Battle o/t Badasses: KW4: The Bride vs. Tyler Durden

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 25 sep 2005 19:17

Lastig, lastig...

Enerzijds een schizofreen figuur die zijn iedereen om zich heen onder controle heeft, behalve dan zijn eigen alter ego. Anderzijds een meedogenloze huurmoordenares die helemaal soft wordt wanneer ze ontdekt dat haar dood gewaande dochter toch nog leeft. Begrijpelijk, maar dat had haar fataal kunnen en misschien wel moeten worden.

Mijn stem gaat dan toch maar naar The Bride, ik heb teveel Ikea-spullen om me met Tyler te kunnen identificeren...

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 26 sep 2005 12:37

WizardOfOss schreef:Lastig, lastig...

Enerzijds een schizofreen figuur die zijn iedereen om zich heen onder controle heeft, behalve dan zijn eigen alter ego. Anderzijds een meedogenloze huurmoordenares die helemaal soft wordt wanneer ze ontdekt dat haar dood gewaande dochter toch nog leeft. Begrijpelijk, maar dat had haar fataal kunnen en misschien wel moeten worden.

Mijn stem gaat dan toch maar naar The Bride, ik heb teveel Ikea-spullen om me met Tyler te kunnen identificeren...
The Bride wordt dan wel even soft, maar slaat uiteindelijk toch weer toe als het moet. Bovendien heb ik ook een kast van Ikea. The Bride dus

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 26 sep 2005 13:04

Ik ben overtuigd, mijn stem gaat naar The Bride.

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 26 sep 2005 14:11

Even geen tijd voor een uitgebreide motivatie, maar ik ga zeker voor The Bride. Op Durden past het label badass nou eenmaal minder, vind ik. Meer een gevoelskwestie dus.

Stok
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Stok » 26 sep 2005 14:25

The Bride

Ik hou van haar! Ook al is ze total badass

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 26 sep 2005 14:50

|The Bride

juggalo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door juggalo » 26 sep 2005 15:58

Tja de Bride en Tyler hebben allebei een badass reputatie maar zoals eerder gezegt is Tyler eigenlijk een halve badass en een halve aan Ikea verslaafde verzekeringsagent. De Bride is een extreem goed opgeleide, huurmoordenaar samurai. Dat klinkt toch wel meer badass. Bovendien heeft de Bride redelijke controle over zichzelf en verkeert Tyler in een constante crisis. Toch heb ik wel respect voor Tyler en vind ik het zeker een goeie badass maar mijn stem gaat desondanks naar The Bride

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 26 sep 2005 18:43

Beatrix Kiddo a.k.a. the Bride was voor de moordpoging al een heuze bad-ass. Zo maakte ze iedereen die het verdiende een kopje kleiner. Nu ook haar bendeleden na de moordpoging op haar en de moord op haar baby. Dat maakte de beest in haar los en ging op pad om ze één voor één koelbloedig vermoorden om uiteindelijk haar baas om te brengen.
En...ze leerde de speciale vinger-techniek van haar leermeester, die hij verder nooit iemand heeft geleerd. Dan ben je voor mij een bad-ass. :Y

Durden is een cool personage. Maar weet alleen zijn doel te bereiken door gebruik van zijn volgelingen.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 27 sep 2005 20:01

Goed, mijn aversie tegen Durden in deze battle moge duidelijk zijn, dus zou mijn stem eigenlijk al automatisch naar Beatrix gaan. Maar als ik alleen daarom zou stemmen, zou ik voorbijgaan aan het feit dat Kiddo een enorme badass is. Dat is door enkelen goed beargumenteerd, en door anderen minder goed, en het profiel dat ik geschreven heb is eigenlijk een verborgen pamflet voor The Bride. Een mogelijke winnares, wat mij betreft.

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 27 sep 2005 20:11

Colonel_Kurz schreef:......Dat is door enkelen goed beargumenteerd, en door anderen minder goed......
Het is net wiskunde. Als je uiteindelijk maar bij de goede uitkomst komt. Hoe je er komt is niet zo belangrijk

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 27 sep 2005 23:50

Barthuz schreef:
Colonel_Kurz schreef:......Dat is door enkelen goed beargumenteerd, en door anderen minder goed......
Het is net wiskunde. Als je uiteindelijk maar bij de goede uitkomst komt. Hoe je er komt is niet zo belangrijk
Het gaat mij er toch vooral om hoe je er komt, zonder dat aspect zou ik de battles niet organiseren...

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 28 sep 2005 01:06

Colonel_Kurz schreef:
Barthuz schreef:
Het gaat mij er toch vooral om hoe je er komt, zonder dat aspect zou ik de battles niet organiseren...
Jammer dan ook dat sommigen hun keuze helemaal niet beargumenteren :(

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 28 sep 2005 11:58

Eindstand: Een whoppin' 14-2 voor The Bride.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 28 sep 2005 15:45

Colonel_Kurz schreef:Eindstand: Een whoppin' 14-2 voor The Bride.
:N

Tja Puma, we hebben in ieder geval ons best gedaan!

Gesloten