Mega Monster Mash - Battle Thread D

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Gesloten
Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 17 dec 2009 21:35

El Chivo schreef:Wat heeft de Balrog dan al bewezen?
Dat hij Gandalf de Grijze, een van de machtigste wezens in Midden-Aarde, in zijn jurk kan laten poepen van angst!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 dec 2009 21:46

Volgens mij hadden we dat dan wel geweten, dat valt toch direct naar beneden?

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 18 dec 2009 04:22

De Balrog uit de film is absoluut groot genoeg om met de zweep genoeg afstand te kunnen overbruggen. Samen met z'n speciale krachten is hij het bakbeest uiteindelijk te slim af.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 18 dec 2009 09:57

Colonel_Kurz schreef:Gebaseerd, gebaseerd, als ik een film maak waarin Jezus vleugels en hoorns heeft, heb ik het verhaal erom heen nog steeds op de bijbel gebaseerd. Bovendien staat er in ze boeken zowel dat de Balrog torenhoog is als dat hij twee keer zo groot is als een mens. Net als de bijbel wordt ik er niet echt wijzer van als ik feiten wil die elkaar niet tegenspreken. En kom alsjeblieft niet aanzetten met dat gedoe over 'fire spirits', want dat zou betekenen dat de Balrog een geest is en die hebben in de Mega Monster Mash niets te zoeken. Met die 'magische krachten' kan ik ook weinig. Betekent dit dat alleen Gandalf hem zou kunnen verslaan of zo? Omdat hij van dezelfde orde is? Orde schmorde.
Ja daaaag, zo kan ik ieder argument ook wel verdraaien en onschadelijk maken. Een Jezus met vleugels en hoorns is van een heel andere orde (:P) dan een Balrog die wat groter is gemaakt dan in de boeken. Maar om met je argument mee te gaan: Jezus blijft Jezus omdat zijn essentie hetzelfde blijft (zoon van God etc). Op dezelfde manier blijven Gandalf en de Balrog halfgoden, daar doen uiterlijke kenmerken niks aan af.
Colonel_Kurz schreef:En wat maakt het uit dat je hem niet zou kunnen doden? Is het óf dood, óf springlevend en levensgevaarlijk? Volgens mij zou de Balrog met een aantal flinke klappen van de Clover best tijdelijk onschadelijk gemaakt kunnen worden, lang genoeg voor Clover om naar de volgende ronde te gaan.
Want? "Zou best" vind ik niet bepaald een overtuigend argument, ik denk dat de Balrog best wel eens niet onschadelijk gemaakt zou kunnen worden door Clover.
Colonel_Kurz schreef:Maar die Clover, die stoot levende wezens uit? Het lijkt me dat je daar een complex organisme voor moet zijn, met aan de binnenkant daardoor veel zwakke plekken. Die spinnetjes moeten ergens uitkomen, toch? Als de Balrog die plek kan vinden en in plaats van torens in te klimmen, via de benen van Clover ofzo dat grote bakbeest zelf binnen klimt (door de opening met zijn zweep e.d. uit te branden en daar een groot genoeg gat van te maken) en met zijn vuur in het lichaam van Clover huishoudt totdat er niets meer over is, dan zie ik hem winnen, anders niet.
Kijk, een prachtig argument voor de Balrog! Als die parasieten ook al Clover kunnen binnendringen, waarom zou de Balrog dan dat niet lukken? ;)

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 18 dec 2009 10:00

Zijn parasieten niet net teken dat dat wezen wel tegen een extra stootje kan?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 18 dec 2009 10:05

El Chivo schreef:Zijn parasieten niet net teken dat dat wezen wel tegen een extra stootje kan?
Natuurlijk, ik heb ook nooit beweerd dat Clover een zwak wezen is. Maar als zo'n Balrog in hem zit en daar de boel in brand zet, zoals in Kurz scenario? Dan wordt het toch wel heel moeilijk voor hem.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 18 dec 2009 10:10

Sha schreef:Daarom zeg ik... Een echt intelligent monster zou al eerder toegeslagen hebben, zonder dat ze een kans hadden gehad om hem tegen te houden :)
Wel... pas nadat die dwaze Toek herrie had lopen schoppen bij de graftombe van Balin kwam de Balrog achter het Reisgenootschap aan...

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 18 dec 2009 11:26

El Chivo schreef:Zijn parasieten niet net teken dat dat wezen wel tegen een extra stootje kan?
Hoezo, parasieten zijn over het algemeen niet echt bevorderlijk voor de gezondheid van hun gastheer, sterker nog: zwakke exemplaren zullen eerder last van parasieten hebben dan die met een goede gezondheid en dito afweer.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 18 dec 2009 12:18

Da's wel waar. Ik geloof niet in het de Balrog-kruipt in Clover-scenario, maar die parasietenhistorie levert toch een zweem van kwetsbaarheid op.

Nog wat verder dubben maar.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 18 dec 2009 12:32

Thiver schreef:
Sha schreef:Daarom zeg ik... Een echt intelligent monster zou al eerder toegeslagen hebben, zonder dat ze een kans hadden gehad om hem tegen te houden :)
Wel... pas nadat die dwaze Toek herrie had lopen schoppen bij de graftombe van Balin kwam de Balrog achter het Reisgenootschap aan...
Om ze vervolgens op te wachten bij een bruggetje in het meest open gedeelte van de mines. Daaruit zou dan wel enige intelligentie kunnen blijken.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 18 dec 2009 12:38

Andersom: niet de balrog wachtte ze daar op, Gandalf wachtte hem juist daar op. Wetende dat dit het enige punt was waar hij de Balrog misschien kon tegenhouden.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 18 dec 2009 12:56

El Chivo schreef:Da's wel waar. Ik geloof niet in het de Balrog-kruipt in Clover-scenario, maar die parasietenhistorie levert toch een zweem van kwetsbaarheid op.

Nog wat verder dubben maar.
Ach, ik gooide ook maar een balletje op omdat ik er zelf ook nog niet uitkom.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 18 dec 2009 13:04

JB schreef:Andersom: niet de balrog wachtte ze daar op, Gandalf wachtte hem juist daar op. Wetende dat dit het enige punt was waar hij de Balrog misschien kon tegenhouden.
Te lang niet gezien :o

Chrischzz
Filmster
Filmster

Bericht door Chrischzz » 18 dec 2009 16:43

Balrog Een wezen met onaardse krachten vs een torenhoog wezen met alleen brute kracht?

Ik denk dat de Balrog Clover gewoon weg brandt.. Clover mag dan wel tegen menselijk kanongeweld kunnen, maar de Balrog heeft niet aardse krachten.. en zal dus wel iets heter zijn dan wat de mensheid kan produceren in wapenvorm.

Tuurlijk is Balrog verslaanbaar.. maar niet met brute kracht..

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 18 dec 2009 20:38

Uiteindelijk ga ik voor de Balrog, bij Clover lijkt er me net wat makkelijker een zwakke plek te vin den.

En ook omdat ik nog stiekem hoop op een rondje tussen hem en de Marshmallowman :)
Laatst gewijzigd door El Chivo op 18 dec 2009 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten