Mega Monster Mash - Battle Thread A

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Gesloten
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 21 dec 2009 16:05

Opeten? Waarom zou hij dat in godsnaam doen? Met zo'n konijn kan hij zich niet eens voeden.

Het 'veilige holletje' is een enorme grot, het huis van een veel groter monster. Daar kan lucht zich heus wel in verplaatsen, door de concentratie zelfs met nog grotere snelheden en krachten. Rodan gaat gewoon voor die grond staan, op enige afstand (dichterbij past toch niet) en met zijn vleugels bewegen en het konijn, dat pas aanvalt als je te dichtbij komt wordt de grot ingeblazen en daarbinnen tegen de eerste de beste wand geplet. Als de grot ook niet nog instort... Let wel, we hebben het niet over 'een stevige storm', maar het soort storm dat hele steden met de grond gelijk maakt.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 21 dec 2009 16:17

Colonel_Kurz schreef:Het 'veilige holletje' is een enorme grot, het huis van een veel groter monster.
Nee, je las het verkeerd. Ik zei niet dat ie zich in de grot van het monster van Aaaaarrrrrgggh verschool, maar in zijn eigen fijne, kleine holletje! Het beest is ook niet stom.

En daarbij, als ons konijn al jaren het legendarische Zwarte Beest weet te weerstaan, is zo'n Rodan toch ook geen probleem?

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 21 dec 2009 16:25

Als dat konijn ook nog eens zou pitten bij de Legendary Black Beast of Aaaaaaargh zou het helemaal no contest zijn. Dan moet je wel van goede huize (holletje?) komen om daar te kunnen ontbijten.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 21 dec 2009 22:11

Lastig lastig lastig... Ik denk dat Rodan gewoon te groot is voor het konijn.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 21 dec 2009 23:42

PascalE schreef:Lastig lastig lastig... Ik denk dat Rodan gewoon te groot is voor het konijn.
Nee, het konijn is te klein voor Rodan!

Zo eindigen we nog met allemaal dezelfde stompzinnige monsters..

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 22 dec 2009 00:27

Inderdaad: Rodan ziet zijn tegenstrever al niet te best om een effectieve rechtstreekse aanval op te zetten, ook qua wendbaarheid loopt ie hopeloos achter op het konijn.. De killer rabbit is bestand tegen die stormen, want in zijn konijnepijp voelt ie dat niet;

Als Rodan dichterbij komt, valt ie onvermijdelijk ten prooi aan de ongenadige beten van de killer rabbit (stukken indrukwekkender dan de host die de 50 foot woman klein kreeg)

Zelf het konijn opeten is duidelijk geen optie voor Rodan (zie tasslehoff's scenario)

Klaar als pompwater hoor.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 22 dec 2009 19:16

Hoeveel meer argumenten moeten jullie nog hebben om van kamp te wisselen? Het is nog niet te laat hoor :wink:

De killer rabbit graaft zich bij de eerste het beste teken van een naderende rodan in in een konijnenpijp (graven doet ie aan dezelfde snelheid als zijn aanvallen, dus daar kan het niet aan liggen); hij graaft sneller dan dat Rodan zo'n pijpje kan doen instorten.

Van zodra ie hoort dat Rodan in de buurt is (konijnenoren :T ), vliegt ie in pure Graboid stijl uit de grond, richting de ogen van rodan, die meteen verblind is; hulpeloos als een gewond vogeltje is Rodan ten dode opgeschreven;

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 22 dec 2009 19:22

Het kan toch niet zo zijn dat misschien wel het meest kleurrijke monster er nu al uit gaat vliegen? I mean... [Schots accent]look at the bones![/Schots accent].

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 dec 2009 20:24

Ik zie net dat ik nog niet gestemd heb... als alle Konijn fans nou hun stem in Mothra vs. Giant Claw te veranderen in Mothra stemmen, zodat de balans daar net naar Mothra doorslaat... dan ben ik bereid hier te helpen. :P

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 22 dec 2009 20:36

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Het kan toch niet zo zijn dat misschien wel het meest kleurrijke monster er nu al uit gaat vliegen? I mean... [Schots accent]look at the bones![/Schots accent].

Ay! For death awaits you all with nasty, big, pointy teeth!
Colonel_Kurz schreef:Ik zie net dat ik nog niet gestemd heb... als alle Konijn fans nou hun stem in Mothra vs. Giant Claw te veranderen in Mothra stemmen, zodat de balans daar net naar Mothra doorslaat... dan ben ik bereid hier te helpen. :P
Daar heb ik wel konijnenoren naar, vind Mothra een veel interessanter beest dan die stomme Giant Claw

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 22 dec 2009 21:48

Rodan.

De volgende ronde kom ik weer met uitgebreidere argumentatie.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 22 dec 2009 21:51

:N en zo verliezen we dus de smaakmakers ...

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 22 dec 2009 22:05

6-7 voor Rodan :cry:

Waarom?!

Ik bedoel, kijk alleen al naar die filmpjes. The Killer Bunny die ridders in de pan hakt vs. Rodan die NIEMAND doodt! Dat is toch een waardeloos monster?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 dec 2009 23:30

JB schreef:
Colonel_Kurz schreef:Ik zie net dat ik nog niet gestemd heb... als alle Konijn fans nou hun stem in Mothra vs. Giant Claw te veranderen in Mothra stemmen, zodat de balans daar net naar Mothra doorslaat... dan ben ik bereid hier te helpen. :P
Daar heb ik wel konijnenoren naar, vind Mothra een veel interessanter beest dan die stomme Giant Claw
Bunny. :P

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 23 dec 2009 00:02

6-6 dus na reguliere speeltijd en 6-7 na de verlenging voor Rodan.

Het heeft niet mogen baten. :(

Gesloten