Potverdikkeme, ik moet ook maar eens creatief gaan wordenTouchwood schreef:En de top van de cirkelzaag van André is ook gedocumenteerd voor posterity

Potverdikkeme, ik moet ook maar eens creatief gaan wordenTouchwood schreef:En de top van de cirkelzaag van André is ook gedocumenteerd voor posterity
Aston schreef:Axe heeft het licht gezien/ontdekt, wink wink.Zegt genoeg toch.
![]()
Ghéhé, bedankt Aston.Aston schreef:Een echte Shine. Ben nog steeds erg benieuwd naar het geheim achter al die pareltjes. Ik vond die tegenstelling zwarte, grote man met kort haar versus blanke, dunnere vrouw met lang blond haar ook erg intrigerend.
Laat me raden... het wordt een schier boompje ? Of moet je dan zeggen: het wordt schier een boompje ?ErikSchierboom schreef:Potverdikkeme, ik moet ook maar eens creatief gaan wordenTouchwood schreef:En de top van de cirkelzaag van André is ook gedocumenteerd voor posterity
Goed plan!Touchwood schreef:Laat me raden... het wordt een schier boompje ? Of moet je dan zeggen: het wordt schier een boompje ?
It says enough I have one...Touchwood schreef:what's your problem
Al aangepastTouchwood schreef:@Kyrill: Ja, maar we doen net alsof we geen idee hebben om de spanning erin te houden, okay ?
Lekker !Kyrill schreef:3 patat met, 2 met joppie saus en 1 kaassoufle!
En dan denk ik:Touchwood schreef: Waarom doe je nou zo:![]()
Dat vind ik:![]()
Jammer.