Battle of the Avatars

Raad de screenshot, de filmquote en welke games er verder nog worden verzonnen.
Plaats reactie
sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Re: Battle of the Avatars

Bericht door sickboy1984 » 09 aug 2010 13:00

Zo kan ik ook wel doorgaan hoop dat je veel problemen moge krijgen met je schoonouders en dat je zoontje minder monster wordt dan jij Zie je? Wat is daar nou leuk aan? Niks toch? Dat is toch kwetsend?
hahaha auw idd kyrill je hebt me, wat een pijn. echt ondraagelijk. Dank je wel kyrill, het is pijnlijk, maar ik had deze schop onder mn KONT nodig.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 09 aug 2010 13:02

Weet je wat Bas bekijk het maar lekker. Stik er maar lekker in.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 09 aug 2010 13:06

Mensen mensen toch...
Ligt het aan de kille layout van het forum, of gaat de sfeer op het moment even hard achteruit.

Ik snap best dat er soms even een grapje gemaakt wordt, het leukste vermaak is tenslotte leedvermaak. Maar dan wel met een vette knipoog waar het slachtoffer ook om mee kan lachen (zij het soms als een boer met de spreekwoordelijke kiespijn).

Laten we dingen niet op de man af gaan spelen. Kyrill geeft duidelijk aan dat hij klaar is met de grapjes, laten we dat dan respecteren en Kyrill sterkte wensen en daarmee klaar.

Ik had het trouwens helemaal gemist wat Kyrill heeft, dus net even nagelezen en opgezocht. Erg vervelend, ik hoop dat je er niet al te veel pijn aan hebt. Sterkte!

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 09 aug 2010 13:07

Beste Kyrill,

Het spijt me best wel enigzins dat ik er inderdaad iets persoonlijks erbij sleep, iets waar de zon (normaalgesproken) niet schijnt. Maar je vraagt er ook wel om als je het open en bloot (!) op het forum post.
Hoe vervelend ook niet echt iets om zonder plaatsvervangende schaamte te lezen. Maar goed, dat recht heb je.
(Ik zie je al door de trein schuifelen op zoek naar een zitplaats naast of tegenover een mooi meisje en je daarna gedurig zit te wiebelen tijdens het pogen om oogcontact te krijgen)

Aan de andere kant hoef ik geen gezeur te hebben als ik mijn avatar post.
Stem erop of niet, dat is genoeg.
Ik vind het niet zo belangrijk of jij er wel of niet op stemt.
En dat je mijn posts vaker niet dan wel begrijpt is voor mij wellicht een opsteker.

We hebben al genoeg maandelijkse drama's gehad en verhip, hier ontstaat er nog één.
Ik heb noch Axe noch jou geplaagd of bekritiseerd in je laatste posts. Of je zou mijn gebruik van 'Axeqlusive' als bijvoegelijk naamwoord moeten opvatten als een aanval op Axe...
Nou ja,....DUH !

En je bent geen klein kind, hoor Kyrill, maar je laat je wel vaak kennen als een verdomd onvolwassen en bovenmatig impulsief persoon. Iets wat zich onder meer uit in je emoties, je al te vaak abominabele zinsbouw en spelling.

Voor het overige, Kyrill, heb ik echt geen problemen met je. :)

(Dat Patrob niet met Polanski in één zin wil worden genoemd (...) heb ik wel begrip voor maar aan de andere kant is hij niet veroordeeld en is hij een gerespecteerd filmmaker. Heb je overigens wel films van Roman gezien, Patrob ?)

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 09 aug 2010 13:15

Dr. Strangelove schreef: (Dat Patrob niet met Polanski in één zin wil worden genoemd (...) heb ik wel begrip voor maar aan de andere kant is hij niet veroordeeld en is hij een gerespecteerd filmmaker. Heb je overigens wel films van Roman gezien, Patrob ?)
Ik heb verscheidene films van Polanski gezien. En het valt niet te ontkennen dat hij een begenadigd filmmaker is. Maar het schijnt dat Hitler dan weer een redelijk potje kon schilderen. Omdat een mens ergens goed in is, wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat we z'n slechte daden maar moeten ontkennen.

Dat hij overigens niet veroordeeld is, zal me wat. Volgens mij staat z'n schuld in de kwestie als een paal boven water. Een eerbetoon aan de man gaat me derhalve te ver. Net als een eerbetoon aan de kunstschilder Hitler me wat te ver zou gaan.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 09 aug 2010 13:18

Eens hoor, maar zn slachtoffer zegt toch ook dat ze hem vergeven heeft en dat hij niet meer aangeklaagd moet worden.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 09 aug 2010 13:26

Allemaal leuk en aardig dat ze het hem vergeeft. Zal wel een variatie op het Stockholm (of Oslo of zo) syndroom zijn. Hoe dan ook, neemt het niet weg, dat hij het wel gedaan heeft.

Het zou mijn dochter niet moeten zijn en de jouwe ook niet neem ik aan?

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 09 aug 2010 13:30

Eens hoor
:wink: en ik weet niet wat ik zou doen, hoop dat nooit mee te maken.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 09 aug 2010 13:34

Kyrill schreef:Weet je wat Bas bekijk het maar lekker. Stik er maar lekker in.
Hey Kyrill, had daar geen spoiler tag gemoeten (bij zijn naam)? 8)

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 09 aug 2010 13:34

On Topic, guys ! :o

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 09 aug 2010 13:36

Dr. Strangelove schreef:On Topic, guys ! :o
Had het geen Meester Strangelove moeten zijn? :}

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 09 aug 2010 13:36

Zou de battle vandaag eigenlijk niet van start gaan?

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 09 aug 2010 13:37

Potverdikkeme! Laten we het nu gewoon weer eens over avatars hebben. Misschien moeten we een apart topic in Café De Lemming openen voor mensen die een ouderwets robbertje met elkaar willen vechten? Laten we het hier nou maar weer over avatars hebben, het belooft weer een spannende battle te worden.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 09 aug 2010 13:37

Ik dacht toch dat Kyrill meer op kan steken van een dokter...
(letterlijk en figuurlijk)

Een strenge meester zou hem waarschijnlijk over zijn knie leggen en dan er overheen gaan.
Met de lat...

Je denkt toch niet, Erik, dat ik nu nog op jou gaan stemmen ??? :D
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 09 aug 2010 13:45, 3 keer totaal gewijzigd.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 09 aug 2010 13:38

Natuurlijk is het erg wat hij gedaan heeft... Dat ontken ik nooit en ten nimmer.. Maar ze blijven hem maar achter volgen.. En ze willen hem nog steeds berechten. Is Polanski een makkelijk slachtoffer voor ze? Om maar wat te noemen qua celebrity's... Chris Brown sloeg Rihanna het ziekenhuis in en verminkte haar hele gezicht.. Hij kwam er vanaf met een taakstraf. Daarnaast zullen er vast nog wel meer celebrity's die vergelijkbare dingen hebben gedaan als Polanski en zich met geld er uit kunnen kopen.. Zoals OJ terwijl iedereen weet dat hij die vrouw heeft vermoordt..

Plaats reactie