Mega Monster Mash - Battle Thread A

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Gesloten
El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Mega Monster Mash - Battle Thread A

Bericht door El Chivo » 14 dec 2009 19:18

Battles die deze thread worden uitgevochten:

King Kong - Kraken 23 - 22
The 50ft Woman - The Host 7 - 8
Legendary Black Beast of Aaaaarrrrrrggghhh - Stay Puft Marshmallowman 8 - 4
Killer Rabbit of Caerbannog - Rodan 6-7

De regels:

- Je stemt door je voorkeur dikgedrukt weer te geven. Doe je dat niet, dan is het aan mij (de organisator) om te interpreteren waarvoor je gestemd, en of je überhaupt gestemd hebt.
- Je kunt niet stemmen als je pas na 01-12-2009 geregistreerd staat
- Elke battle duurt 48 uur vanaf het moment dat deze geplaatst is. Stem je een minuut nadat de 48 uur verstreken zijn, dan telt je stem niet.
- Echter in het geval van een gelijkspel kan juist de eerstvolgende stem de doorslag geven. In zo'n geval wordt de lengte van de battle met één uur verlengd. Als er dan nog geen beslissing is gevallen, dan zal ik een muntje opgooien om de doorslag te geven.
- Om te kunnen stemmen in een battle moet je óf de films waarin de personages voorkomen gezien hebben, óf tenminste het profiel inclusief de beschrijving en de Youtube links bestudeerd hebben. De beschrijvingen daarbij kunnen spoilers bevatten.
- Als je niet kan stemmen en iemand wil machtigen, stuur mij daar dan een PB (persoonlijk bericht) over.

Suggestie:

- Het is gewenst om je stem te voorzien van argumentatie. Het wordt aangemoedigd om uitgebreide fantasievolle scenario’s te bedenken en aan de rest voor te leggen, en om op die van andere in te gaan. Dat is wat deze battles leuk en de moeite waard maakt.

Hoofdpagina Mega Monster Mash
Laatst gewijzigd door El Chivo op 23 dec 2009 18:53, 7 keer totaal gewijzigd.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 14 dec 2009 19:19

King Kong

Afbeelding

Films:

King Kong (1933)
Son of Kong (1933)
King Kong vs Godzilla (1962)
King Kong Escapes (1967)
King Kong (1976)
King Kong Lives (1986)
King Kong (2005)

Grootte: variërend van film tot film, in de 2005-versie is hij ongeveer 15 meter groot

Beschrijving:

King Kong is een reusachtige gorilla die afkomstig is van Skull Island. Door zijn enorme verschijning wordt hij door het inheemse volk op het eiland als de koning gezien aan wie regelmatig een offer moet worden gebracht. Zo wordt ook de Amerikaanse Ann Darrow aan Kong geofferd als zij het eiland aandoet met een filmploeg die hem zien als het achtste wereldwonder.

Op Skull Island is Kong de enige in zijn soort en moet hij het regelmatig opnemen tegen andere monsters die op het eiland leven. Vooral prehistorische dieren zoals de plesiosaurus, petrosaurus en de Tyrannosaurus Rex krijgen het regelmatig aan de stok met de boomlange gorilla . King Kong is beestachtig sterk. Het kost hem geen enkele moeite om de kaken van een T-rex te breken of auto’s weg te gooien. Met zijn enorme spierkracht kan hij zelfs staal doen buigen. Het enige zwaktepunt van Kong is zijn liefde voor Ann Darrow die hem uiteindelijk fataal wordt. “It wasn't the airplanes. It was beauty killed the beast”.

– geschreven door Rich Art-

vs.

Kraken

Afbeelding

Films: Pirates of the Caribbean 2&3 (2006-2007)

Grootte: zeker groter dan een zeilschip.

Beschrijving:
**spoilers ahead**
De Kraken lijkt op een enorme inktvis. Het lichaam van de Kraken ziet er nogal bepantserd uit. Zijn mond bestaat uit een rijen lange scherpe tanden. Volgens Gibbs heeft hij tentakels waarmee hij gezichten van mensen kan opzuigen en een vreselijke adem, gelijk aan duizend rottende lijken. In het gevecht met de Black Pearl raakte de Kraken gewond aan verschillende tentakels toen de vaten kruit en rum ontploften. Hij overleefde het, en trok later de Pearl mee de diepte in.

Normaal nadert de Kraken een schip behoedzaam, glijdt met zijn tentakels op het dek en trekt hem naar beneden. Als de bemanning in staat is terug te vechten, valt de Kraken aan met zijn tentakels en gebruikt twee van zijn sterkste tentakels om het schip in het midden in tweeën te breken. Dan pakt hij de twee delen schuin vast, met zijn mond in het water ertussen, waarna alle mensen in zijn mond vallen en opgegeten worden.

De gehele bemanning van de Vliegende Hollander kan een zwarte vlek bij iemand aanbrengen, die alleen Davey Jones kan verwijderen. De Kraken gaat dan op jacht naar de persoon met die vlek.

