan gaat, dan kun je roepen wat je wilt, het maakt toch niets uit. Dat zegt niks over badasserigheid (<-- scrabble woord).
Het is niet dat hij pas zo begon te doen toen hij wist dat hij dood ging. Hij was heel de film al zo stoer bezig. Zelfs toen hij ten dode was opgeschreven, bleef hij cool. Hij bezweek niet. Typische bad-ass.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 24 sep 2005 23:14

Capone schreef:
ash_ schreef:Dat is precies wat ik bedoel. Als je toch weet dat je eraan gaat, dan kun je roepen wat je wilt, het maakt toch niets uit. Dat zegt niks over badasserigheid (<-- scrabble woord).
Het is niet dat hij pas zo begon te doen toen hij wist dat hij dood ging. Hij was heel de film al zo stoer bezig. Zelfs toen hij ten dode was opgeschreven, bleef hij cool. Hij bezweek niet. Typische bad-ass.
Ik zeg toch ook niet dat hij pas toen zo ging doen? Ik zeg alleen dat wanneer je weet dat je er toch aan gaat, je kunt zeggen wat je wil. Dan kun je heel stoer blijven doen maar dat maakt nog geen badass van je. Sterker nog, er zijn zat voorbeelden van moordenaars die voor hun executie nog de meest stoere praat uitslaan. En zijn moordenaars badass?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 25 sep 2005 01:09

Eindstand: Marv trekt met 14 - 6 de jas van Max aan.

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 25 sep 2005 01:36

ash_ schreef:Ik zeg toch ook niet dat hij pas toen zo ging doen? Ik zeg alleen dat wanneer je weet dat je er toch aan gaat, je kunt zeggen wat je wil. Dan kun je heel stoer blijven doen maar dat maakt nog geen badass van je. Sterker nog, er zijn zat voorbeelden van moordenaars die voor hun executie nog de meest stoere praat uitslaan. En zijn moordenaars badass?
Oke, dan heb ik je misschien verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat hij alleen maar stoer deed omdat hij toch dood ging. En daar was ik het niet mee eens.

En moordenaars kunnen badass zijn, maar het moorden is geen vereiste om een badass te zijn. ;)

Gesloten