Touchwood schreef:Hallo! Jullie kijken echt nooit naar Animal Planet, hè… Ramon is geen hippo maar een alligator (dus ook geen krokodil, maar dit terzijde) dus ik weet niet waar men het vandaan haalt dat Ramón zijn prooi met priemende oogjes boven de waterlijn aan gaat liggen kijken maar dat is toch echt aan nijlpaarden voorbehouden.
Zo ver ik weet bespieden alligatoren hun prooien wel degelijk maar dan van onder water. Dat is hier echter geen optie: Medusa is wel slimmer dan zich aan de waterrand te begeven, hij zal toch echt het water uitmoeten.
Touchwood schreef:Bovendien, wat denk je dat al die jaren in het pikdonkere riool met Ramón’s gezichtsvermogen doet… juist, dat wordt er niet beter op, die ziet hoogstens wat schimmige schaduwen laat stáán de poppetjes van de ogen.
Nu is het alweer een hele tijd geleden dat ik de film zag, maar dit kan ik mij toch echt niet herinneren. Correct me if I'm wrong, maar het klinkt als een nergens op gebaseerde aanname.
Touchwood schreef:Dus Ramon zal bijna puur op zijn sterk ontwikkelde reukzin (dit om slecht zicht te compenseren) en zijn fierce killers instinct afgaan.
Idem dito.
Touchwood schreef:Overigens heeft Ramon wel degelijk, naast een sterk ontwikkelde reukzin, een bovennatuurlijke intelligentie ontwikkeld, hoe wist hij anders zijn belagers op te sporen om ze te ‘straffen’ voor hun daden.
Maar hij is te dom om de val die er voor hem gezet is door te hebben. Nee, het blijft een peulenschilletje voor Medusa.