In de derde film, Pirates of the Caribbean: At World’s End wordt Davy Jones gedwongen om de Kraken te doden.
*** end spoilers***

- geschreven door remCOLLATERAL –

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 14 dec 2009 19:35

2 fantastische monsters, die natuurlijk niet te vergelijken zijn alleen al door hun leefomgeving. Ik kies hier voor een van mijn favorieten, King Kong.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 14 dec 2009 19:55

King Kong

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 14 dec 2009 20:09

King Kong lust vast wel een stevige portie calamari...

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 14 dec 2009 20:10

Maar hoe kan ie winnen tegen zo'n sterke tegenstander?

Ik stel me een Ann Darrow voor die op een beijzelde rivier terechkomt en die aangevallen wordt door de kraken. Die heeft zich uit de diepzee in de monding van die rivier gewurmd en breekt met zijn tentakels door het ijs, Ann darrow haast versmachtend.

King Kong kan dat natuurlijk niet laten gebeuren en probeert de Kraken te lijf te gaan, waarbij hij slechts moeizaam vat krijgt op de glibberige armen. Tegelijk moet hij Ann zachtjes naar proberen te krijgen en moet hij de gapende muil van de Kraken ontwijken, geen sinecure want met ijs heeft hij niet zoveel goeie ervaringen.
Laatst gewijzigd door El Chivo op 14 dec 2009 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 14 dec 2009 20:10

Grof genomen is denk ik King Kong net zo groot als het schip op de afbeelding bij Kraken. Bij dat schip zijn alleen de tentakels al zo groot als dat schip om nog maar niet te hebben over wat door onder zit. King Kong wint makkelijk qua status maar als monster wint Kraken.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 14 dec 2009 20:48

El Chivo schreef:Maar hoe kan ie winnen tegen zo'n sterke tegenstander?
Tentakel voor tentakel. En op z'n Koreaans, gewoon levend opeten. Zou de Kraken nog oog hebben voor Ann Darrow als Kong smakelijk aan zijn ledematen zit te knagen?

Sowieso zie ik een Caraïbisch zeemonster en een aap van een tropisch eiland niet zo snel in een bevroren wereld terechtkomen....alhoewel, New York dan toch? Dan moet de Kraken zich alleen ongemerkt zien te verstoppen in een vijvertje in Central park...

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 14 dec 2009 21:10

Tja, moeilijk... de Kraken leeft in het water en Kong duidelijk niet.
Als je kijkt naar de mogelijkheden dat de beide monsters elkaar zouden kunnen ontmoeten, dan zou dat in principe alleen maar kunnen op het moment dat Kong per schip naar NY werd vervoerd.

Aan boord van een schip (of in het water) zou Kong geen kans hebben gehad tegen de Kraken, die het schip met man, muis en grote aap met een simpele *grouphug* naar de bodem van de oceaan zou hebben getrokken.

Aan de andere kant, al zouden ze elkaar ergens anders tegenkomen...dan zou Kong misschien wel de mogelijkheid hebben om de Kraken op het droge te slepen voor een makkelijke kill.

de Kraken dan maar :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 14 dec 2009 21:22

Ze zullen elkaar inderdaad moeilijk in een gevecht treffen, vandaar dat ik naar andere dingen ga kijken:
King Kong heb ik veel meer bruutheid uit zien halen dan die laffe inktvis. King Kong heeft helicopters en vliegtuigen uit de lucht geslagen, enkele dinosaurussen een kopje kleiner gemaakt, talloze militairen verpulverd vast nog meer in de films die ik nog niet gezien heb.
De Kraken heb ik alleen een flinke boot zien kapseizen met enkele dappere piraatjes erop, ze hadden niet eens fatsoenlijke geweren. Daarnaast kan hij opgeroepen worden... Een echt monster heeft scheit aan dat oproepen en slaat toe wanneer hij/zij/het dat wil!

King Kong by far dus.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 14 dec 2009 21:31

Hmmm,
Spoiler
Captain Jack Sparrow werd opgevreten door de Kraken. Dat weerhield hem er echter niet van om een glorieuze terugkeer te maken.
Als King Kong de Kraken te grazen neemt is er geen terugkeren of oproepen meer aan.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 14 dec 2009 21:36

Kraken kan niet op het land! Dus daarmee verspeelt hij sowieso al zijn kansen. King Kong

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 14 dec 2009 21:37

Kyrill schreef:Kraken kan niet op het land! Dus daarmee verspeelt hij sowieso al zijn kansen. King Kong
King Kong kan niet in het water? :P

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 14 dec 2009 21:54

Ik heb de memo gemist waarin stond dat deze battles alleen op land werden gevoerd, geloof ik. Waarschijnlijk komt dit doordat er helemaal geen memo is geweest.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 14 dec 2009 22:00

Niet zo verschrikkelijk moeilijk om het voor te stellen: battleground ergens op een strandje of zo'n ijsrivier (een diepzee wezen zal wel tegen fris water kunnen ).

Zoiets dus, maar dan met deze Kraken toch nog een pak groter

Afbeelding

Gesloten